eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2009-08-08 12:42:03
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 07:19:19 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    >> Mój nowy MC pojawił się dzisiaj w systemie, ciekawe kiedy pocztą
    >> dojdzie. A obsługa jest na tyle miła, że dzwoni nawet z informacją, że
    >> centrala klepneła wniosek. We wrześniu jak spłacę vise to pewnie też ją
    >> przerobie na nową (w sumie przy jakości ich plastiku zapas należy mieć
    > Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie

    Tak, na dodatek MC bo by mieć nową VISA musiałbym spłacić i zamknąć starą.

    > -- masz nowy plastik?
    Jeszcze nie, w czwartek był telefon z oddziały, że centrala klepnęła a w
    piątek pojawiła się w systemie, znając Polbank za jakieś 2 tygodnie plastik
    dotrze.

    --
    Kojer


  • 12. Data: 2009-08-08 12:45:35
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 07:58:15 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    >> Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie -- masz
    >> nowy plastik?
    > O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę
    > obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart
    > kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane
    > przed 16.06.09 możliwa była funkcja ,,cięcia kosztów". Aneks do umowy dla
    > kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."

    Dowcipnisie, jeszcze parę dni temu się nie dało. No nic, będę mieć 2 karty
    ;).

    --
    Kojer


  • 13. Data: 2009-08-08 13:10:38
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 08 Aug 2009 11:28:10 +0200, Michal napisał(a):

    >> A propos jakości kart: Citi zmienił dostawcę plastików, wygląda
    >> znacznie lepiej niż te austriackie schmeltze.
    >
    > Przy czym ten autriacki syf był i tak 100 razy odporniejszy na "użycie"
    > niż mbankowe karty

    W sumie długo z mBankowej nie korzystałem, ale też i nie narzekałem.

    > I jak na ironię to w Citi dzwonisz i nowa karta leży
    > w skrzynce za parę dni, za darmo.

    W środę zamówiłem, w piątek leżała. Nieprawdopodobne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl


  • 14. Data: 2009-08-08 13:12:32
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 08 Aug 2009 14:42:03 +0200, Robert Kois napisał(a):

    >> Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie
    >
    > Tak, na dodatek MC bo by mieć nową VISA musiałbym spłacić i zamknąć
    > starą.

    Aha, czyli dosłownie nowa -- nowy wniosek, nie tylko nowy plastik.

    Tak, EFG nie pozwala na posiadanie dwóch kart z jednego segmentu. Tj.
    nawet np. komfortowej Visy i MC się nie da mieć.
    Ja mam 2 MC, ale różne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl


  • 15. Data: 2009-08-08 13:14:45
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 13:12:32 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Tak, EFG nie pozwala na posiadanie dwóch kart z jednego segmentu. Tj.
    > nawet np. komfortowej Visy i MC się nie da mieć.
    > Ja mam 2 MC, ale różne.

    Hmm no to mi powiedziano inaczej, że nie mogę mieć 2xVisa. Dlatego będę
    mieć VISA i MC prestiżowe :).

    --
    Kojer


  • 16. Data: 2009-08-09 13:30:49
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-08-08 09:58, Olgierd wrote:
    > Dnia Sat, 08 Aug 2009 07:19:19 +0000, Olgierd napisał(a):
    >
    > O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę
    > obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart
    > kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane
    > przed 16.06.09 możliwa była funkcja ,,cięcia kosztów". Aneks do umowy dla
    > kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."

    Ciekawe, bo ja się z nimi męczyłem i jeszcze w czwartek na infolinii
    powiedzieli mi, że jak chce, to tylko nowa karta wchodzi w grę. A w
    ogóle moje przygody z cashback to jak sinusoida

    1) najpierw Olgierd napisał na grupie, że pani powiedziała, że cashback
    włączy się automatycznie dla starych kart
    2) zadzwoniłem na infolinię, gdzie pani temu zaprzeczyła
    3) zadzwoniłem znowu na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że można
    podpisać aneks, ale muszę udać się do oddziału
    4) w jednym oddziale dowiedziałem się, że u nich nie można, ale może
    można w innym (!)
    5) w innym oddziale dowiedziałem się, że jednak nie można
    6) na infolinii powiedzieli, że jednak nie można
    7) teraz Olgierdowi powiedzieli, że będzie można
    8) no właśnie, już się boje co będzie punktem 8. Oby nie powrót do pkt.
    3 ;-)

    W.


  • 17. Data: 2009-08-09 14:04:08
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Robert Kois pisze:
    > Dnia Sat, 8 Aug 2009 07:58:15 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    >
    >>> Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie -- masz
    >>> nowy plastik?
    >> O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę
    >> obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart
    >> kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane
    >> przed 16.06.09 możliwa była funkcja ,,cięcia kosztów". Aneks do umowy dla
    >> kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."
    >
    > Dowcipnisie, jeszcze parę dni temu się nie dało. No nic, będę mieć 2 karty
    > ;).
    >

    Mam nadzieje, ze nie bedzie to obowiazkowe, bo ja ich KK traktuje jako
    zrodlo taniego kredytu ratalnego i cshbackiem nie pokryje kosztow
    ubezpieczenia zadluzenia.


  • 18. Data: 2009-08-09 14:37:52
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 09 Aug 2009 16:04:08 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    >>>> Czyli rozumiem, że hasło "nowa karta" trzeba rozumieć dosłownie -- masz
    >>>> nowy plastik?
    >>> O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę
    >>> obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart
    >>> kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane
    >>> przed 16.06.09 możliwa była funkcja ,,cięcia kosztów". Aneks do umowy dla
    >>> kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."
    >> Dowcipnisie, jeszcze parę dni temu się nie dało. No nic, będę mieć 2 karty
    >> ;).
    > Mam nadzieje, ze nie bedzie to obowiazkowe, bo ja ich KK traktuje jako
    > zrodlo taniego kredytu ratalnego i cshbackiem nie pokryje kosztow
    > ubezpieczenia zadluzenia.

    A mi właśnie naliczyli opłatę roczną (przynajmniej z salda tak wynika),
    oczywiście warunki zwalniające spełnione (oba :)). No nic, napisałem
    reklamację przez sieć, jak nie wycofają to znów trzeba będzie na ich
    infolinię dzwonić :).

    --
    Kojer


  • 19. Data: 2009-08-27 20:55:18
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    > Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    > pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało

    [...]

    > wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    > bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    > zamiast "Prestiżowej" :)

    No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/

    Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.


  • 20. Data: 2009-08-27 21:14:17
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Jacek Osiecki pisze:
    > Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    >> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    >> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    >
    > [...]
    >
    >> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    >> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    >> zamiast "Prestiżowej" :)
    >
    > No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
    > reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
    >
    > Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...

    Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.

    --
    animka

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1