  • 11. Data: 2009-12-16 23:43:24
    Temat: Re: Polbank i wyciag z kk?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Taz zamowilem pay passa... i wiem, ze...
    >
    > Do 10 czerwca 2010 r. minikarta Era PayPass będzie wydawana bez żadnych
    > opłat. :).
    >
    > BTW dotarla juz do kogos ta naklejka?
    >
    > MK
    dokładnie tak jak piszesz, pierwszy rok mamy gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    obiecali mi, że do świąt ww. dostanę, zobaczymy jak to będzie

  • 12. Data: 2009-12-17 07:51:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    story c.d.
    wlasnie zadzwonilem na infolinie i "system nie zakonczyl nocnego
    przetwarzania - prosze zadzwonic po 9 lub 10". Czy bede mial szanse
    wyjasnic to obciazenie?

    Nic nie wywoluje u mnie takie irytacji jak koniecznosc zadzwonienia na
    infolinie tego (para)banku!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-12-17 08:12:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:40:49 +0100, RobertS napisał(a):

    > i kolejna cenna informacja, jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś nt.
    > transakcji na karcie to TYLKO w godzinach 8 - 20, poza tym okresem
    > "system przetwarza dane"
    >
    > dodam, że jak dzwoniłem dzisiaj po 9.00 to też system był nieczynny ;-(

    Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
    opłata za kartę to bez problemu zwrócą.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-12-17 08:14:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 21:43:54 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > No właśnie też mi się pojawiła po raz pierwszy taka operacja na wyciągu.
    > Pewnie jest to związane z tym że podpisałem aneks żeby mieć 0,75% zwrotu
    > transakcji. Podpisałem wyrok na siebie? Nie da się tego ubezpieczenia wyłączyć?

    Było nie podpisywać, jak chce się miec "zwrot kwot" to niestety należy
    liczyć się z tym, że pomniejszy go obowiązkowe ubezpieczenie. Jak się
    rozkłada płatności na raty to może się nie opłacać

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-12-17 08:20:06
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
    > Po prostu napisz przez wewnętrzną pocztę. Co dziwne to działa :). Jeżeli to
    > opłata za kartę to bez problemu zwrócą.

    I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
    "Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"

    Zas juz w rozmowie telefonicznej czesto proszono mnie o uzycie poczty
    wewnetrznej i gdy dyktowalem im powyzsza odpowiedz, z ciezkim sercem
    zabierali sie do pracy :)

  • 16. Data: 2009-12-17 08:43:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:20:06 +0100, spammtrapp napisał(a):

    > I odpisali Ci cos logicznego? Bo mnie zawsze cos w rodzaju:
    > "Ble ble ble, prosimy o kontakt telefoniczny"

    Pierwsza zawsze jest odpowiedź, że przekazują do właściwej osoby. Potem
    zwykle odpowiadają z sensem. Ostatnio reklamowałem opłatę za serwis SMS
    który nie był włączony. Odpisano mi, że zostanie to zarejestrowane jako
    reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
    następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z
    przeprosinami :).

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-12-17 09:08:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 23:27:21 +0100, RobertS napisał(a):

    > przejrzałem właśnie toip i jest światełko w tunelu, 39 zł to

    To nie jest opłata roczna za kartę? Polbank ją ściąga po upływie roku, a
    następnie po 3-7 dniach robi zwrot na kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 18. Data: 2009-12-17 09:10:06
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Gru, 09:43, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

> [...]
    > reklamacja (podano numer) i że odpowiedź przyjdzie pocztą. Kasę zwrócili
    > następnego dnia a po tygodniu czy 2 przyszedł papierowy list z

    Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
    sprawy :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 19. Data: 2009-12-17 10:33:40
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:10:06 -0800 (PST), Erazmus napisał(a):

    > Pewnie masz u nich status VIP stąd takie profesjonalne potraktowanie
    > sprawy :)

    Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;).
    Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).

    Np. dlaczego w Moj Polbank24/Informacje Podstawowe/Podsumowanie wyświetla
    mi się limit kredytowy łącznie z zamkniętymi kartami. :)

    PS. Właśnie zajrzałem i odszczekuje. Naprawili, wyświetla dobrze :).

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2009-12-17 11:27:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wątpie, aczkolwiek wziąłem goldy więc może to wpływa na obsługę ;).
    > Na niektóre pytania nie odpowiadają ;).

    z pocztą wewn. mam negatywne doswiadczenia, albo:
    info, ze mam zadzwonic (tak mi odpisali nawet jak napisalem do banku, ze
    w zaden sposob nie moge sie do nich dodzwonic i prosze o kontakt) czyli
    "jezeli nie moze sie pan dodzwonic to prosze zadzwonic" ;-(

    odpowiadali ale zupelnie nie na temat

    generalnie sprawa się wyjaśniła, ten ZWROT to opłata za kartę chociaż
    już na wyciągu w marcu napisali, ze wyrobilem limit i oplata za kolejny
    rok nie zostanie naliczona

    --
    pozdrawiam
    RobertS