-
21. Data: 2009-08-27 21:40:19
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
> Jacek Osiecki pisze:
>> Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
>>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
>>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
>> [...]
>>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
>>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
>>> zamiast "Prestiżowej" :)
>> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
>> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
> Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.
Gdybym wiedział że zamawianie karty przez telefon będzie taką udręką to tak
bym pewnie zrobił, zwłaszcza że w końcu i tak musiałem przejść się do
oddziału by przy pracowniku banku zrobić wydruk potwierdzenia przelewu za
PIT :) Cóż, teraz mogę tylko czekać...
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
22. Data: 2009-08-28 06:59:42
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
>>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
>>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
>> [...]
>>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
>>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
>>> zamiast "Prestiżowej" :)
>> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
>> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
>> Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...
> Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.
Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
wniosek. U mnie załatwienie drugiej (by załapać się na promocję) trwało
jakieś 15 minut w oddziale + 1,5 tygodnia czekania na kartę. Teraz tylko
spłacę starą i też sobie ją wymienie na nową.
PS. Za to w systemie nie zmieniało mi się "saldo bieżace" na nowej karcie,
ciągle było -0PLN :), napisałem przedwczoraj do nich w tej sprawie i
dzisiaj już saldo poprawne. Niestety na pytanie czy można wyłaczyć te
cholerne zasady bezpieczeństwa przy logowaniu nie odpowiedzieli.
--
Kojer
-
23. Data: 2009-09-09 12:57:43
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Fri, 28 Aug 2009 08:59:42 +0200, Robert Kois napisał(a):
> Dnia Thu, 27 Aug 2009 23:14:17 +0200, Animka napisał(a):
>>>> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
>>>> pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
>>> [...]
>>>> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
>>>> bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
>>>> zamiast "Prestiżowej" :)
>>> No i minęły niemal 3 tygodnie, zadzwoniłem do Polbanku z pytaniem o moją
>>> reklamację. "Nie ma odpowiedzi, bank ma 30 dni" - żenada... :-/
>>> Coś czuję że im podziękuję za tę kartę za chwilę...
>> Mogleś iść do jakiegoś oddziału. Pewnie od ręki byś załatwił.
> Nie załatwiłby, w sprawie goldów i tak na infolinie dzwonią, równie dobrze
> można samemu dzwonić. Należało na początku pójść do oddziału i tam złożyć
> wniosek.
Ech, co za patałachy...
Przysłali odpowiedź na reklamację: "... iż z uwagi na konieczność podjęcia
dodatkowych czynności wyjaśniających, ostateczny termin rozpatrzenia
reklamacji zostaje wydłużony".
Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
24. Data: 2009-09-09 13:40:25
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Imka <s...@g...pl>
In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
> Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
> zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
> czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
> z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
> doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)
Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
myśl podsunęłam ;(
I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.
BTW, jak byłam składać wniosek, to jakiś facet reklamował właśnie świeżo
otrzymaną pocztą kartę Komfortową - złe nazwisko było. Wychodzi na to,
że ja miałam sporo szczęścia i raczej nie powinnam służyć jako
przeciętny przykład ;/
--
Imka
-
25. Data: 2009-10-15 22:12:40
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
> In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
>> Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
>> zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
>> czekają MIESIĄC żeby odpisać mi takie pierdoły? Coś czuję że pożegnam się
>> z nimi zanim będzie im się chciało rozstrzygnąć - zwłaszcza że dotychczasowe
>> doświadczenia pokazują że w ogóle nie zamierzają niczego wyjaśniać :)
> Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
> myśl podsunęłam ;(
> I tak porównuję proces załatwiania tych kart - u mnie od wtorku do
> piątku, dwie wizyty w oddziale (wniosek i odbiór) i DOBRA karta w ręku,
> u Ciebie jakaś masakra i kabaret z czarnym humorem.
Nic to, w końcu ruszyłem się do oddziału wypowiedzieć umowę o kartę. Potem
jadąc zadzwoniłem na infolinię i akurat trafiłem na panią u której
zamawiałem tego golda (aż taka to rzadkość że mnie zapamiętała czy co? :)
Sama się zdziwiła że w dokumentach jest wniosek o "komfortową" - ale w
każdym razie wysłała do mnie kuriera z nowymi papierami, tym razem
sprawdziłem i we wniosku był zaznaczony gold. Zobaczymy, może pójdzie
lepiej...
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
26. Data: 2009-11-13 11:14:42
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Wed, 9 Sep 2009 15:40:25 +0200, Imka napisał(a):
> In <news:slrnhaf9i7.cdi.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
>> Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
>> zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
> Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
> myśl podsunęłam ;(
No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna...
Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.
-
27. Data: 2009-11-13 17:03:50
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: Imka <s...@g...pl>
In <news:slrnhfqft2.p0p.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:
>>> Nosz urwana nać, co tu wyjaśniać? Idioci wysłali mi inną kartę niż
>>> zamówiłem - i zamiast przeprosić i przygotować nową prawidłową kartę to
>> Kibicuję Ci od początku, bo czuję się trochę winna że Ci ten Polbank na
>> myśl podsunęłam ;(
>
> No i wczoraj dotarła nareszcie ta karta co powinna...
> Hmm, w sumie to im zeszło trochę licząc od połowy czerwca ;)
Ufff!
No to chyba nawet pobili rekord mBanku w przyznawaniu platynowej... ;->
Strasznie wymyślną kartę sobie zażyczyłeś ;)
Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
Mnie on wręcz rozczula :)
--
Imka
-
28. Data: 2009-11-14 00:29:28
Temat: Re: Polbank - cyrk
Od: krzysztofsf <k...@o...pl>
Imka pisze:
>
> Zwróć uwagę na tekst przy kwocie minimalnej na wyciągu (jak dostaniesz).
> Mnie on wręcz rozczula :)
:)
Dopiero teraz "przemyslalem" Swietny :)))
>