  • 11. Data: 2008-03-16 07:11:01
    Temat: Re: Polbank i inne banki - bezpieczestwo
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 15 Mar 2008 21:03:08 +0100, quwert napisał(a):

    > szok, ale co się dziwić skoro serwer (data center) stoi w Rumuni :)

    A to akurat chyba nie ma nic do rzeczy, gdzie stoi - ważne jak jest
    skonfigurowany i kto nim administruje.

    > ciekawe kto był projektantem tego interfejsu webowego i skąd wytrzasnął
    > funkcjonalność "cofnij przelew", dla przelewów zrealizowanych.

    W artykule napisali, że jest to jakiś produkt Oracle, z którego korzysta
    ileś tam banków. Na moje oko to albo jest to jakiś bardzo stary produkt,
    który można było taniej kupić na wyprzedaży a jeżeli nie to tylko
    pogratulować twórcą tak pięknie wykonanego, prawie bezużytecznego,
    potworka.

    Xenocide

  • 12. Data: 2008-03-16 09:26:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Mar, 08:11, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > który można było taniej kupić na wyprzedaży a jeżeli nie to tylko
    > pogratulować twórcą tak pięknie wykonanego, prawie bezużytecznego,

    Sadze, ze podparli sie Oracle, bo sama baza jest na ich produkcie.
    Natomiast interfejs, algorytmizacja itd - to juz jakas zupelnie inna
    bajka. I tu przyoszczedzili i wdrozyli najtansze lub standardowo
    sprzedawane rozwiazania, ktore po zakupie powinno sie optymalizowac a
    nie traktowac jako gotowy produkt.

  • 13. Data: 2008-03-16 20:02:57
    Temat: Re: Polbank i inne banki - bezpieczeństwo
    Od: Caldrith <k...@i...pEEl>

    tata, a Andrzej <z...@p...onet.pl> powiedzial/a:

    > Ukazała się informacja w prasie (Ja przeczyatałem w ANGORZE nr 11 z 16 marca

    oryginal poszedl w NIE, ale z jaka data?
    wczesniejsza, duzo wczesniejsza, bo juz ja zutylizowalem...

    --
    (~0-0~) /Caldrith! ~|~ 1045924 |

  • 14. Data: 2008-03-17 12:43:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Caldrith" <k...@i...pEEl>

    > oryginal poszedl w NIE, ale z jaka data?
    > wczesniejsza, duzo wczesniejsza, bo juz ja zutylizowalem...

    było to w NIE nr 10 z poniedziałku 3 marca na pierwszej stronie
    *** blad ***