  • 1. Data: 2009-12-21 21:06:02
    Temat: [Polbank EFG] Dwa prezenty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Dzis Polbank uraczyl mnie 2 milymi rzeczami. Przed poludniem przyszedl na
    maila wyciag z KK, wyglada nieco inaczej niz ten papierowy i papierowy
    przyszedl w ubieglym tygodniu, wiec szybkosc taka sobie... Haslo do otwarcia
    wyciagu przyszlo SMSem.
    Wieczorem w skrzynce znalazlem MC Paypass, zestaw startowy wyglada calkiem
    ladnie. Termin waznosci inny niz dla karty glownej (PP wazny do 11/12). Data
    waznosci wydrukowana na minikarcie, nazwisko na reszcie, ktora zapewne traci
    do kosza. Z tego czego sie dowiedzielm od konsultanta przy zamawianiu karty,
    ma ona inny numer niz karta glowna. Dzienny limit transakcji to 5
    transakcji, kazda zgodnie z zasadami maks 50 PLN. Od jutra testowanie :).
    Skoro karta ma inny numer to moze bedzie smigala bez autoryzacji :).

    MK

  • 2. Data: 2009-12-21 21:48:04
    Temat: Re: [Polbank EFG] Dwa prezenty
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 22:06:02 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > Dzienny limit transakcji to 5 transakcji, kazda zgodnie z zasadami maks
    > 50 PLN. Od jutra testowanie :). Skoro karta ma inny numer to moze bedzie

    No koniecznie daj znać jak to śmiga. Może czas porzucić Aliora i
    przenieść się w bezkresne otchłanie greckiej myśli technicznej ;)
    W sumie na ich debetówce dostałem już całkiem porządne wykształcenie hłe
    hłe

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2009-12-21 22:55:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    testuj, ja na moja dopiero czekam...

    ps zmieniles wyciagi z kk na papierowe?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-12-21 23:26:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > testuj, ja na moja dopiero czekam...

    Zamawialem 11.12 na przesylce jest stempel z data 18.12, wiec ok tygodnia
    zajmuje proces 'produkcji'.

    > ps zmieniles wyciagi z kk na papierowe?

    Nie... chyba raczej odwrotnie. POdczas zamawiania Paypassa powiedzialem, ze
    jestem zainteresowany wyciagami elektronicznymi, ale slyszalem, ze dla KK
    jeszcze nie dzialaja, a do tego nie korzystam z ich bankowosci internetowej.
    Konsultant powiedzial, ze nie ma najmniejszego problemu i musze podac tylko
    adres emeil na jaki chce dostawac wyciagi, a usluga zostanie automatycznie
    uruchomiona kiedy pierwszy wyciag elektroniczny zostanie wygenerowany. U
    mnie okres rozliczeniowy konczy sie 10-tego, wiec wyciag zostal juz dawno
    temu wyslany, a usluga zapewne uruchomiona dopiero dzis i dlatego mam wyciag
    papierowy i elektroniczny. Zobaczymy co bedzie w przyszlym m-cu.

    MK

  • 5. Data: 2009-12-22 20:24:51
    Od: "MG" <n...@s...com>

    Użytkownik "MK" napisał:
    > Skoro karta ma inny numer to moze bedzie smigala bez autoryzacji :).

    Profile PayPass MagStripe, a takiego właśnie są wszelkie urządzenia PayPass
    (zegarki, naklejki, itp), autoryzują WYŁĄCZNIE online.

    --
    MG

  • 6. Data: 2009-12-22 21:41:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MG" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Profile PayPass MagStripe, a takiego właśnie są wszelkie urządzenia
    > PayPass (zegarki, naklejki, itp), autoryzują WYŁĄCZNIE online.

    NIestety to juz wiem :(. Generalnie mimo 2 prob nie udalo mi sie dzis
    zaplacic karta. Pierwsza proba - karta nie byla jeszcze aktywna (konsultant
    zapewnial, ze bedzie aktywna po ok 2 godzinach, transakcje robilem po 3 i
    jeszcze nie byla). Drugie podejscie - brak lacznosci, wina merchanta. Moze
    jutro bedzie lepszy dzien ;).

    MK

  • 7. Data: 2009-12-22 23:18:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:41:01 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > robilem po 3 i jeszcze nie byla). Drugie podejscie - brak lacznosci,
    > wina merchanta. Moze jutro bedzie lepszy dzien ;).

    No to zaczęła się prawdziwa szkoła greckiej myśli technicznej - zobaczymy
    jak długo wytrzymasz ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2009-12-23 02:48:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > No to zaczęła się prawdziwa szkoła greckiej myśli technicznej - zobaczymy
    > jak długo wytrzymasz ;)

    Mysle, ze bedzie ok. Drugie niepowodzenie nie mialo zadnego zwiazku z
    dzialalnoscia tej wlasnie karty, bo przy mnie inny klient probowal placic
    karta ING i tez sie nie udalo. Wiem tez, ze karta zostala aktywowana ok 0,5h
    po mojej pierwszej probie. :)

    MK

  • 9. Data: 2009-12-23 07:17:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 03:48:26 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > placic karta ING i tez sie nie udalo. Wiem tez, ze karta zostala
    > aktywowana ok 0,5h po mojej pierwszej probie. :)

    Zapewniam Ciebie, że Polbank ma szeroki wachlarz możliwości oraz że się
    tak wyrażę - nieposkromiony temperament, jeżeli chodzi o robienie bardzo
    dziwny rzeczy w temacie bankowości oczywiście.
    BTW jeżeli ta karta chodzi online, tak jak ktoś tu napisał, to nie mam
    kompletnie pojęcia, gdzie tu sens?

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-12-23 08:16:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > BTW jeżeli ta karta chodzi online, tak jak ktoś tu napisał, to nie mam
    > kompletnie pojęcia, gdzie tu sens?

    Chodzi online, ale takie sa zasady MC :(. A jaki sens? Ta karte mozesz miec
    przyczepiona do czegokolwiek, nie musisz miec przy sobie portfela. Niestety
    obecnie jest bardzo malo miejsc aceptujacych paypassy. Ja chcetnie bym
    korzystal z takiego rozwiazania we wszelkiego typu automatach
    samoobslugowych (automaty vendingowe, parkometry, czy automaty biletowe na
    stacjach metra).

    MK