  • 1. Data: 2010-01-11 12:29:34
    Temat: Polbank kk era - klasycznie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tknęło mnie, że być może Alior się popsuje i moją jedyną kk trzeba będzie
    gdzieś przenieść, albo się jej pozbyć. Jak się pozbędę, to o czym tu
    pisać na grupie ;) Przenieść, ale gdzie? Wpadła mi do głowy Polbank Era,
    bo można paypass dobrać, a nie powiem, sprawdziłbym w praniu jak to
    działa. Telefon w heyah, no to dzwonie. Wstępny wniosek zaakceptowany
    (karta z limitem 5k albo mniejszym, na tyle na ile bank wyceni moje
    precjoza zarobkowe hłe hłe). Mają oddzwonić i przysłać kuriera z
    papierami. Po jakimś tygodniu, albo lepiej ciszy, sam dzwonię a tu info
    - wniosek odrzucony :) Zaakceptowany i jednocześnie odrzucony, no i zero
    informacji, więc można długo sobie poczekać. Ale może to w sumie i lepiej
    dla mnie i moich nerwów hłe hłe. Jak Alior odpowie, że podpadam pod nową
    TOiP, to może osiągnę stan o jakim myślę, czyli brak kk. Kto wie.

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-01-11 20:21:49
    Temat: Re: Polbank kk era - klasycznie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > dla mnie i moich nerwów hłe hłe. Jak Alior odpowie, że podpadam pod nową
    > TOiP, to może osiągnę stan o jakim myślę, czyli brak kk. Kto wie.

    Ja się dzisiaj dowiedziałem w Raiffeisen, że :
    1) Karty nie można przenieść,
    2) Na Golda trzeba mieć dochód 5k netto (udokumentowany), na platynę 7k
    netto. Tak więc mając dochód 4k netto można otrzymać Visę Silver z
    limitem max 10k PLN (jeśli ktoś akurat nie chce MC),
    3) Nie ma możliwości zwolnienia z opłaty za wydanie i użytkowanie karty
    w pierwszym roku.

    Powodzenia :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-01-11 22:24:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 21:21:49 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > limitem max 10k PLN (jeśli ktoś akurat nie chce MC), 3) Nie ma
    > możliwości zwolnienia z opłaty za wydanie i użytkowanie karty w

    Hmmm czyżby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzięła się literka T ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-01-11 23:00:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hmmm czyżby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzięła się literka T ;)

    a ja sie chyba zdecyduje na MC z BPH, mieli zadzwonic miedzy 19 a 20h, o
    19.48 telefon, zanim odebralem to sie ktos rozłączył,
    15 min. pozniej zadzwonilem do banku i info, ze pracuja do 20.00...już
    nie jestem zdziwiony dlaczego komus nie chcialo sie gadac, pewnie
    wykonal tel. i w raporcie napisal, ze klient nie odebral ;-/

    Polbank Era jest ok, ale:
    1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,
    2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i
    jakoś oddać nie mogą,
    3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął
    miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-11 23:20:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 00:00:12 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > 3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął
    > miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

    Ale to chyba u nich normalne i nie ma się co zbytnio dziwić, to są po
    prostu te dodatkowe ukryte koszta, drobnym druczkiem pisane ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-01-11 23:38:25
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > 1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,
    ??
    U mnie "włączyły się" same i działają za każdym raze :-)

    > 2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i jakoś
    > oddać nie mogą,

    Też czekam na zwrot 5 PLN,
    bo panienka nie wpisała,
    że karta ma być 2w1.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-01-12 07:09:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Hmmm czyżby powoli za wydawanie kart, w tym roku, wzięła się literka T ;)

    Hm, przeciez oni nie podlegaja polskimu nadzorowi. Mysle, ze to raczej
    zmiany w Grecji...

    MK

  • 8. Data: 2010-01-12 07:15:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Polbank Era jest ok, ale:
    > 1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,

    Z tego co wiem czasami konsultancji dopisuja +48 do numeru i wtedy nie
    chodza...

> [...]
    > 3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął
    > miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

    Ja czekalem nie wiecej niz 2 tyg. Jak korzystasz z dostepu internetowego i
    jej nie widzisz to moze zamow jeszcze raz.

    MK

  • 9. Data: 2010-01-12 07:16:26
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-12 00:00, RobertS wrote:

    > 2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i
    > jakoś oddać nie mogą,

    U mnie na jednym wyciagu bylo pobranie oplaty i pare dni pozniej
    automatyczny jej zwrot, a nawet o to nie dzwonilem z reklamacja.

    > 3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął
    > miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

    Zamowilem tuz przed swietami i po 10 dniach kalendarzowych (wliczajac
    swieta) przesylka zwykla z karta Paypass znalazlem w skrzynce.
    Prawdopodobnie twoja zaginela skoro jej nie dostales.

    Jak widac z Polbankiem wszystko zalezy od szczescia/pecha.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2010-01-12 07:49:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 00:00:12 +0100, RobertS napisał(a):

    > Polbank Era jest ok, ale:
    > 1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,

    Trzeba albo dopisać abo wywalić +48 z numeru (nie pamiętam bo nie używam)

    > 2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i
    > jakoś oddać nie mogą,

    A mi oddali 2 razy i musiałem reklamować by nadpłatę sobie zabrali. ;)
    Napisałeś reklamację przez www/papierową?

    --
    Kojer