  • 1. Data: 2011-02-01 07:15:28
    Temat: Polbank jak się zalogować
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Próbuję się zalogować z ich strony do Polbank24 a tu takie info o co chodzi
    :

    Szanowni Państwo,
    Informuję, że link, z którego próbują się Państwo zalogować do systemu
    bankowości internetowej Polbank24, może być niebezpieczny.
    Używają Państwo obecnie linku
    http://www.polbank.pl/bankowosc-internetowa/index.ht
    ml, który może
    przekierować Państwo na inną niż oficjalną stronę bankowości internetowej
    Polbank24. Dla własnego bezpieczeństwa prosimy o nie korzystanie z wybranego
    linka i ręczne wpisanie adresu strony w pasku przeglądarki internetowej.
    Jeżeli nie ufają Państwo stronie, na której został umieszczony link do
    bankowości internetowej Polbank24 prosimy o natychmiastowe zgłoszenie
    zaistniałej sytuacji i kontakt z naszym Serwisem Polbank24 na numer telefonu
    0 801 822 822 lub 0 22 3 822 822.

    Dziękuję za współpracę
    Polbank EFG

  • 2. Data: 2011-02-01 07:35:04
    Temat: Re: Polbank jak się zalogować
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Już OK
    Pewnie znowu coś mieszali w systemie

  • 3. Data: 2011-02-01 08:48:34
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Lut, 08:35, "Damian Niusy" <a...@w...pl> wrote:
    > Już OK
    > Pewnie znowu coś mieszali w systemie

    BTW wczoraj wypłacałem w bankomacie Polbanku i chwilę później bankomat
    się wyłączył. Najpierw pojawił się pulpit Windows i z paska zadań
    znikały uruchomione aplikacje a na koniec był napis: możesz teraz
    bezpiecznie wyłączyć komputer ;)

  • 4. Data: 2011-02-01 10:11:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
    > się wyłączył. Najpierw pojawił się pulpit Windows i z paska zadań
    > znikały uruchomione aplikacje a na koniec był napis: możesz teraz

    Może masz kartę wyłączającą bankomaty? ;)

    Chętnie ją odkupię. :)

  • 5. Data: 2011-02-01 10:22:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqh.googlegroups.com...

    > Może masz kartę wyłączającą bankomaty? ;)
    >
    > Chętnie ją odkupię. :)

    chyba tylko dla zabawy? bo jakie z tego korzyści ;P

  • 6. Data: 2011-02-01 13:06:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 00:48:34 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > się wyłączył. Najpierw pojawił się pulpit Windows i z paska zadań
    > znikały uruchomione aplikacje a na koniec był napis: możesz teraz

    Ciesz się, że chwilę później. Ja zobaczyłem pulpit Windows po wpisaniu
    PIN-u - i tym samym pożegnałem się z kartą. Bankomat BZWBK (Diebold).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-02-01 15:05:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 08:15:28 +0100, Damian Niusy napisał(a):

    > Próbuję się zalogować z ich strony do Polbank24 a tu takie info o co
    > chodzi :

    U mnie działa normalnie

    https://www.polbank24.pl/netbanking/

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-02-01 19:13:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > U mnie działa normalnie
    >
    > https://www.polbank24.pl/netbanking/

    a mi ta strona całkowicie przestała działać po pewnych modyfikacjach
    systemu, nie wiem dokladnie o co chodziło, ale do reinstalacji wszystko mi
    działało oprócz strony polbanku

  • 9. Data: 2011-02-01 20:07:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 11:22:02 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > chyba tylko dla zabawy? bo jakie z tego korzyści ;P

    Ale za to jaka gratka dla kolecjonerów! Pomyśl o tym ;)

    Tak BTW kart - właśnie wróciłem z mBankowego Aspiro. Nikt z obecnej
    gromady analityków nie był w stanie mi wyjaśnić co to jest "segment
    behawioralny XC". Jak oni ich tam szkolą?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2011-02-01 20:19:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 01 Feb 2011 21:07:49 +0100, Borys Pogoreło wrote:

    > Nikt z obecnej
    > gromady analityków nie był w stanie mi wyjaśnić co to jest "segment
    > behawioralny XC". Jak oni ich tam szkolą?

    To Aspiro to jest w ogóle pomyłka.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||