-
1. Data: 2010-04-12 08:01:25
Temat: Re: Polbank -VISA - problem
Od: Josh01 <j...@g...com>
Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
biznes, czy co?
-
2. Data: 2010-04-12 08:07:13
Temat: Re: Polbank -VISA - problem
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:01:25 -0700, Josh01 napisał(a):
> Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
> działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
> biznes, czy co?
A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałeś?
--
xbartx
-
3. Data: 2010-04-12 08:15:23
Temat: Re: Polbank -VISA - problem
Od: Josh01 <j...@g...com>
On 12 Kwi, 10:07, xbartx <b...@h...net> wrote:
> Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:01:25 -0700, Josh01 napisał(a):
>
> > Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
> > działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
> > biznes, czy co?
>
> A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałeś?
>
> --
> xbartx
Blokada przez placenie w internecie - tzn. usilowanie zaplaty - bez
skutku? Tak tez mozna zablokowac karte?
-
4. Data: 2010-04-12 08:39:29
Temat: Re: Polbank -VISA - problem
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 12 Kwi, 10:15, Josh01 <j...@g...com> wrote:
> On 12 Kwi, 10:07, xbartx <b...@h...net> wrote:
>
> > Dnia Mon, 12 Apr 2010 01:01:25 -0700, Josh01 napisał(a):
>
> > > Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
> > > działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
> > > biznes, czy co?
>
> > A czy przypadkiem jej sobie nie zablokowałeś?
>
> > --
> > xbartx
>
> Blokada przez placenie w internecie - tzn. usilowanie zaplaty - bez
> skutku? Tak tez mozna zablokowac karte?
Byloby wskazane - jesli ktos "strzela" zeby trafic wlasciwy CV2 np.
-
5. Data: 2010-04-12 08:41:59
Temat: Re: Polbank -VISA - problem
Od: Josh01 <j...@g...com>
Udało mi się dodzwonić do konsultanta. Odpowiedź: "brak odświeżenia
salda karty". Czyli chodzi o to, że rozpoczął się nowy okres
rozliczeniowy i system komputerowy banku "zapomniał" odświeżyć limit
na nowy okres i z automatu przypisał na mojej karcie limit w wysokości
0 zł. Fantastycznie. Takie ograniczenie ryzyka kredytowego czy co? :>
Zapomniałem tylko zapytać czy od teraz co miesiąc będę musiał
wykonywać telefon aby ręcznie odświeżano mi limit. :(
-
6. Data: 2010-04-12 13:14:27
Temat: Re: Polbank -VISA - problem
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
W dniu 2010-04-12 10:01, Josh01 pisze:
> Na infolinii doczekać się na konsultanta nie mogłem. Karta dalej nie
> działa. Na zapytanie przez serwis www też nie odpowiadają. Zwinęli
> biznes, czy co?
Dzwoń na numer i tam cię przełączą jak powiesz o co chodzi:
22 3822100
--
animka