  • 21. Data: 2012-01-31 13:59:02
    Temat: Re: Polbank ma dziś wolne?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    news:jg8qm5$3fs$12@inews.gazeta.pl...

    > IMO lepiej olać, bo znając życie zawiedzie Cię w momencie w którym akurat
    > będzie potrzebny. Poza tym jak wspomniałem zbyt marne są te procenty aby
    > się z tym tak męczyć ;)

    Za duza upierdliwosc z tym pol-bankiem,
    i dlatego mam tam tylko KK

    Pozdro

  • 22. Data: 2012-01-31 15:22:53
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > W których debetówkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzającego widzę,
    > dlatego ją zastrzegłem.

    Dziwne to, bo ja też nie znalazłem swej by móc zastrzec :-O
    Musiałem potuptać do oddziału, tam odstać ok. o,5H, bo ludków z kartą w garści
    (ani chybi w tym samym celu.

  • 23. Data: 2012-01-31 15:36:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:38:10 +0000, xbartx napisał(a):

    > Obstawiam, że pół godziny przeciągnie się gdzieś w okolice 15.00 tak
    > żeby ostatnia wychodząca była odfajkowana aby sobie roboty nie robić
    > dodatkowej ;)

    Dużo się nie pomyliłem, bo od około 15.30 już działa wszystko ok.

    Xenocide

  • 24. Data: 2012-01-31 15:50:39
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 31 Sty, 16:36, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dużo się nie pomyliłem, bo od około 15.30 już działa wszystko ok.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Na to wygląda. Udało mi się złożyć nawet 2 przelewy zewnętrzne

  • 25. Data: 2012-01-31 18:35:11
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 31.01.2012 12:17, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Niech ich szlag jasny trafi. Wydzwaniać po ludziach w celu wciśnięcia im
    > programów oszczędnościowych to się da

    - bla, bla, bla, bla... zgadza sie pan?
    - dziękuję, nie jestem zainteresowany
    - ależ panie robercie, proszę nie podejmować pochopnych decyzji
    - nie, to moja ostateczna odpowiedź, szkoda pana czasu
    - ale panie robercie oszczędza pan gdzieś pieniądze?
    - tak
    - panie robercie, gdzie? bo na pewno to nie lepsza inwestycja
    - nie musze sie panu tlumaczyc
    - ale panie robercie przeanalizujmy te oferte...

    wrrrr, że też człowiek nie potrafi byc na tyle niegrzeczny zeby sie po
    prostu rozlaczyc.. chociaz kto wie, czy wtedy nie zaznaczy zlosliwie w
    komputerze, ze sie zgodzilem.. najgorsze jest to, ze zawsze dzwonia w
    waznej sprawie i zaczynam z nimi rozmawiac w obawie, ze to cos nie tak
    np. z karta kredytowa

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 26. Data: 2012-01-31 21:33:04
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

    > W których debetówkach? Bo ja dla swojej do konta oszczedzającego widzę,
    > dlatego ją zastrzegłem.

    Dopiero teraz zauważyłem zmiany po przeczytaniu kilku postów.
    Czy mając 2 kart podpięte do Oszczędzającego skasują 2 x 4 zł, albo trzeba
    wykonać każdą kartą po 5 transakcji.
    Wiem że jeszcze nikt tego nie przerabiał ale jak myślicie ?

    Trochę się spóźniłem z tymi kartami i w lutym pewnie w plecy kilka złotych
    :)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2012-02-01 08:24:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 19:35:11 +0100, kranu napisał(a):

    > wrrrr, że też człowiek nie potrafi byc na tyle niegrzeczny zeby sie po
    > prostu rozlaczyc.

    Ja do tego podchodzę tak. Jeżeli mówię grzecznie i wyraźnie, że sobie nie
    życzę, że nie ma sensu etc a z drugiej strony nie ma zrozumienia i dalej
    jest słowotok, to się najzwyczajniej w świecie rozłączam w pół słowa i
    tyle. Z moich obserwacji działa dosyć dobrze.

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-02-01 13:43:54
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2012-02-01_9:24

> [...]
    > jest słowotok, to się najzwyczajniej w świecie rozłączam w pół słowa i
    > tyle. Z moich obserwacji działa dosyć dobrze.

    Chcesz powiedzieć, że telefon reaguje ? ;-)

    witrak()

  • 29. Data: 2012-02-15 00:06:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" 4f27b38d$0$1261$6...@n...neostrada.pl

    Od dziś ma wolne ode mnie. Chyba po 4 latach i 8 miesiącach.
    Jeszcze Dojcze i Alior. :) Jest kryzys -- muszą być cięcia także u mnie!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'