  • 1. Data: 2007-11-26 20:46:02
    Temat: Polbank - logowanie
    Od: p...@g...com

    Witam,

    Mam problem z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej Polbank24.
    Wyskakuje mi komunikat o błędzie wewnętrznym po wpisaniu loginu i
    hasła. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Jutro idę do oddziału się
    dowiedzieć, ale może ktoś wytłumaczy mi co się dzieje?

  • 2. Data: 2007-11-26 21:03:23
    Temat: Re: Polbank - logowanie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 21:46, p...@g...com wrote:
> [...]
    > hasła. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Jutro idę do oddziału się
    > dowiedzieć, ale może ktoś wytłumaczy mi co się dzieje?

    Lezy :)

    Sprobuj pozniej.

  • 3. Data: 2007-11-27 00:51:52
    Od: summ <s...@g...com>

    On 26 Lis, 21:46, p...@g...com wrote:
> [...]
    > hasła. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Jutro idę do oddziału się
    > dowiedzieć, ale może ktoś wytłumaczy mi co się dzieje?

    Byłem niedawno z ciekawości w Polbanku, greckim zresztą - jak sama
    nazwa wskazuje ;-)
    Na pytanie o dostęp przez Internet odpowiedziano mi:
    "No wie pan... nie za bardzo, ale przelewy da się robić" :-)

    Summ

  • 4. Data: 2007-11-27 06:15:53
    Od: p...@g...com

    On 27 Lis, 01:51, summ <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Na pytanie o dostęp przez Internet odpowiedziano mi:
    > "No wie pan... nie za bardzo, ale przelewy da się robić" :-)

    Dzięki, dziś z rana próbowałem znowu. Niestety zonk. Zobaczymy co mi
    powiedzą w oddziale, bo infolinię mają skopaną.

  • 5. Data: 2007-11-27 06:36:14
    Od: p...@g...com

    On 27 Lis, 07:15, p...@g...com wrote:

    > Dzięki, dziś z rana próbowałem znowu. Niestety zonk. Zobaczymy co mi
    > powiedzą w oddziale, bo infolinię mają skopaną.

    Hmm, po ponad pół godziny zalogowanie było już możliwe. Zrobili na
    mnie nie za miłe wrażenie.

  • 6. Data: 2007-11-27 07:40:10
    Od: summ <s...@g...com>

    On 27 Lis, 07:36, p...@g...com wrote:

    > Hmm, po ponad pół godziny zalogowanie było już możliwe. Zrobili na
    > mnie nie za miłe wrażenie.

    Hehe - masochista z ciebie ;-)
    Miłe wrażenie to zrobi Lukas Bank, tylko nie loguj się w czasie
    konserwacji i wycinaj spacje z numerów kont :-)

    Summ