-
1. Data: 2008-07-19 08:36:07
Temat: Polbank - infolinia nieczynna
Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>
Witam,
potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...
-
2. Data: 2008-07-19 09:27:57
Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
Od: ruf10 <r...@n...pl>
Radek Wroclawski pisze:
> Witam,
>
> potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
> 1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
> nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
> godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
> się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
> informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
> nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
>
> PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...
Ja jak tam dzwonie to wybieram połączenie z konsultantem i ide zrobić
sobie herbatę. 10-20 min czekania to standard, niezależnie od pory dnia.
Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.
-
3. Data: 2008-07-19 09:41:59
Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>
ruf10 pisze:
> Radek Wroclawski pisze:
>> Witam,
>>
>> potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o
>> 1 transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób -
>> nigdy nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2
>> godziny (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant
>> się zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych
>> informacji i trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się
>> nie zgłasza. Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
>>
>> PS W oddziale nie są w stanie w żaden sposób pomóc. Grecki gówniany bank...
>
> Ja jak tam dzwonie to wybieram połączenie z konsultantem i ide zrobić
> sobie herbatę. 10-20 min czekania to standard, niezależnie od pory dnia.
> Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.
podanie kodu autoryzacji karty debetowej z Paypala; jest niewidoczna na
wyciągu
-
4. Data: 2008-07-19 21:02:45
Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
Od: ruf10 <r...@n...pl>
Radek Wroclawski pisze:
> ruf10 pisze:
>> Natomiast nie rozumiem, czego nie możesz załatwić w oddziale.
> podanie kodu autoryzacji karty debetowej z Paypala; jest niewidoczna na
> wyciągu
Dobrze wiedzieć, dzięki.
Będę pamiętał, żeby podpiąć pod kartę w citi lub ing :)
-
5. Data: 2008-07-20 06:27:55
Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>
ruf10 pisze:
> Dobrze wiedzieć, dzięki.
> Będę pamiętał, żeby podpiąć pod kartę w citi lub ing :)
HURAAAAAAAAAA! Już po tygodniu prób dodzwoniłem się na infolinię i
połączyłem z konsultantem Polbanku. A miało to miejsce w niedzielę o 8
rano ;-)
-
6. Data: 2008-07-20 07:59:57
Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
Radek Wroclawski pisze:
> ruf10 pisze:
>> Dobrze wiedzieć, dzięki.
>> Będę pamiętał, żeby podpiąć pod kartę w citi lub ing :)
> HURAAAAAAAAAA! Już po tygodniu prób dodzwoniłem się na infolinię i
> połączyłem z konsultantem Polbanku. A miało to miejsce w niedzielę o 8
> rano ;-)
Musialo sie pogorszyc.
Kilka miesiecy wstecz, gdy robilem ostatnie rozlozenie na raty
transakcji ich KK, zajelo mi to moze 3 minuty.
-
7. Data: 2008-07-21 07:57:46
Temat: Re: Polbank - infolinia nieczynna
Od: "sensei" <n...@n...pl>
Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
news:4881a77c@news.home.net.pl...
> Witam,
>
> potrzebuję się dodzwonić na infolinię Polbanku, aby uzyskać informacje o 1
> transakcji dokonanej kartą debetową. Podejmowałem już wiele prób - nigdy
> nie doczekałem się konsultanta. Jedna próba trwała nawet ponad 2 godziny
> (na linii!!!), innym razem przedzwoniłem o 6 rano i konsultant się
> zgłosił, ale poinformował, że on nie może udzielić żadnych informacji i
> trzeba przedzwonić po 8. A po 8 już żaden konsultant się nie zgłasza.
> Macie jakiś patent? Infolinia to 0801 822 822.
tez tak mam. Widac bogaty bank skoro stac go na fundowanie klientom
wielogodzinnych rozmow (ta infolinia kosztuje 1 impuls wiec caly koszt spada
na Polbank).