  • 21. Data: 2011-01-17 20:17:02
    Temat: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-01-17 21:06, AW pisze:
    > Mam pytanie jakie dokumenty są potrzebne do zamknięcia konta?
    > Rozumiem że dowód osobisty i ewentualnie karta do konta.
    > Ale pytam ponieważ wybieram się jutro i nie chciałbym być zaskoczony.
    > Pozdrawiam.

    nic więcej, kartę oddajesz lub zastrzegasz wcześniej na infolinii,
    jeżeli to zrobisz to nie musisz oddawać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2011-01-17 20:37:57
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    > nic więcej, kartę oddajesz lub zastrzegasz wcześniej na infolinii, jeżeli
    > to zrobisz to nie musisz oddawać

    Ja nie zastrzegałem. Chciałem oddać, ale nie chcieli wziąć. Konsultant
    stwierdził, że konto przestaje istnieć, więc i karta przestaje być ważna.

  • 23. Data: 2011-01-17 21:06:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-17 20:00, Borys Pogoreło pisze:

    > Bzdura. W moim przypadku istniały razem przez przynajmniej kilkanaście
    > minut, bo tyle zajeło przebicie się do kasy, gdzie zamykają konta (jakby
    > nie dało się wszystkiego załatwić przez doradcę - półbankowe procedury...).

    Ja miałem parę tygodni i nikt się nie buntował.

  • 24. Data: 2011-01-17 21:59:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 21:37, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "RobertS"<b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie zastrzegałem. Chciałem oddać, ale nie chcieli wziąć. Konsultant
    > stwierdził, że konto przestaje istnieć, więc i karta przestaje być ważna.

    Masz podgląd tej karty i konta w internecie? Sprawdź jak to faktycznie
    wygląda!

    --
    animka

  • 25. Data: 2011-01-18 09:12:56
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Masz podgląd tej karty i konta w internecie? Sprawdź jak to faktycznie
    >wygląda!

    Nie mam podglądu do konta, ponieważ zostało zamknięte. Od kiedy możesz
    "podglądać" kartę bankomatową w Polbanku? Widać tylko transakcje na
    konkretnym rachunku.

  • 26. Data: 2011-01-18 15:56:25
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2011-01-17 21:17, RobertS pisze:

    > nic więcej, kartę oddajesz lub zastrzegasz wcześniej na infolinii,
    > jeżeli to zrobisz to nie musisz oddawać

    Witam.
    Jestem po "operacji" zmiany mistrzowskiego na pomagające.
    Wszystko trwało 8 minut z zegarkiem w ręku. :)
    O kartę nawet nie zapytali, ale nie była ona aktywna więc może dlatego.
    Na rachunku 0 PLN więc też nie było problemów.
    Pani w banku nawet nie zapytała dlaczego tylko natychmiast zabrała sie
    do pracy.
    Obok niej na biurku leżało około 20 kart Visa, ale nie wiem czy były to
    karty zwracane przez klientów czy może jakieś inne.

  • 27. Data: 2011-01-19 01:13:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-18 10:12, Iksinski pisze:

> [...]
    >
    > Nie mam podglądu do konta, ponieważ zostało zamknięte. Od kiedy możesz
    > "podglądać" kartę bankomatową w Polbanku? Widać tylko transakcje na

    To, że niby zamknąłeś konto nie oznacza, że nie możesz się zalogować i
    sprawdzić kartę (czy ja faktycznie zamknęli) na swoim koncie.
    Ja zamknęłam konto, kartę oddałam (miałam na to papierek w domu), a
    karta wisiała dalej jako aktywna.

    --
    animka

  • 28. Data: 2011-01-19 01:25:41
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

> [...]
    >sprawdzić kartę (czy ja faktycznie zamknęli) na swoim koncie.
    >Ja zamknęłam konto, kartę oddałam (miałam na to papierek w domu), a karta

    Skup się. Zapytam po raz kolejny. Gdzie w systemie Polbanku możesz obejrzeć
    jakieś informacje na temat karty debetowej/bankomatowej wydanej do rachunku?
    Dla ułatwienia dodam, że w/w karta to nie to samo co karta kredytowa.

  • 29. Data: 2011-01-19 01:53:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-19 02:25, Iksinski pisze:
    > Skup się. Zapytam po raz kolejny. Gdzie w systemie Polbanku możesz obejrzeć
    > jakieś informacje na temat karty debetowej/bankomatowej wydanej do rachunku?

    No to pardon :-)

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-01-19 10:13:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Za co nieprzyjemności? Za to, że wykonał to co Polbank powinien wykonać?

    Nie wolno. Absolutnie nie wolno robić takich rzeczy jak zrobiłaś. Jeśli już
    to co najwyżej tylko imię i oddział. Albo ewentualnie informacja na priv.
    Szanujmy najlepszych pracowników banków, a nie róbmy im niedźwiedzich
    przysług.