  • 1. Data: 2010-12-31 12:44:44
    Temat: Polbank KK zmiana limitu
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Czy ktoś z Was próbował zwiększyć limit na KK na podstawie historii karty ?
    Czy jest ewentualnie taka możliwość? Czy musze znów przedstawiać
    zaświadczenia o dochodach itp?
    Pozdrawiam. AW

  • 2. Data: 2010-12-31 13:25:18
    Temat: Re: Polbank KK zmiana limitu
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > Czy jest ewentualnie taka możliwość? Czy musze znów przedstawiać

    Niestety ode mnie chcieli znowu zaświadczenie. Jak jest w praktyce to nie
    wiem, bo im podziękowałem.

    Damian

  • 3. Data: 2010-12-31 14:20:34
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-12-31 13:44, AW wrote:
    > Czy ktoś z Was próbował zwiększyć limit na KK na podstawie historii karty ?
    > Czy jest ewentualnie taka możliwość? Czy musze znów przedstawiać
    > zaświadczenia o dochodach itp?

    nie da sie tak.
    ja przynioslem zaswiadczenie i podniesli po 2-3 danich do wnioskowanego
    poziomu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-12-31 16:18:18
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-12-31 15:20, darnok pisze:

    > nie da sie tak.
    > ja przynioslem zaswiadczenie i podniesli po 2-3 danich do wnioskowanego
    > poziomu.

    Żeby tylko nie chcieli mi obniżyć :)