  • 11. Data: 2010-06-16 13:39:37
    Temat: Re: Polbank, PolbankEra - porażka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian Niusy" hv8444$rkn$...@n...onet.pl

    > Patrz co oddział to co innego gadają. Właśnie dzisiaj też się interesowałem ta
    karta nawet byłem w oddziale się spytać i dostałem
    > info że do 5000 bez zaświadczeń tylko dzwonią do zakładu się spytać czy tam taki
    delikwent pracuje :)

    Mnie dali obietnicę na przeniesienie karty z limitem 21900, ale gdy przyszedłem
    z wyciągiem, odpowiedzieli mi, że nie mają już takiej oferty -- w tym samym miejscu,
    w którym wcześniej obiecali. :) Przyszedłem w dniu, w którym otrzymałem ten wyciąg.
    :)

    A pokazanie tego wyciągu było warunkiem otrzymania karty w Polbanku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-06-16 20:29:22
    Od: AW <a...@w...pl>

    > Wysłali kuriera, wzięli Twoje zaświadczenie, a potem Ci napisali: "odmowa"?

    Wysłali kuriera, wzięli zaświadczenie , a wcześniej napisali odmowę.

    > Coś tu nie tak, coś im się pomerdało.

    Wiem, ale mam ich serdecznie w ...
    PolbankEra to jedno wielkie ... :)
    I już nie chodzi mi o moją zdolność kredytową , ale o zmarnowany czas
    mój i pracowników mojej firmy którzy wypisywali mi zaświadczenie.
    Bo jeżeli po dostarczeniu zaświadczenia okazałoby się że nie mam
    zdolności to nie miałbym do nikogo pretensji. A tu odmowę dostałem
    datowaną 9.06 a na 10.06 umawiają kuriera który odbierze moje zaświadczenie.
    Pocieszam sie tym że nie ja jeden zostałem zrobiony w ch..a przez
    Polbank. Do tego pan Tomasz Jarczyk ( dyrektor departamentu ryzyka
    kredytowego) okazał się tchórzem i nie odpowiedział ne e-mail dotyczący
    tej sprawy. Co prawda nie liczyłem na odpowiedź , ale meila dla swojego
    spokoju wysłałem.

  • 13. Data: 2010-06-16 20:39:59
    Od: AW <a...@w...pl>

    Dodam jeszcze że pan Tomasz Jarczyk ( dyrektor departamentu ryzyka
    kredytowego) okazał się tchórzem i nie odpowiedział na e-mail dotyczący
    tej sprawy. Co prawda nie liczyłem na odpowiedź , ale e-mail dla swojego
    spokoju wysłałem na adres t...@p...pl
    I jeszcze jedna sprawa .
    Teraz dopiero zauważyłem napis na druku firmowym Polbanku i na kopercie.
    "Polbank EFG po prostu po ludzku"
    Nasuwa się pytanie : "to jak jest nie po ludzku" ale, pozostawię to bez
    komentarza.

  • 14. Data: 2010-06-16 21:53:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AW" hvbc6v$28s$...@n...task.gda.pl

    > Pocieszam sie tym że nie ja jeden zostałem zrobiony w ch..a przez Polbank. Do tego
    pan Tomasz Jarczyk ( dyrektor departamentu
    > ryzyka

    Nie tylko Ty jeden i nie tylko przez Polbank. :)
    Nie pisz ch..a, bo to nie jest żadna oszczędność, ;)
    ale przyjmij odmowę ze spokojem i z godnością. Pewnego
    dnia wielcy ;) z banków odkryją, że żyją dzięki klientom. :)
    (czyli -- dzięki nam!) Wówczas na nowo zaczną o nas zabiegać. :)

    Na razie coś padło bankierom na tak zwany mózg. :)
    I trzeba to przeczekać. :)

    Ogranicz wydatki, ,,zaciśnij pasa'' i przeczekaj. :)
    Za jakiś czas bankierzy pożałują takiego traktowania
    swoich klientów, a żyją nie z dotacji, nie z własnej
    pracy, :) ale z naszych pieniędzy. :)

    Swego czasu, na pewnej zabawie, pewien właściciel pewnej :) firmy
    zauważył całkiem trzeźwo, że nie on płaci swoim pracownikom, ale
    klienci, dlatego pracownicy powinni zabiegać o względy klientów. :)

    -=-

    Ograniczanie wydatków ma swoje dobre strony -- po jakimś czasie zauważasz,
    że do tej pory kupowałeś całe masy rzeczy/przedmiotów, których nie używałeś!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-06-16 21:55:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-16 22:29, AW pisze:

> [...]
    > kredytowego) okazał się tchórzem i nie odpowiedział ne e-mail dotyczący
    > tej sprawy. Co prawda nie liczyłem na odpowiedź , ale meila dla swojego

    Mnie najpierw odmówili jakiejś pożyczki. Była odmowa.
    Za parę dni dzwoni do mnie jakaś babka i mówi, że w związku z tym, że
    jestem rzetelną klientką Polbanku proponuje mi "Kredyt
    bezpieczny-odnawialny". Zatkało mnie i nie mogłam wymówić ani słowa ze
    zdumienia. Wzięłam ten kredyt, miałam go ze 2 lata i właśnie niedawno
    zamknęłam go w oddziale Polbanku. Mam na to papiery (m.in. na zwrot
    karty do tego kredytu), a faktycznie to ten kredyt dalej tam wisi jako
    AKTYWNY!
    Szlag mnie już coraz bardziej trafia.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-06-16 22:08:06
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik " S" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > też skusiłem się na kartę PółbankEra
    > zaproponowano mi 4 000 zł bez zaświadczeń, na oświadczenie
    > taka kwota mnie satysfakcjonowała
    > więc przystałem, konsultant też przystał
    > kurier przywiózł umowę
    > po blisko miesiącu otrzymałem pisemko jak kolega z postu powyżej
    > próba dowiedzenia się dlaczego bank się rozmyślił
    > nie powiodła się
    > konsultant zbył mnie, iż bank zastrzega sobie prawo do nie udzielania
    > informacji o przyczynach odmowy
    > w całym tym cyrku tylko firma kurierska DPD jest zadowolona

    Szkoda sobie d. zawracac takimi bankami...

    Tez chcialem miec polbank-era wydana na oswiadczenie o dochodach ;)
    Podalem konsultantowi swoje dochody, limity na innych kartach, wydatki
    miesieczne, itp.
    Obliczyl limit maksymalny.
    Przezornie wybralem limit o 1/3 mniejszy...
    Za jakis czas przyszlo pismo j/w ;)
    No to ide do oddzialu i sie pytam co jest grane??
    Okazalo sie ze wybrany limit jest za wysoki (o 200 czy 300zl) od tego co mi
    przyznal ich analityk ds. zdolnosci kredytowej.
    No dobra, wezme w takim razie ten mniejszy.
    Niestety okazuje sie ze nie moge i musze dostarczyc dokumenty potwierdzajace
    dochody...
    Zamknalem drzwi z 2 strony :)))

    Drugi byl Alior.
    Podobnie jak w Polbanku skusil mnie cashback.
    Chcialem przeniesc karte z mBanku.
    Na miejscu okazalo sie ze oprocz wyciagow musze doniesc stosowne
    zaswiadczenie ;)
    Powiedzialem pani ze sobie chyba jaja robia i ze marnuja ludziom czas.
    Grzecznie poprosilem o zwrot ksera dowodu i wypelnionego wniosku (baba nie
    chciala mi ich oddac!) po czym opuscilem ten zajebisty bank.

    Nie rozumiem tylko dlaczego sprzedawcy maja jakies inne metody liczenia
    zdolnosci. A potem kurier jezdzi na darmo...

    wk

  • 17. Data: 2010-06-16 22:13:58
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jestem rzetelną klientką Polbanku proponuje mi "Kredyt
    > bezpieczny-odnawialny". Zatkało mnie i nie mogłam wymówić ani słowa ze

    O, ja tez tak mialem. Najpierw odmowa KK a potem oferta kredytu z duzo
    wiekszym limitem niz na karcie!
    Klient chce karty to daj mu kredyt ;)
    Paranoja jakas.

    wk

  • 18. Data: 2010-06-16 22:39:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "wk" <j...@...bazin> writes:

    > O, ja tez tak mialem. Najpierw odmowa KK a potem oferta kredytu z duzo
    > wiekszym limitem niz na karcie!

    Istnieje chyba teoria, wedlug ktorej klient splacajacy KK w GP jest
    podobnie niebezpieczny dla banku co klient, ktory wlasnie wzial XXX kzl
    na cele konsumpcyjne. Klient z KK nie placi jednak "frycowego" za
    wieksze ryzyko.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2010-06-17 09:36:10
    Od: visco <v...@...pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 16:04:57 +0200, AW <a...@w...pl> wrote:

    >Skuszony reklamą w TV i na stronach Polbanku, postanowiłem się
    >zainteresować kartą PolbankEra.
    >Zadzwoniłem na nr 728....(coś tam ) i bardzo uprzejma pani (chyba
    >Mariola) powiedziała mi że mogę mieć ww kartę z limitem 4000 PLN , bez
    >zaświadczeń.

    Miesiac temu byłem w oddziale celem wysępienia takiego plastiku. Od "doradcy"
    uzyskałem informację, że bez zaświadzczen to do 5kpln, na następny dzien
    dzwonili do mojej firmy weryfikując poprawność danych, a za kolejne 2 dni tel. o
    przyznaniu KK i możliwości odbioru w oddziale. Złożenie wniosku wtorek godz.
    ~12 - odbiór piątek godz. ~12 -> 72 godz. :-) Czyli da się.

    Dodatkowo z BPH'u wziąłem Zakupową z cashbackiem 1,5% i uzyskałem duet który
    spełnia moje wymagania:

    1. wydaję do 1700pln Zakupową z cashbackiem 1,5% (limit 25pln/miesiąc zwrotu)
    resztę z Polbank-Era z cashbackiem 1%

    2. Duet Visa+MC :-)

    3. Darmowe użytkowanie przy moich obrotach na kartach 25kpln/rok

    --
    ASSek

  • 20. Data: 2010-06-17 14:08:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "visco" i...@4...com

    > Dodatkowo z BPH'u wziąłem Zakupową z cashbackiem 1,5% i uzyskałem duet który
    > spełnia moje wymagania:

    Tam jest jakaś z 3% keszbeku -- dlaczego nie wziąłeś takiej?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'