  • 1. Data: 2011-06-17 06:10:25
    Temat: Polbank i Grecja ...
    Od: "Grzyb" <b...@o...pl>

    Witam
    Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam się o co obawiać ta sytuacja w
    Grecji ??

  • 2. Data: 2011-06-17 08:03:14
    Temat: Re: Polbank i Grecja ...
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Grzyb" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam się o co obawiać ta sytuacja w
    > Grecji ??

    Looknij na dyskusje tutaj
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/polbank;efg;a;bfg,w
    atek,255949.html

  • 3. Data: 2011-06-17 12:25:47
    Od: jk <j...@g...com>

    On 17 Cze, 08:10, "Grzyb" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam si o co obawia ta sytuacja w
    > Grecji ??

    Nie wiem czy powinieneś się obawiać, ale IMHO jeśli zbankrutuje
    państwo Greckie (dojdzie do restrukturyzacji zobowiązań z tytułu
    obligacji) to tak samo stanie się z greckimi bankami, które pewnie
    sporo tych obligacji mają, a wtedy nawet jeśli grecki fundusz
    gwarancyjny przy okazji też nie zbankrutuje, to musiałby zaspokoić
    roszczenia klientów wszystkich greckich banków, na co na pewno nie
    jest obliczony, więc i tak padnie.

    Pytanie czy Europa pozwoli upaść Grecji, a jeżeli tak które z banków
    uratuje (jeśli w ogóle) a którym pozwoli paść (jak dano paść
    Lehmanowi).

  • 4. Data: 2011-06-17 14:29:15
    Od: buraxta <b...@g...com>

    On 2011-06-17 14:25, jk wrote:
    > Pytanie czy Europa pozwoli upaść Grecji, a jeżeli tak które z banków
    > uratuje (jeśli w ogóle) a którym pozwoli paść (jak dano paść
    > Lehmanowi).

    Moim zdaniem zrobi wszystko, żeby Grecja nie upadła ze względu na
    wysokie zaangażowanie dużych europejskich banków w greckie obligacje...
    ale czy sami Grecy nie spowodują tej upadłości to nie wiem.

    Według S&P przy ratingu CCC default probability=14%, chociaż dzisiaj w
    TV coś gadali, że niby 75% :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 5. Data: 2011-06-17 14:52:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sami Grecy nie spowodują tej upadłości to nie wiem.
    >
    > Według S&P przy ratingu CCC default probability=14%, chociaż dzisiaj w TV

    Koniec eurosocjalizmu i tak musi być wiadomy. A im szybciej tym lepiej. Ale
    Grecja to za mało, to zbyt mały kraj i zbyt małe kwoty żeby to było już
    teraz.

  • 6. Data: 2011-06-18 07:57:05
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Grzyb nadaje:

  • 7. Data: 2011-06-18 07:57:05
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Grzyb nadaje:
    > Mam pare oszczednosci w Polbanku. Czy mam się o co obawiać ta
    > sytuacja w Grecji ??

    A jaki to ma związek? Przecież wiesz że jakikolwiek fundusz gwarancyjny
    praktycznie niczego nie gwarantuje.

  • 8. Data: 2011-06-21 09:19:00
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 16:29:15 +0200, buraxta napisał(a):

    > Moim zdaniem zrobi wszystko, żeby Grecja nie upadła ze względu na
    > wysokie zaangażowanie dużych europejskich banków w greckie obligacje...

    Dlatego kasa pożyczona grekom poszła od razu do tych banków, grecy mogą ta
    pożyczkę tylko wpisać do swojego kolejnego zadłużenia :)
    Pieniążki i tak zostały w unji ;)

  • 9. Data: 2011-06-21 15:47:45
    Od: buraxta <b...@g...com>

    On 2011-06-21 11:19, Kamil wrote:
    > Dlatego kasa pożyczona grekom poszła od razu do tych banków, grecy mogą ta
    > pożyczkę tylko wpisać do swojego kolejnego zadłużenia :)
    > Pieniążki i tak zostały w unji ;)

    Tyle, że rentowność greckich obligacji osiągnęła ostatnio bodajże 17%, a
    ciekawe jak oprocentowana jest "pomoc" UE :)

    --
    |=> GG: 421503