  • 1. Data: 2009-12-02 14:33:07
    Temat: Re: Polbank - certyfikaty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 14:32:43 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Czy komuś udało się ustalić,
    > w jakim pliku zapisuje się certyfikat ?
    >
    > Przy czyszczeniu komputera z cookies i innych takich znika i trzeba
    > odwoływać i instalować na nowo.
    >
    > Ew. odpowiedź poproszę na priv - po usunięciu zabezpieczeń z adresu.

    Nie wiem w jakim pliku, ale spróbuj zrobić eksport a potem import
    certyfikatu. Nie miałem czasu tego próbować, więc podziel się informacją
    czy to zadziałało. Może dzięki temu uda się sklonować na drugi komp.

    w IE 8: narzędzia/opcje internetowe/zawartość/certyfikaty/osobisty/
    eksportuj

  • 2. Data: 2009-12-13 02:00:16
    Od: "User" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Nalezy wyeksportować i zapisać z rozszerzeniem p12- u mnie działa
    mogę wykonywać transakcje na dowolnym komputerze po zainstalowaniu
    certyfikatu. Ale może być to niebezpieczne.
    Pozdrawiam- User