  • 21. Data: 2009-12-23 17:38:46
    Temat: Re: [Polbank EFG] Dwa prezenty
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Rafał" news:hgtca1$fk$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A jaki bank dopuszcza ofline poza Aliorem? Poza tym nie lubię automatów
    > pożerających kartę. Mogą nie oddać. Na autostradzie A1 za to trwa to
    > tyle, że aż głupio się człowiekowi robi. Aczkolwiek cena skutecznie
    > załatwiła mi ten problem. Nie korzystam.

    A kto powiedział, że automat ma pożerać kartę?
    Mi się marzy aby to szło w tym kierunku a nie PP/PW:
    http://www.vpay.com/media/english.wvx

    :)

  • 22. Data: 2009-12-23 18:59:35
    Temat: Re: Dwa prezenty
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Gru, 09:44, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Liczymy na to, ze liczba akceptantów będzie się zwiększać ;-)
    > Jak dostałem pierwszego paypassa to się "poświęciłem" i nabyłem coś w
    > maku żeby wypróbować...

    Ja mam lepiej bo w pobliżu roboty mam warzywniaka który posiada
    terminal obsługujący paypassy :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 23. Data: 2009-12-23 19:00:50
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Gru, 11:47, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No ja właśnie co tydzień przekrój kupuję, ale jak pomyślę o Polbanku
    > procedurze i w ogóle to trochę mi się odechciewa, a pewnie się jeszcze
    > okaże, że na kartę z limitem 3k/5k muszę stos papieru dostarczyć.

    Do mnie przyjechał bankier z przygotowanym wnioskiem a teraz czekam na
    karciochę :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 24. Data: 2009-12-23 19:06:19
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Gru, 15:06, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Nie ma namniejszej potrzeby instalować nowych terminali jeżeli to samo
    > założenie - szybkość, można uzyskać z wykorzystaniem obecnych kart. Kilka
    > razy płaciłem zwykłą kartą za parking, trwało to chwile - wsunięcie karty,
    > zaraz się wysuwa i podnosi szlaban. Wszystko offline - do małych kwot i gra
    > gitara.

    Dokładnie tak. Dla mnie paypass to gadżet, raczej zbędny.

  • 25. Data: 2009-12-23 19:23:25
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-23 18:38, Valdi pisze:
    > A kto powiedział, że automat ma pożerać kartę?

    Bo dopóki jest paskowa, to najprościej zrobić "pochłaniacz" niż
    oddzielny suwak dla paska i otwór dla chipa.

    A z tym VPay to zaszaleli normalnie. Jeszcze co najmniej 10 lat to nie
    zadziała. Pasek trzyma się mocno. To już prędzej wlepki Paypass
    upowszechnią.

    --
    Raf

  • 26. Data: 2009-12-23 20:12:56
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Rafał" news:hgtqs4$1k0$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A z tym VPay to zaszaleli normalnie. Jeszcze co najmniej 10 lat to nie
    > zadziała. Pasek trzyma się mocno. To już prędzej wlepki Paypass
    > upowszechnią.

    10 lat powiadasz - dekada to kupa czasu, przez ten czas może się tyle
    wydarzyć, że ho ho ho :)
    Zaś co do samej prędkości transakcji. Już teraz nawet przy transakcji online
    idących z chipa można osiągnąć bardzo przyzwoite czasy o czym już pisałem w
    przypadku dyskusji i czasie trwania transakcji w niektórych terminalach
    eService.