  • 21. Data: 2010-01-13 18:04:25
    Temat: Re: Polbank kk era - klasycznie
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Sty, 16:05, kranu <k...@l...pl> wrote:

    > Przenios em numer do innej sieci i p ki co nadal mam Polbank Er z
    > dzia aj cymi powiadomieniami SMS :)

    Dziękuje za info.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 22. Data: 2010-01-13 18:25:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przeniosłem numer do innej sieci i póki co nadal mam Polbank Erę z
    > działającymi powiadomieniami SMS :)

    dostajesz powiadomienia na nową sieć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    u mnie powiadomienia również zadziałały alleluja!!!

    byłoby jeszcze lepiej, gdybym dostawał powiadomienia o nieudanych
    autoryzacjach (wprowadziłem zły pin w automacie i potwierdzenie nie
    przyszło)

  • 23. Data: 2010-01-13 18:45:30
    Od: kranu <k...@l...pl>

    RobertS pisze:

    > dostajesz powiadomienia na nową sieć?

    Tak, konkretnie od kilku miesięcy na sieć mBank mobile (Plus).
    Wiem, że zgodnie z regulaminem powinienem stracić Polbank Erę, ale
    regulamin chyba tylko ja czytałem bo Pani w Polbanku powiedziała, że nic
    się nie stanie, a konsultant w Polbank24, również że nic, bo nikt się
    nie dowie i regulamin tego nie precyzuje :D

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 24. Data: 2010-01-13 19:16:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > się nie stanie, a konsultant w Polbank24, również że nic, bo nikt się
    > nie dowie i regulamin tego nie precyzuje :D

    skoro korzystasz z karty i bank na Tobie zarabia to bez sensu, aby
    zabierali Ci ją...na siłę mogliby wymienić na inną, ale przeciez moglbys
    sie nie zgodzic

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2010-01-13 20:01:35
    Od: kranu <k...@l...pl>

    RobertS pisze:

    > skoro korzystasz z karty i bank na Tobie zarabia to bez sensu, aby
    > zabierali Ci ją...na siłę mogliby wymienić na inną, ale przeciez moglbys
    > sie nie zgodzic

    Właśnie możliwe, że patrzą na to indywidualnie - korzystam z karty dosyć
    intensywnie, a na wymianę bym się nie zgodził (mniejszy zwrot, płatne
    ubezpieczenie, płatne SMS). A tak wszyscy zadowoleni :)

    --
    pozdrawiam,
    Kranu