  • 1. Data: 2010-01-07 13:01:15
    Temat: Polbank - Certyfikat
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Hej.

    Od kiedy można mieć tylko jeden certyfikat w tym banku. Jak pamiętam to
    można było mieć 2 certyfikaty na 2 komputerach np laptop i stacjonarny a
    teraz to tylko z jednego mnożna robić przelewy itp. Bez sensu cos takiego.

  • 2. Data: 2010-01-07 13:10:48
    Temat: Re: Polbank - Certyfikat
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Damian Niusy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hej.
    >
    > Od kiedy można mieć tylko jeden certyfikat w tym banku.

    Czyżby od ostatniej aktualizacji systemu ?
    Zakładałem konto tuż przed i obsługa też mówiła
    o 2-ch komputerach.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-01-07 14:16:59
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    > Czyżby od ostatniej aktualizacji systemu ?
    > Zakładałem konto tuż przed i obsługa też mówiła
    > o 2-ch komputerach.

    A masz już wykorzystane 2 czy 1. Jeśli 1 to masz link "Wydanie certyfikatu"
    ? , bo ja nie miałem.

  • 4. Data: 2010-01-07 14:59:07
    Od: MaciekZ <m...@g...com>

    Damian Niusy wrote:

> [...]
    > można było mieć 2 certyfikaty na 2 komputerach np laptop i stacjonarny a
    > teraz to tylko z jednego mnożna robić przelewy itp. Bez sensu cos

    Witam :-)

    W zasadzie nie ma technicznych przeszkód żeby ten sam certyfikat wykorzystać
    na dowolnej liczbie komputerów... Niestety niektórzy mają problem przy
    eksporcie/imporcie certyfikatu, a dodatkowo operacja ta stanowi pewne
    zagrożenie (np. można zapomnieć taki certyfikat potem usunąć).

    Pozdrawiam serdecznie,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-01-07 16:29:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    MaciekZ pisze:

> [...]
    > eksporcie/imporcie certyfikatu, a dodatkowo operacja ta stanowi pewne
    > zagrożenie (np. można zapomnieć taki certyfikat potem usunąć).

    Napisz jak to sie robi, ok? Formatowałam partycję na C i Nie mogę
    zaimportować certyfikatu (mam go zapisanego w takich różnych plikach/
    notatkach). Chcę też zaimportować do Opery, ale Opera jakoś nie chce! :-(

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-01-08 19:09:29
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Animka napisal:
> [...]
    > zaimportować certyfikatu (mam go zapisanego w takich różnych plikach/
    > notatkach). Chcę też zaimportować do Opery, ale Opera jakoś nie chce!

    Dołączam się do prośby:
    Próbowałem eksportować certyfikat, ale pojawia mi się informacja, że nie
    da się eksportować klucza prywatnego.
    Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie?
    --
    pozdr.
    ls

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2010-01-08 20:46:37
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    To może ja opiszę na podstawie Firefoxa:

    Wchodzimy: Narzędzia / Opcje następnie Zawansowane, zakładka
    Szyfrowanie i wybieramy Wyświetl certyfikaty.

    Otworzy się menadżer certyfikatów, wybieramy zakładkę
    "Certyfikaty użytkownika", następnie "kopia zapasowa" i zapisujemy
    plik
    jako PKCS12. Przy tworzeniu kopii zapasowej system poprosi o
    utworzenie
    hasła do do certyfikatu.

    Wchodzimy jeszcze do zakładki "Organy certyfikacji"

    Rozwijamy Adacom S.A. jest tam certyfikat Polbank EFG CA więc go
    eksportujemy jako Certyfikat X.509 (PEM)

    Mam nadzieje że komuś się przyda

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-09 01:12:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Damian Niusy pisze:
> [...]
    >
    > Rozwijamy Adacom S.A. jest tam certyfikat Polbank EFG CA więc go
    > eksportujemy jako Certyfikat X.509 (PEM)

    Pod Operą (stronaPolbanku, moje konto) zainstalowany certyfikat mi
    pokazuje, ale w Operze nie ma: Polbank EFG CA.
    Pod IE to widziałam.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-01-09 02:20:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Damian Niusy pisze:
> [...]
    >
    > Rozwijamy Adacom S.A. jest tam certyfikat Polbank EFG CA więc go
    > eksportujemy jako Certyfikat X.509 (PEM)

    Kombinowałam jeszcze z tym certyfikatem pod Operę, z poziomu Opcji
    Internetowych ale się nie da.

    Nie da się spod Opery nawet wysłać wiadomości do Polbanku, ani nawet
    usunąć starej (wysłanej spod IE) :-(

    Na dodatek teraz zdenerwowałam się, bo zobaczyłam, że zmienili nazwę (albo
    kredyt) Kredytu Bezpiecznego na KOMFORTOWY!
    Tylko dlaczego żaden pracownik Polbanku mnie o tym wcześniej nie
    powiadomił i nie ostrzegł (jak była cała kwota spłacona), że mój kredyt
    Bezpieczny będzie teraz Komfortowym! :-(

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-01-09 02:45:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>