-
1. Data: 2009-11-08 18:14:55
Temat: Polbank karta
Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
Witam,
Wyrobiłem miesiąc temu kartę Visa zwykłą do rachunku, telefonicznie ją
nawet aktywowałem (mam taką nadzieję), dzisiaj pierwszy raz chciałem z
bankomatu wypłacić i error
dostałem info "wybrany rodzaj rachunku niedostępny dla żżdanej transakcji"
(w bankomatach nie ma "ą")
Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W serwisie
bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami.
Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy.
Damian
-
2. Data: 2009-11-14 20:39:36
Temat: Re: Polbank karta
Od: Krzysiek <k...@o...pl>
On 8 Lis, 19:14, "Damian Niusy" <b...@i...pl> wrote:
w bankomatach nie ma "ą")
>
> Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W serwisie
> bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami.
> Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy.
Ja karty nigdy nie aktywowałem od razu działała. chyba nawet od razu
wypłacałem z bankomatu Polbanku.
Być może jest źle podpięta do rachunku/rachunków, można mieć kilka
rachunków podpiętych do karty Polbanku
więc możliwe, że można mieć i nie podpięty żaden rachunek;).
Ile razy próbowałeś? Może były jakies prace konserwacyjne i dlatego.
Sprawdź jeszcze po weekendzie, najlepiej w bankomacie Polbanku.
-
3. Data: 2009-11-15 10:44:17
Temat: Re: Polbank karta
Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>
Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:43b7b83c-7ec6-4641-9c48-d5c4803b56b8@w19g2000yq
k.googlegroups.com...
On 8 Lis, 19:14, "Damian Niusy" <b...@i...pl> wrote:
w bankomatach nie ma "ą")
>
> Czy to oznacza że oprócz aktywacji trzeba coś jeszcze zrobić ?. W
> serwisie
> bankowym nie widzę żadnej opcji związanej z kartami.
> Czy w tym banku nic nie potrawią zrobic jak należy.
> Ja karty nigdy nie aktywowałem od razu działała. chyba nawet od razu
> wypłacałem z bankomatu Polbanku.
> Być może jest źle podpięta do rachunku/rachunków, można mieć kilka
> rachunków podpiętych do karty Polbanku
> więc możliwe, że można mieć i nie podpięty żaden rachunek;).
> Ile razy próbowałeś? Może były jakies prace konserwacyjne i dlatego.
> Sprawdź jeszcze po weekendzie, najlepiej w bankomacie Polbanku.
No właśnie wczoraj było to w bankomacie Polbanku, a parę dni wcześniej
w
euronecie o tym zapomniałem napisać miałem trochę inny komunikat że
transkacja nie może być zrealizowana. W polbanku próbowałem 2 razy.
Damian
PS. Przepraszam za powtarzające się posty miałem źle ustawioną datę i
ich
nie widziałem.