  • 1. Data: 2008-10-03 14:38:17
    Temat: Polbank - akwizytor telefoniczny
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Witam.
    Od dwóch dni próbuje się ktoś do mnie dodzwonić
    (zastrzeżony numer), dzisiaj odebrałem - miła pani
    propnowała mi ubezpieczenie kredytu, etc. - POLBANK.
    Wszystko w sumie okey - reklama dźwignią handlu, co
    mnie jednak zastanawia: skąd mieli moje dane?
    - pani znała numer mojej komórki (raczej nie sieję nią
    za bardzo)
    - znała mnie z imienia i nazwiska

    Konta bankowe mam tylko w AIB, mBanku i BZWBK.
    Kto mógł przehandlować moje dane osobowe?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2008-10-03 16:49:02
    Temat: Re: Polbank - akwizytor telefoniczny
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    DooMiniK wrote:

> [...]
    > - znała mnie z imienia i nazwiska
    >
    > Konta bankowe mam tylko w AIB, mBanku i BZWBK.
    > Kto mógł przehandlować moje dane osobowe?

    Dzisiaj z podobna propozycja do mojej narzeczonej zadzwonili -
    zaproponowali jej konsolidacje kredytu. Podziekowala grzecznie, ale
    jeden kredyt trudno konsolidowac ;)
    Co prawda skladalismy kiedys wniosek do Polbanku, ale to bylo dawno temu
    i wtedy nie mielismy jeszcze kredytu, wiec skad mogliby wiedziec, ze
    teraz mamy? A jej dane sa w Mbanku i Citibanku tylko i tez nie sieje
    swoim numerem.

    Dziwne...

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-10-03 20:41:23
    Od: Daniel <d...@l...com>

    > Kto mógł przehandlować moje dane osobowe?

    Ja o takie rzeczy pytam się w trakcie rozmowy telefonicznej, a nie po
    fakcie na grupie...
    Przykladowo kiedy zadzwonil do mniej jakiś inny OBOP to Pani
    wytlumaczyla ze numery sa losowane - wiec nawet jesli mieli z
    nielegalnego zrodla dane to i tak sie nie mozna przyczepic.

    Zastanawiajace jest jednak działanie pośredników - gdzie dzwoni do
    Ciebie ktoś znajomy, albo znajomy znajomego znajomego i oferuje
    superekstrafundusz. I tu pojawia sie dylemat : czy jest pracownikiem
    np OVB i działa na własną rękę czy też firma znalazła się w
    nielegalnym posiadaniu Twoich danych ?

    pzdr
    Dan

  • 4. Data: 2008-10-03 22:03:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:48e62e5a$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > - znała mnie z imienia i nazwiska
    >
    > Konta bankowe mam tylko w AIB, mBanku i BZWBK.
    > Kto mógł przehandlować moje dane osobowe?

    w tak tak włączyć naliczanie darmowych minut za przychodzące
    ew. playgsm, powiedzieć tak słucham, położyć słuchawkę i robić swoje

  • 5. Data: 2008-10-04 10:26:07
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]

    Mam podobną sytuację, ale nie mam w AIB. Pozostaje MBank lub BZWBK?

  • 6. Data: 2008-10-04 11:58:10
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]\@poczta.wp.pl> napisał(a):
    > Konta bankowe mam tylko w AIB, mBanku i BZWBK.
    > Kto mĂłgĹ&#65533; przehandlowaÄ&#65533; moje dane osobowe?

    Niekoniecznie któryś z tych banków. Mógł to być operator komórkowy, firma
    wysyłkowa, jakiś sklep internetowy... gdzieś gdzie podałeś swoje dane i
    wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie "przez firmę i jej partnerów".

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 7. Data: 2008-10-04 15:06:32
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Daniel wrote:

    > Ja o takie rzeczy pytam się w trakcie rozmowy telefonicznej, a nie po
    > fakcie na grupie...

    Pytałem, pani nie potrafiła udzielić mi odpowiedzi.

    > Przykladowo kiedy zadzwonil do mniej jakiś inny OBOP to Pani
    > wytlumaczyla ze numery sa losowane
    [...]

    Wylosowali imię i nazwisko przypisane do numeru telefonu.

  • 8. Data: 2008-10-04 15:07:12
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    > w tak tak włączyć naliczanie darmowych minut za przychodzące
    > ew. playgsm, powiedzieć tak słucham, położyć słuchawkę i robić swoje

    Szczególnie w roamingu, jak ja płacę za przychodzące ;-)

  • 9. Data: 2008-10-04 15:08:12
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Zbigniew Demidowicz wrote:

    > Mam podobną sytuację, ale nie mam w AIB. Pozostaje MBank lub BZWBK?

    AIB to w sumie właściciel BZWBK; pani też mi chciała dobrać
    się do karty kredytowej i ... znała limity moje kredytowe,
    które są tylko... w mBanku.

  • 10. Data: 2008-10-04 15:09:20
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Sinus wrote:

    > Niekoniecznie któryś z tych banków. Mógł to być operator komórkowy, firma
    > wysyłkowa, jakiś sklep internetowy... gdzieś gdzie podałeś swoje dane i
    > wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie "przez firmę i jej partnerów".

    Napiszę do Polbanku o zaprzestanie przetwarzania moich danych
    osobowych; jak jeszcze raz ktoś zadzwoni, to im się do dupy dobiorę...