  • 11. Data: 2010-08-02 10:01:23
    Temat: Re: Polbank kk i funkcja debetowa moje testy i spostrzeżenia
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Reklamacja przyjęta i do 30 dni mam dostać odpowiedź. Ciekawe jak to
    rozpatrzą.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2010-08-06 20:13:06
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    A czy mając KK z funkcją debetową można przy pomocy takiej KK
    wpłacić na rachunek kasę tak jak zwykłę kartą w bankomacie
    Polbanku ?

    Damian

  • 13. Data: 2010-08-26 11:19:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-07-29 12:45, xbartx pisze:

    > Opcja nr 1 - wypłata
    > Karta> PIN> wybieramy "wypłata"> podajemy kwotę i zatwierdzamy>
    > wyskakuje menu wyboru i *domyślnie*, to ważne, ustawione jest konto które
    > zdefiniowaliśmy sobie przy włączaniu funkcji debetowej dla kk. Reasumując
    > przy wyborze opcji nr 1 wypłata wciskając przysłowiowe dalej/next
    > wypłacimy pieniądze z konta podpiętego do kk czyli wypłacimy jak kartą
    > debetową.

    A tam na pewno jest "dalej/next"? Przy sprawdzaniu salda dostaję menu z
    wyborem właściwego rachunku, i MUSZĘ jakiś wybrać, więc nie za bardzo
    rozumiem co masz na myśli mówiąc, że któryś z rachunków jest ustawiony
    domyślnie.

    Przy wypłacie gotówki jest inaczej?

    A mam też inne pytanie - ile masz podpiętych rachunków, prócz KK? Ja mam
    gotówkowy i oszczędzający. Podszedłem do bankomatu Euronetu, sprawdzam
    saldo. Do wyboru rachunki:
    - kredytowy
    - bieżący
    - oszczędnościowy

    Jak wybieram "kredytowy" - drukuje saldo KK;
    Jak wybieram "bieżący" - drukuje saldo - o dziwo - rachunku oszczędzającego;
    Jak wybieram "oszczędnościowy" - wybrana operacja jest niedostępna dla
    karty.

    Masz podobnie?

  • 14. Data: 2010-08-26 11:23:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-26 13:19, Wojciech Nawara pisze:

    > A mam też inne pytanie - ile masz podpiętych rachunków, prócz KK? Ja mam
    > gotówkowy i oszczędzający. Podszedłem do bankomatu Euronetu, sprawdzam
    > saldo. Do wyboru rachunki:

    Dodam, że chodzi mi dokładnie o sprawdzanie salda w bankomacie Euronetu,
    a nie Polbanku, bo w bankomacie własnym Polbanku dostaję pełną listę
    wszystkich rachunków (jeden z karty + gotówkowy + oszczędzający), z ich
    numerami, i działa OK. Bałagan jest tylko w momencie korzystania z
    bankomatów Euronetu.

    Zastanawiam się, czy w związku z objawami, które opisałem w poprzednim
    poście, będę w stanie wypłacić w Euronecie gotówkę z rachunku
    gotówkowego przy użyciu tej KK. Mam dziwne wrażenie, że skoro salda się
    nie da sprawdzić, to i wypłata się nie powiedzie...

  • 15. Data: 2010-08-26 11:32:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-06 22:13, Damian Niusy pisze:

    > A czy mając KK z funkcją debetową można przy pomocy takiej KK wpłacić na
    > rachunek kasę tak jak zwykłę kartą w bankomacie Polbanku ?

    Można, przy wpłacie gotówki też dostajesz listę z wyborem rachunków.

    Ale z tym są inne jaja - aktywowałem "funkcjonalność debetową" dla mojej
    KK, miała działać następnego dnia. Za jakiś czas wpłacam gotowiznę przy
    użyciu KK, z zamiarem jej zaksięgowania na rachunku gotówkowym. No i
    dupa, bankomat nie spytał nawet, gdzie księgować, tylko domyślnie
    zaksięgował na rachunku karty (czyli tam gdzie NIE chciałem).

    Jak się okazało, Polbank nie zrealizował mojej dyspozycji aktywacji
    "funkcjonalności debetowej", a do momentu jej aktywacji nie pojawia się
    ekran wyboru rachunku. Drobny problem polega na tym, że wpłacając
    gotówkę, albo ją wypłacając w bankomacie Polbanku najpierw zatwierdzasz
    operację, i dopiero na samym końcu pojawia się menu z wyborem rachunku -
    o ile masz aktywowaną "funkcjonalność debetową". Jeśli okaże się, że
    jednak z jakichś przyczyn jej nie masz - to operacja wykona się na
    rachunku karty kredytowej - bez żadnej możliwości rezygnacji z tej
    operacji, po prostu nie wyświetli się dodatkowy ekran z wyborem rachunku.

    Próbowałem to reklamować (tzn wnioskować o przeksięgowanie wpłaty którą
    dokonałem na inny rachunek niż chciałem, Z ICH WINY), ale bank udaje
    Greka. ;-) Odpuściłem i radzę uważać.

    WN

  • 16. Data: 2010-08-26 12:38:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 13:32:43 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]

    > Próbowałem to reklamować (tzn wnioskować o przeksięgowanie wpłaty którą
    > dokonałem na inny rachunek niż chciałem, Z ICH WINY), ale bank udaje

    A czasem nie zrobiłeś tak jak ja czyli wybrałeś w bankomacie opcję
    "szybka wypłata"? Wtedy nie ma żadnego pytanie o rachunek tylko leci kasa
    z kk.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-08-26 12:40:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 13:19:26 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > wyborem właściwego rachunku, i MUSZĘ jakiś wybrać, więc nie za bardzo
    > rozumiem co masz na myśli mówiąc, że któryś z rachunków jest ustawiony

    No salda to nie sprawdzałem. Mi chodziło o to, że jak robisz zwykłą
    wypłatę i na końcu masz wybór rachunku to domyślnie jesteś ustawiony
    (przynajmniej u mnie) rachunek debetowy i aby wypłacić kasę z kk musisz
    zjechać na właściwy rachunek czyli pole niżej. Przy szybkiej wypłacie nie
    masz żadnego wyboru i wypłata idzie prosto z kk.

    > A mam też inne pytanie - ile masz podpiętych rachunków, prócz KK? Ja mam
    > gotówkowy i oszczędzający. Podszedłem do bankomatu Euronetu, sprawdzam
> [...]

    Sprawdzę to przy okazji ale z tego co się orientuje mam tylko kredytowy i
    oszczędnościowy, bo bieżącego na pewno nie podpinałem.

> [...]
    > drukuje saldo - o dziwo - rachunku oszczędzającego; Jak wybieram
    > "oszczędnościowy" - wybrana operacja jest niedostępna dla karty.

    Sprawdzę, ale wypłacałem już kasę w euronet przy pomocy kk i poszła od
    razu z debetowego bez żadnej blokady, coś jak w Aliorze.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2010-08-26 13:13:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-26 14:38, xbartx pisze:

    > A czasem nie zrobiłeś tak jak ja czyli wybrałeś w bankomacie opcję
    > "szybka wypłata"? Wtedy nie ma żadnego pytanie o rachunek tylko leci kasa
    > z kk.

    WPŁACAŁEM. Nie ma opcji "szybka wpłata". :-P

  • 19. Data: 2010-08-26 13:16:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-26 14:40, xbartx pisze:

> [...]
    > zjechać na właściwy rachunek czyli pole niżej. Przy szybkiej wypłacie nie
    > masz żadnego wyboru i wypłata idzie prosto z kk.

    Sprawdzę u siebie wypłatę gotówki. Może inne bankomaty/inny soft.

  • 20. Data: 2010-08-26 14:06:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 15:13:25 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > WPŁACAŁEM. Nie ma opcji "szybka wpłata". :-P

    A to przepraszam, bo nie zauważyłem :)

    --
    xbartx