  • 11. Data: 2009-03-23 20:46:37
    Temat: Re: Polbank Era
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    > A jak oni to sprawdzają? Przecież na TT nie ma ani umowy, ani rachunków
    > imiennych, więc jak udowodnić, że to mój telefon?

    TT można zarejestrować w salonie Ery (być może również pocztą, chyba kiedyś
    był formularz w starterze).
    Ja zarejestrowałem swojego TT w salonie Ery i nawet tam potwierdzili, że
    zarejestrowany TT pozwala na skorzystanie z karty Polbank Era.
    Same formalności załatiwałem w Polbanku. Po ok. dwóch tygodniach dostałem
    kartę (akurat był okres świąteczny).
    Już 2x bonusik był. Liczba transakcji w ciągu dwóch miesięcy zwolniła kartę
    z opłaty za kolejny rok.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 12. Data: 2009-03-24 17:21:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Bartnick wrote:

> [...]
    > zarejestrowany TT pozwala na skorzystanie z karty Polbank Era.
    > Same formalności załatiwałem w Polbanku. Po ok. dwóch tygodniach dostałem

    Pytanie pozostaje: Jak oni to sprawdzają? Nie ma umowy, ani rachunków,
    rejestracja się odbyła i... co z tego? Wymagają, aby to jakoś udowodnić?
    Jak?

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2009-03-24 19:23:32
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    > Pytanie pozostaje: Jak oni to sprawdzają? Nie ma umowy, ani rachunków,
    > rejestracja się odbyła i... co z tego? Wymagają, aby to jakoś udowodnić?
    > Jak?

    W sumie co to za różnica jak sprawdzają.
    Skoro karta jest brandowana Erą to prawdopodobnie jakaś wymiana informacji
    jest.
    Mnie poinformowano, że muszę być po prostu właścicielem numeru w Erze i
    zarejestrowany TT spełniał to wymaganie. Choć jak podawał ktoś wyżej to
    udało się podpisać umowę na numer zarejestrowany na pracodawcę. Być może
    sprawdzają tylko czy to numer z Ery i czy ktoś na niego nie brał karty ;-)

    Przy wniosku o kartę nic nie trzeba udowadniać. Deklarujesz, że jesteś
    klientem Ery i podajesz numer telefonu, który dla Ciebie należy. I to
    wystarczy.
    Pozdrawiam
    Bartnick