  • 21. Data: 2009-02-16 15:52:10
    Temat: Re: Polbank czy eurobank?
    Od: " aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    Polbank nie ma polskich gwarancji, jak się coś walnie, to do Grecji będziesz
    po kase latał albo tam prawnika zatrudniał

  • 22. Data: 2009-02-16 20:22:52
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    aneczka pisze:
    > Polbank nie ma polskich gwarancji, jak się coś walnie, to do Grecji będziesz
    > po kase latał albo tam prawnika zatrudniał
    a na jakiej podstawie prawnej tak twierdzisz?

  • 23. Data: 2009-02-16 20:32:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Radek Wroclawski <r...@n...pl> writes:

    > a na jakiej podstawie prawnej tak twierdzisz?

    Na takiej, że polbank jest oddziałem (a nie "oddzielną spółka zależną od")
    greckiego Eurobanku?
    KJ

  • 24. Data: 2009-02-16 21:14:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Na takiej, że polbank jest oddziałem (a nie "oddzielną spółka zależną od")
    > greckiego Eurobanku?

    Swoja droga, Grecja ciekawy kraj, ciepla i czysta woda (to drugie tylko
    miejscami niestety), jakies gorki, i sensowne zarcie. Moze miec sens :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2009-02-17 06:47:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lut, 16:48, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Wpłatomaty też wprowadzają , ja widziałem taki w placówce Eurobanku we
    > Wroclawiu w galerii handlowej Pasaż Grunwaldzki ;-)

    Ja tez kilka widzilem w swoim miescie, ale chyba nie o to chodzi.
    Narzekales na mala ilosci automatow gotowkozernych i wydajacych, to
    podalem przeciwstawna zalete.
    Ja z ich karty zrezygnowalem i podreczna gotowke wyplacam karta z
    innego banku - place wszedzie KK, tak wiec gotowki potzrebuje
    sporadycznie i w malych ilosciach.

  • 26. Data: 2009-02-17 08:03:06
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > Ja z ich karty zrezygnowalem i podreczna gotowke wyplacam karta z
    > innego banku - place wszedzie KK, tak wiec gotowki potzrebuje
    ja mimo wszystko potrzebuję gotówki, czasami poza godzinami pracy
    oddziałów, a do najbliższego bankomatu eurobanku mam ponad 50 km.
    Przeanalizowałem też toip i nie mam ochoty płacić za karty i w mojej
    sytuacji procentowo za każdą wypłatę. Sorry, ale to nie bank dla mnie...

  • 27. Data: 2009-02-17 08:07:51
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Na takiej, że polbank jest oddziałem (a nie "oddzielną spółka zależną od")
    > greckiego Eurobanku?
    a jak kupisz Toyotę i się zepsuje to jedziesz ją naprawić do Japonii?

    Po pierwsze nie wierzę, aby Polbank padł - za mocnych ma udziałowców i
    to w krajach, gdzie kryzys aż tak nie szaleje. Po drugie gdyby do tego
    doszło nie wierzę, aby nie było możliwości odzyskania pieniędzy z Polski...

  • 28. Data: 2009-02-17 08:09:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Lut, 09:03, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
> [...]
    > Przeanalizowałem też toip i nie mam ochoty płacić za karty i w mojej
    > sytuacji procentowo za każdą wypłatę. Sorry, ale to nie bank dla mnie...

    Ja mam ich spietych z Nordea Spectrum i nie narzekam :)

  • 29. Data: 2009-02-17 08:25:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Radek Wroclawski <r...@n...pl> writes:

    > a jak kupisz Toyotę i się zepsuje to jedziesz ją naprawić do Japonii?

    Chwila. Teraz _też_ mogę wypłacić pieniądze z Polbanku w *Polsce*. Nie
    rozmawiamy jednak o sytuacji "normalnej" tylko "co by było gdyby".
    Odpowiednikiem jest, że Toyota stwierdzi "zamykamy nasze salony i serwis
    w Polsce"[1].

    > Po pierwsze nie wierzę, aby Polbank padł - za mocnych ma udziałowców i
    > to w krajach, gdzie kryzys aż tak nie szaleje.

    W upadek LB też wiele osób nie wierzyło ...

    >Po drugie gdyby do tego
    > doszło nie wierzę, aby nie było możliwości odzyskania pieniędzy z
    > Polski...
    Jak? Podstawę prawną poproszę.
    KJ

    [1] - no a poza tym "nie widziałem nigdy zepsutej toyoty" ;)

  • 30. Data: 2009-02-18 10:54:44
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No tak, tylko że Grecy już w tej chwili napadają na oddziały swoich banków w Grecji
    ;-)
    Chcesz się przyłaczyć?
    JaC

    -----

    > Swoja droga, Grecja ciekawy kraj, ciepla i czysta woda, jakies gorki, i sensowne
    zarcie.