  • 1. Data: 2010-03-20 13:48:30
    Temat: Polbank - kolejnosc realizacji zlecen (przelewy wewnetrzne i zewnetrzne)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej
    Czy ktos moze wie jaka jest kolenosc realzacji zlecen (przelewow
    wewnetrznych i zewnetrznych) w Polbanku?

    Moze wytlumacze na przykladzie o co mi chodzi:

    Jest konto gotowkowe (z saldem bliskim zera) i konto oszczednosciowe.
    Np na 22 marca chce zlecic dwa przelewy: z konta oszczednosciowego na
    konto gotowkowe (tak aby je zasilic) i z konta gotowkowego na konto
    zewnetrzne w innym banku.
    Pytanie jak zachowa sie tutaj system Polbanku?
    Czy najpierw zrealizuje przelew wewnetrzny (jednoczesnie zasilajac
    konto gotowkowe) i w kolejnym kroku zrealizuje przelew zewnetrzny (tak
    aby wyszedl pierwsza sesja elixiru)?

    Czy moze nie bedzie to realizowane online? I okaze sie, ze przelew
    wewnetrzny miedzy kontami nie zdazy zasilic konta gotowkowego - co
    spowoduje odrzucenie przelewu zewnetrznego - bo na koncie gotowkowym
    nie bedzie srodkow?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-03-21 09:21:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 06:48:30 -0700, Rafal M napisał(a):

    > Czy ktos moze wie jaka jest kolenosc realzacji zlecen (przelewow
    > wewnetrznych i zewnetrznych) w Polbanku?

    Jak dotąd próbowałem kilkakrotnie i udawało się. Czasami nawet potrójnie:
    mocny -> oszczędzający -> gotówkowy -> zewnętrzny. Mam wrażenie, że
    wykonują w kolejności zdefiniowania.