eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - infolinia nieczynna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2008-07-19 08:36:07
    Temat: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Witam,

    potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
    1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
    nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
    godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
    się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
    informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
    nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.

    PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...


  • 2. Data: 2008-07-19 09:27:57
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > Witam,
    >
    > potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
    > 1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
    > nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
    > godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
    > się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
    > informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
    > nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
    >
    > PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...

    Ja jak tam dzwonie to wybieram połączenie z konsultantem i ide zrobić
    sobie herbatę. 10-20 min czekania to standard, niezależnie od pory dnia.
    Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.


  • 3. Data: 2008-07-19 09:41:59
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    ruf10 pisze:
    > Radek Wroclawski pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
    >> 1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
    >> nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
    >> godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
    >> się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
    >> informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
    >> nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
    >>
    >> PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...
    >
    > Ja jak tam dzwonie to wybieram połączenie z konsultantem i ide zrobić
    > sobie herbatę. 10-20 min czekania to standard, niezależnie od pory dnia.
    > Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.
    podanie kodu autoryzacji karty debetowej z Paypala; jest niewidoczna na
    wyciągu


  • 4. Data: 2008-07-19 21:02:45
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > ruf10 pisze:
    >> Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.
    > podanie kodu autoryzacji karty debetowej z Paypala; jest niewidoczna na
    > wyciągu

    Dobrze wiedzieć, dzięki.
    Będę pamiętał, żeby podpiąć pod kartę w citi lub ing :)


  • 5. Data: 2008-07-20 06:27:55
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    ruf10 pisze:
    > Dobrze wiedzieć, dzięki.
    > Będę pamiętał, żeby podpiąć pod kartę w citi lub ing :)
    HURAAAAAAAAAA! Już po tygodniu prób dodzwoniłem się na infolinię i
    połączyłem z konsultantem Polbanku. A miało to miejsce w niedzielę o 8
    rano ;-)


  • 6. Data: 2008-07-20 07:59:57
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > ruf10 pisze:
    >> Dobrze wiedzieć, dzięki.
    >> Będę pamiętał, żeby podpiąć pod kartę w citi lub ing :)
    > HURAAAAAAAAAA! Już po tygodniu prób dodzwoniłem się na infolinię i
    > połączyłem z konsultantem Polbanku. A miało to miejsce w niedzielę o 8
    > rano ;-)

    Musialo sie pogorszyc.
    Kilka miesiecy wstecz, gdy robilem ostatnie rozlozenie na raty
    transakcji ich KK, zajelo mi to moze 3 minuty.


  • 7. Data: 2008-07-21 07:57:46
    Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4881a77c@news.home.net.pl...
    > Witam,
    >
    > potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o 1
    > transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób - nigdy
    > nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2 godziny
    > (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant się
    > zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych informacji i
    > trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się nie zgłasza.
    > Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.

    tez tak mam. Widac bogaty bank skoro stac go na fundowanie klientom
    wielogodzinnych rozmow (ta infolinia kosztuje 1 impuls wiec caly koszt spada
    na Polbank).


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1