  • 1. Data: 2008-05-19 08:42:07
    Temat: [Polbank] Płatność debetówką w internecie
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy nadal bez problemu przechodzą płatności internetowe kartą debetową do
    konta w Polbanku? Na infolinii twierdzą że takie operacje nie są możliwe ale
    pamiętam że na grupie wiele osób pisało że da się.

    Jak w takim razie z płatnościami w Paypal, nie ma z nimi problemu? Bo wiem że
    na grupie też ktoś kiedyś pisał że są jakieś schody.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2008-05-19 15:46:25
    Temat: Re: [Polbank] Płatność debetówką w internecie
    Od: "ncek" <...@...II>

> [...]
    > ale
    > pamiętam że na grupie wiele osób pisało że da się.

    platnosci caly czas przechodzily i przechodza
    infolinia w tym temacie malo wie

    > Jak w takim razie z płatnościami w Paypal, nie ma z nimi problemu? Bo wiem
    > że
    > na grupie też ktoś kiedyś pisał że są jakieś schody.

    paypal dziala ale nie wszedzie karta jest akceptowana online

  • 3. Data: 2008-05-19 20:50:30
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > ale
    > pamiętam że na grupie wiele osób pisało że da się.

    na infolinii usłyszysz, że Polbank NIE oferuje kart debetowych tylko karty
    do konta...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-05-22 10:46:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-19 22:50 RobertS pięknie wystukał/a:

    > na infolinii usłyszysz, że Polbank NIE oferuje kart debetowych tylko karty
    > do konta...

    A ING Bank daje karty do konta i nazywa je kartami debetowymi!!
    Paranoja jakaś. Szczególnie jak nie przydzielił klientowi limitu debetowego.

    --
    animka

  • 5. Data: 2008-05-22 13:12:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 22 May 2008 12:46:36 +0200, Animka wrote:

    > A ING Bank daje karty do konta i nazywa je kartami debetowymi!!
    > Paranoja jakaś. Szczególnie jak nie przydzielił klientowi limitu debetowego.

    Idź gdzie indziej wypisywać bzdury.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-05-22 21:07:50
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 2008-05-19 22:50 RobertS pięknie wystukał/a:

    > A ING Bank daje karty do konta i nazywa je kartami debetowymi!!
    > Paranoja jakaś. Szczególnie jak nie przydzielił klientowi limitu
    > debetowego.

    karta "do konta" to właśnie karta debetowa (dosł. taka, która "obciąża"
    twoje konto). W przeciwieństwie do kredytowej, która z zasady obciąża bank,
    a ty ten kredyt musisz spłacić.

    Mimo że różnica między debetówką a kredytówką jest dość nieostra, to "karta
    do konta" to na 100% karta debetowa.

    k.

  • 7. Data: 2008-05-23 21:26:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-22 23:07 kashmiri pięknie wystukał/a:

    Dzięki za wyjaśnienie :-)

    --
    animka