  • 11. Data: 2009-10-19 20:36:22
    Temat: Re: Polbank ciagłe telefony
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Damian Niusy wrote:

    >> a jak ktos nie ma telefonu ?
    > To nie może mieć konta w Polbanku :)

    Konto mieć może. Nie może tylko przelewów z niego robić. :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2009-10-19 21:20:45
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > W Aliorze ustawiasz sobie tajne hasło, którym ma się "wylegitymować"
    > telekonsultant, jeśli to on dzwoni do Ciebie. Tak powinno być w każdym
    > banku. :-)

    Dokładnie.
    Przypomniało mi się teraz jak miałem dawno temu konto maklerskie właśnie na
    tajne hasło telefoniczne. I to wtedy wystarczało, aż nie mogę uwierzyć. :)

    Damian

  • 13. Data: 2009-10-19 21:47:28
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Konto mieć może. Nie może tylko przelewów z niego robić. :-)

    Ja mam telefon a przelewów z pomocą telefonu nie robię. Jest internet.

    --
    animka