  • 1. Data: 2008-05-09 15:12:07
    Temat: Polbank - limit kredytowy
    Od: r...@p...fm

    Witam.

    Zadzwonili do mnie dziś z Polbanku, że chcą mi przyznać limit
    kredytowy - nieduży, ale nie o to chodzi. Na co mogę zwrócić uwagę
    podpisując umowę? Wypytałem wstępnie czy w przypadku niekorzystania z
    limitu oraz w razie chęci zamknięcia kredytu nie poniosę żadnych
    kosztów - odpowiedź padła, że nie. Jakieś inne kruczki? Jeśli ktoś ma
    limit w tym banku, proszę o podpowiedź. Inne parametry jak % są mi
    znane.

    Pozdro
    Robson

  • 2. Data: 2008-05-09 16:51:08
    Temat: Re: Polbank - limit kredytowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    r...@p...fm 9...@m...goo
    glegroups.com

    : podpisując umowę? Wypytałem wstępnie czy w przypadku niekorzystania z
    : limitu oraz w razie chęci zamknięcia kredytu nie poniosę żadnych
    : kosztów - odpowiedź padła, że nie. Jakieś inne kruczki?

    Kiedyś była prowizja (5 złotych) jeśli skorzystałeś w danym
    miesiącu, ale może teraz jest inaczej lub pytasz o inny kredyt.
    W mBanku chyba jest kredyt dla firm, w którym nie ma prowizji.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-05-09 20:50:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    rada jest prosta = dokladnie przeczytaj to co bedziesz podpisywal, a jezeli
    bedziesz potwierdzal, ze sie zapoznales z regulaminami to popros, aby ci je
    dali do przeczytania - nie wierz pracownikom na slowo!
    jezeli teraz nie bedzie oplat to na pewno bedzie taka za rok...

    poza tym czy potrzebujesz tego kredytu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-05-10 04:59:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > dali do przeczytania - nie wierz pracownikom na slowo!
    > jezeli teraz nie bedzie oplat to na pewno bedzie taka za rok...

    Prawdopodobnie kredyt bezpieczny.
    Jesli sie nie korzysta, to umowa nic nie kosztuje
    Traktujac w razie skorzystania jako limit debetowy do splacania jak
    najszybciej w calosci, a nie w ratach sugerowanych na wyciagu, dosyc
    oplacalna rezerwa na wszelki wypadek. Oplata 5 zl za kazdy miesiac
    ujemnego salda oprocentowanie ponad 17% rocznie.

  • 5. Data: 2008-05-10 15:02:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g03a39$8m2$...@n...wp.pl

    > najszybciej w calosci, a nie w ratach sugerowanych na wyciagu, dosyc
    > oplacalna rezerwa na wszelki wypadek. Oplata 5 zl za kazdy miesiac
    > ujemnego salda oprocentowanie ponad 17% rocznie.

    Jak rozumiem tu (między 'salda' i 'oprocentowanie') jest kropka
    'salda. Oprocentowanie' lub inny przestanek? Czyli 5 złotych
    płaci się za każdy miesiąc, w którym schodziło się pod krechę?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-05-11 19:45:19
    Od: r...@p...fm

> [...]
    > oplacalna rezerwa na wszelki wypadek. Oplata 5 zl za kazdy miesiac
    > ujemnego salda oprocentowanie ponad 17% rocznie.

    Dzięki za podpowiedzi. Generalnie nie potrzebuję tego kredytu, ale
    lubię mieć świadomość, że w razie potrzeby mam bufor bezpieczeństwa.
    To jest kredyt bezpieczny - sprawdziłem. Mam też kredyt odnawialny w
    mBanku, dlatego pasuje mi, że jeśli nie będę korzystał z konta to nie
    będę miał opłat.

    Pozdro
    Robson

  • 7. Data: 2008-05-11 19:56:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    r...@p...fm pisze:

> [...]
    > To jest kredyt bezpieczny - sprawdziłem. Mam też kredyt odnawialny w
    > mBanku, dlatego pasuje mi, że jeśli nie będę korzystał z konta to nie

    Zdazy sie dzien, ze nie bedziesz mogl z jakiejs przyczyny splacic np. KK
    w terminie - to warto miec taka rezerwe na kilkudniowe zadluzenie.
    Mam nadzieje, ze tego tez nie pisza w BIK ;)

  • 8. Data: 2008-05-12 07:42:45
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Zdazy sie dzien, ze nie bedziesz mogl z jakiejs przyczyny splacic np. KK
    > w terminie - to warto miec taka rezerwe na kilkudniowe zadluzenie.
    > Mam nadzieje, ze tego tez nie pisza w BIK ;)

    Do mnie zadzwonili z propozycją w piątek późnym popołudniem.
    Impreza właśnie się rozkręcała kiedy zadzwonił telefon z propozycją
    linii kredytowej. Pierwsza myślą było, że o tej porze w piątek to liczą
    na podpitych klientów więc podziękowałem zanim pan dokończył tłumaczenia. :)

    Sebastian