  • 11. Data: 2010-01-12 07:59:22
    Temat: Re: Polbank kk era - klasycznie
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Zaglądnąłem jeszcze raz na stronę polbank-era i zobaczyłem, że jest jakiś
    konkurs i jakbym dostał kk i później dobrał jeszcze ppassa to miałbym
    dwie szanse na zgarnięcie 500 pln, czyli jak komuś dobrze pójdzie to może
    się nieźle obłowić. A może dlatego kart nie wydają, aby w konkursie za
    dużo osób nie wygrywało?

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-01-12 18:32:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwie szanse na zgarnięcie 500 pln, czyli jak komuś dobrze pójdzie to może
    > się nieźle obłowić. A może dlatego kart nie wydają, aby w konkursie za

    Ja niestety nie wygralem. Liczy sie tylko pierwsza transakcja.

    MK

  • 13. Data: 2010-01-12 19:46:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 19:32:58 +0100, MK napisał(a):

    > Ja niestety nie wygralem. Liczy sie tylko pierwsza transakcja.

    No wiem. Biorąc kk i później do niej ppassa mamy dwie szansę, a napisali,
    że co 10 osoba wygrywa czyli całkiem przyzwoicie i przy odrobinie
    szczęścia można zgarnąć pojedynczą albo i podwójną wygraną ;)

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-01-12 20:06:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co wiem czasami konsultancji dopisuja +48 do numeru i wtedy nie
    > chodza...

    miałem coś źle wpisane, poprawili, ale nadal nie działa

    dzisiaj przyjęli reklamację, mam czekać do 30 dni ;-(

    > Ja czekalem nie wiecej niz 2 tyg. Jak korzystasz z dostepu internetowego
    > i jej nie widzisz to moze zamow jeszcze raz.

    nie widzę, zadzwonię i zamówię jeszcze raz, a co mi tam

    a BPH mi karty nie da, wstępna decyzja na TAK a 10 min, jednak nie,
    zaoferowali mi ror, ale powiedzialem, że skoro bank nie da mi kk to nie
    mam zamiaru deponowac w nim zadnych pieniedzy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-01-13 11:59:45
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Sty, 00:00, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > 19.48 telefon, zanim odebralem to sie ktos rozłączył,
    > 15 min. pozniej zadzwonilem do banku i info, ze pracuja do 20.00...już
    > nie jestem zdziwiony dlaczego komus nie chcialo sie gadac, pewnie
    > wykonal tel. i w raporcie napisal, ze klient nie odebral ;-/
    >
    > Polbank Era jest ok, ale:
    > 1. nie potrafia włączyć sms-owych powiadomien,
    > 2. pod koniec listopada pobrali oplate, ktorej pobrac nie powinni i
    > jakoś oddać nie mogą,
    > 3. na początku grudnia zamowilem PayPassa, mial dojsc w 14 dni, minął
    > miesiąc i nie ma, a w banku NIKT nie wie dlaczego ;-(

    U mnie powiadomienia działają bez problemu. Ale za miesiąc przenosze
    numer do Play i ciekawe czy nadal będą przychodzić :)
    Paypass przyszedł w ciągu tygodnia od podpisania wniosku. Spróbuj
    zastrzec kartę i złożyć nowy wniosek w innym oddziale.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 16. Data: 2010-01-13 12:15:39
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-13 12:59, Erazmus wrote:

    > U mnie powiadomienia działają bez problemu. Ale za miesiąc przenosze
    > numer do Play i ciekawe czy nadal będą przychodzić :)

    Hmm... no raczej przestana przychodzic bo chyba transakcje nie beda sie
    udawac do karty ktora bedzie miala wypowiedziana umowe z automatu z
    racji braku numeru w Erze. ;-)

    Czy ktos juz doswiadczyl tego wypowiedzenia o ktorym regulamin karty
    Polbank Era wspomina?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 17. Data: 2010-01-13 12:41:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hikdhe$bs3$1@inews.gazeta.pl...
    > Hmm... no raczej przestana przychodzic bo chyba transakcje nie beda sie
    > udawac do karty ktora bedzie miala wypowiedziana umowe z automatu z racji
    > braku numeru w Erze. ;-)

    Niekoniecznie. W umowie mam podany inny numer do kontaktu / SMS
    (służbowa Era), a inny do umowy (Heyah).

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2010-01-13 14:00:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Paypass przyszedł w ciągu tygodnia od podpisania wniosku. Spróbuj
    > zastrzec kartę i złożyć nowy wniosek w innym oddziale.

    Dzisiaj zadzwoniłem, aby złożyć nowy wniosek i...okazało się, że kartę
    wygenerowali 8.01 czyli już do mnie leci.

    Poza tym od roku walczę o sms-y po transakcji. Cały czas twierdzili, że
    wszystko mam dobrze ustawione. Ok. tydzień temu Pollinka stwierdzila, ze
    mam numer zapisany w zlym formacie. Miala poprawic...i nadal nie
    dzialalo. Dzisiaj zadzwonilem do banku kolejny raz i kolo powiedzial, ze
    usluga nie mogla u mnie dzialac, gdyz NIE BYŁA URUCHOMIONA...no comments ;-(

    Wyslal dyspozycje, aby mi ją włączyli, ale jakoś w cuda już nie wierzę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2010-01-13 14:23:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 15:00:47 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > ;-(
    >
    > Wyslal dyspozycje, aby mi ją włączyli, ale jakoś w cuda już nie

    Hłe hłe to jest właśnie ich poziom, że tak się wyrażę klasyka :)

    Xenocide

  • 20. Data: 2010-01-13 15:05:19
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Erazmus pisze:

    > U mnie powiadomienia działają bez problemu. Ale za miesiąc przenosze
    > numer do Play i ciekawe czy nadal będą przychodzić :)

    Przeniosłem numer do innej sieci i póki co nadal mam Polbank Erę z
    działającymi powiadomieniami SMS :)

    --
    pozdrawiam,
    Kranu