  • 1. Data: 2010-06-15 14:04:57
    Temat: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: AW <a...@w...pl>

    Skuszony reklamą w TV i na stronach Polbanku, postanowiłem się
    zainteresować kartą PolbankEra.
    Zadzwoniłem na nr 728....(coś tam ) i bardzo uprzejma pani (chyba
    Mariola) powiedziała mi że mogę mieć ww kartę z limitem 4000 PLN , bez
    zaświadczeń. Jeżeli chciałbym więcej ( nawet 40000 PLN ) to
    zaświadczenie o zatrudnieniu jest konieczne.
    Ustaliliśmy że dostarczę zaświadczenie ponieważ chciałem limit 6000 PLN.
    Mój zakład pracy wypisał mi zaświadczenie na druku firmowym w którym nie
    ma wzmianki że "zakład nie znajduje się w stanie upadłości".
    Przez ten wpis , a raczej jego brak procesowanie wniosku zostało
    wstrzymane.
    9 czerwca otrzymałem z infolinii PolbankEra informację że muszę
    dostarczyć poprawne zaświadczenie o zarobkach.
    Pobrałem zaświadczenie ze strony Polbanku i znowu musiałem się udać do
    kard i rachuby po wypełnienie zaświadczenia.
    Pani z infolinii umówiła kuriera do odbioru zaświadczenia na dzień
    następny czyli 10 czerwiec.
    Dzisiaj 15 czerwca otrzymałem pismo datowane 9 czerwca w którym
    przeczytałem:
    " Szanowny Panie.
    Jest mi bardzo miło, że zechciał Pan zainteresować się naszą ofertą.
    Niestety obowiązujące w tej chwili w naszym banku regulaminy nie
    pozwalają nam na pozytywne rozpatrzenie Pana wniosku.
    I tu dalej jakieś gó..o marketingowe."
    Więc się pytam po jakiego Ch..A wysyłają mnie drugi raz po jakieś
    cholerne dokumenty jak już wtedy było wiadomo ze wniosek jest odrzucony?
    Całe szczęście że oferta na rynku jest duża i jest w czym wybierać.
    Jestem co prawda zawiedziony bo sam chwaliłem tą kartę nawet tu na
    grupie. No ale trudno obejdę się bez niej. Parę groszy wpadnie do innego
    banku :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-06-15 14:52:52
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez zaświadczeń. Jeżeli chciałbym więcej ( nawet 40000 PLN ) to
    > zaświadczenie o zatrudnieniu jest konieczne.

    Patrz co oddział to co innego gadają. Właśnie dzisiaj też się
    interesowałem ta karta nawet byłem w oddziale się spytać i dostałem
    info że do 5000 bez zaświadczeń tylko dzwonią do zakładu się spytać
    czy tam taki delikwent pracuje :)

    Pozdrawiam

    Damian

  • 3. Data: 2010-06-15 14:57:11
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 16:52, Damian Niusy pisze:

> [...]
    > interesowałem ta karta nawet byłem w oddziale się spytać i dostałem info
    > że do 5000 bez zaświadczeń tylko dzwonią do zakładu się spytać czy tam

    No to uważaj bo dostaniesz taką odpowiedź jak ja :)
    Dziś mi jeszcze powiedzieli ze za miesiąc znowu sie mogę starać . Hahaha.
    Za miesiąc to ja mam ich w ....

  • 4. Data: 2010-06-15 17:37:07
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    AW <a...@w...pl> napisał(a):
    > Skuszony reklamÄ&#65533; w TV i na stronach Polbanku, postanowiĹ&#65533;em
    siÄ&#65533;
    > zainteresowaÄ&#65533; kartÄ&#65533; PolbankEra.
    > ZadzwoniĹ&#65533;em na nr 728....(coĹ&#65533; tam ) i bardzo uprzejma pani (chyba

    Najlepiej złożyć wniosek bezpośrednio w placówce u doradcy. Ma on prowizję od
    sprzedaży karty więc będzie się starał i przyśpieszał procedurę.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2010-06-15 18:40:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-15 16:04, AW pisze:
    > Pani z infolinii umówiła kuriera do odbioru zaświadczenia na dzień
    > następny czyli 10 czerwiec.

    Był ten umówiony kurier, czy nie?

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-06-15 18:46:12
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 20:40, Animka pisze:

    > Był ten umówiony kurier, czy nie?

    Tak. Odebrał zaświadczenie.

  • 7. Data: 2010-06-15 19:20:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-15 20:46, AW pisze:

    > Tak. Odebrał zaświadczenie.

    Wysłali kuriera, wzięli Twoje zaświadczenie, a potem Ci napisali: "odmowa"?
    Coś tu nie tak, coś im się pomerdało.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-06-15 20:00:51
    Od: " S" <s...@g...pl>

    też skusiłem się na kartę PółbankEra
    zaproponowano mi 4 000 zł bez zaświadczeń, na oświadczenie
    taka kwota mnie satysfakcjonowała
    więc przystałem, konsultant też przystał
    kurier przywiózł umowę
    po blisko miesiącu otrzymałem pisemko jak kolega z postu powyżej
    próba dowiedzenia się dlaczego bank się rozmyślił
    nie powiodła się
    konsultant zbył mnie, iż bank zastrzega sobie prawo do nie udzielania
    informacji o przyczynach odmowy
    w całym tym cyrku tylko firma kurierska DPD jest zadowolona

  • 9. Data: 2010-06-15 21:00:39
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-06-15 22:00, S pisze:

    > kurier przywiózł umowę

    Też tak miałem.

> [...]
    > nie powiodła się
    > konsultant zbył mnie, iż bank zastrzega sobie prawo do nie udzielania

    Dokładnie ta sama śpiewka.

    > w całym tym cyrku tylko firma kurierska DPD jest zadowolona

    I stacje TV - mają dobrą kasę za reklamy.

  • 10. Data: 2010-06-16 13:16:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AW" hv81a6$ep6$...@n...task.gda.pl

    > Skuszony reklamą w TV i na stronach Polbanku, postanowiłem się zainteresować kartą
    PolbankEra.

    Ja też. :) Ale jedynie straciłem czas!!! Obiecują,
    proponują zakup startera w Erze, ale nie kart dają!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'