  • 21. Data: 2008-03-01 17:39:50
    Temat: Re: Polbank i fatalna obsługa ogolem rzeczbiorac (dlugie)
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Grzegorz Szczepanik pisze:
    > Sam się wczoraj znowu zirytowałem bo dostałem kolejny wyciąg - pełny
    > zer, zamiast potwierdzenie rozwiązania umowy którą wypowiedziałem prawie
    > 1,5 miesiąca temu.
    mi BPH do dzisiaj przysyła zestawienie karty kredytowej, której umowę
    rozwiązałem ponad 2 lata temu...

  • 22. Data: 2008-03-01 18:42:25
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    On 01.03.2008, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > mi BPH do dzisiaj przysyła zestawienie karty kredytowej, której umowę
    > rozwiązałem ponad 2 lata temu...

    To samo w sobie nie jest takie tragiczne - gorzej jeśli zaczną naliczać
    koszty wystawienia nowej...

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 23. Data: 2008-03-03 12:34:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Grzegorz Szczepanik" s...@l...localdomain

    > To samo w sobie nie jest takie tragiczne - gorzej jeśli zaczną naliczać
    > koszty wystawienia nowej...

    Mnie PeKaO SA tak kiedyś (kilka lat temu) policzyła za nową kartę 200 złotych,
    choć umowa o kartę była wypowiedziana znacznie wcześniej -- może i dwa lata
    wcześniej. Na dodatek tamta karta nie mogła funkcjonować bez konta, a konta
    już nie miałem od kilku miesięcy. :)

    --