-
1. Data: 2011-12-06 07:56:33
Temat: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: "Q" <n...@s...pl>
Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:
"Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny limit
transakcji.
Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem
w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity.
[...] Co mam teraz zrobic? [...]"
Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :)
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że odwołanie Państwa przelewu nie jest możliwe,
ponieważ został on już przekazany do realizacji. anulować można tylko
przelew,
który został zainicjowany przez bankowość internetową
minimum na 2 dni robocze przed datą realizacji.
[...]
Z poważaniem, Dominika L.
Specjalista Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG S.A"
Parsekurwaerror.
:)
PS
Przypomina mi sie niedawna historia z play'em -
- zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte
spowrotem na play online na abonament.
Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.
W razie dodatkowych pytan [...]"
:)
-
2. Data: 2011-12-06 09:16:05
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Q <n...@s...pl> wrote on 2011-12-06_8:56
> Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy
> na optimowym gniocie - wczoraj wyslalem maila do polbanku:
>
> "Chce wykonac przelew zewnetrzny i pojawia mi sie komunikat:
> Nie można zakończyć transakcji, ponieważ przekroczono globalny
> limit transakcji.
> Wiem co ten komunikat oznacza - dlatego wlasnie latem bylem
> w oddziale waszego banku i zwiekszylem sobie te chore limity.
> [...] Co mam teraz zrobic? [...]"
>
> Dosyc predko dostalem odpowiedz - niestety nie wiem na co :)
>
> "Szanowny Panie,
> Uprzejmie informuję, że odwołanie Państwa przelewu nie jest możliwe,
> ponieważ został on już przekazany do realizacji. anulować można
> tylko przelew,
> który został zainicjowany przez bankowość internetową
> minimum na 2 dni robocze przed datą realizacji.
> [...]
> Z poważaniem, Dominika L.
> Specjalista Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta Polbank EFG S.A"
>
> Parsekurwaerror.
> :)
>
> PS
> Przypomina mi sie niedawna historia z play'em -
> - zadalem pytanie czy moge przejsc z play online na karte
> spowrotem na play online na abonament.
> Dostalem odpowiedz: "Dziekujemy za przjescie do play fresh.
> W razie dodatkowych pytan [...]"
> :)
>
Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z
pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało
inteligentna :-)
Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)
witrak()
-
3. Data: 2011-12-06 11:58:18
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Tue, 06 Dec 2011 10:16:05 +0100, witrak() napisał(a):
> Jakiś czas temu (ponad 2 lata) byłem wkurzony na mało związane z
> pytaniami odpowiedzi w poczcie wenwętrznej EB i zarzuciłem im, że
> sztuczna inteligencja obsługująca pocztę wewnętrzną jest zbyt mało
> inteligentna :-)
> Dostałem oburzoną odpowiedz, że to nie program tylko ludzie... :-)
Ja się kiedyś zawiesiłem na infolinii Microsoftu. Odebrał facet o tak
mechanicznym głosie, że aż musiałem zapytać, czy rozmawiam z człowiekiem ;)
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
4. Data: 2011-12-06 13:37:56
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 06 Dec 2011 08:56:33 +0100, Q napisał(a):
> Dla urozmaicenia przestanmy na chwile wieszac psy na optimowym gniocie -
> wczoraj wyslalem maila do polbanku: (...)
No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle. Może trochę nie w temacie
grupy ale spróbuj napisać coś do allegro - uuuła wtedy dopiero dostaniesz
litanie. Z moich obserwacji, to zazwyczaj ostatnie zdanie ewentualnie
pisze człowiek. Jak pociągniesz korespondencję dalej to zawsze ale to
zawsze odpisują nie na temat, tak aby odechciało Ci się dalej drążyć.
--
xbartx
-
5. Data: 2011-12-06 23:34:23
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: "Q" <n...@s...pl>
> No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle.
Jednak jest - dostalem odpowiedz
i znowu nie wiem na jakie pytanie:
"Szanowny Panie
Uprzejmie informuję, iż standardowy dzienny limit przelewów wewnętrznych to
10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć osobiście
w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do bankowości
telefonicznej. [...]
Z poważaniem,
Agnieszka Z. [...]"
Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat wiadomosci,
i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz zrozumienia...
Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...
A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)
-
6. Data: 2011-12-07 01:06:16
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: Wodzu <w...@s...wroclaw.pl>
W dniu 07.12.2011 00:34, Q pisze:
> A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie?
> Ktos probowal? To cos da? "Przykuje" uwage? :)
>
Na pewno coś da - pozwoli bez czytania przekierować maila na /dev/null
(niewtajemniczeni na pewno się domyślą o co chodzi).
Będąc informatykiem wiem, że 90% pytań od klientów to sprawy trywialne,
dawno już wałkowane, które w każdym większym systemie stara się załatwić
z automatu, co jednak nie usprawiedliwia bezsensownych i nieadekwatnych
odpowiedzi na pozostałych 10%, zwłaszcza jeśli zabiera się za nie człowiek.
Pozdro,
Wodzu
--
www.pyszne.pl - wirtualne restauracje z prawdziwym jedzeniem :)
-
7. Data: 2011-12-07 10:41:06
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 07 Dec 2011 00:34:23 +0100, Q napisał(a):
>> No oni tak czasami mają ale nie jest tak źle.
>
> Jednak jest - dostalem odpowiedz
> i znowu nie wiem na jakie pytanie:
>
> "Szanowny Panie
> Uprzejmie informuję, iż standardowy dzienny limit przelewów
> wewnętrznych to
> 10.000zł, a zewnętrznych to 5.000zł.dzienny limit można zwiększyć
> osobiście w oddziale banku. bądź za pomocą infolinii z pinem do
> bankowości telefonicznej. [...]
> Z poważaniem,
> Agnieszka Z. [...]"
>
> Wyglada na to, ze te "ludzkie automaty" czytaja jedynie temat
> wiadomosci, i to jeszcze pobieznie, bez zainteresowania czy wrecz
> zrozumienia... Boze, ci ludzie testu Turinga by nie przeszli...
>
> A jakby tak w temacie zakurwic siarczyscie? Ktos probowal? To cos da?
> "Przykuje" uwage? :)
Może zbierają do kupy maile z podobnymi tematami i sru im z automatu
regułkę. Ci co się odezwą to może ktoś się i pochyli.
Siarczyście to może nie, ale napisz, żeby zaczęli Ciebie traktować
poważnie i czytać to co do nich napisałeś - może pomoże.
--
xbartx
-
8. Data: 2011-12-13 13:17:32
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: xbartx <b...@h...net>
Postanowiłem to sprawdzić i rzeczywiście jest wesoło:
JA:
"Witam
Posiadam u Państwa kartę kredytową Polbank-Era (teraz jest to T-Mobile) i
chciałbym ją zamienić na Państwa kartę prestiżową. Czy jest taka
możliwość?
BANK:
"Szanowny Panie
uprzejmie informuję iż jeśli karta działa poprawnie nie ma możliwości
wymiany karty, gdy ta karta straci ważność następna karta będzie już z
napisem T-Mobile"
może mają jakiś najazd praktykantów/stażystów albo po prostu to jest
wesoła ekipa ;)
--
xbartx
-
9. Data: 2011-12-18 13:05:42
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: Bankier <b...@b...pl>
W dniu 2011-12-13 14:17, xbartx pisze:
>
> Postanowiłem to sprawdzić i rzeczywiście jest wesoło:
>
> JA:
> "Witam
>
> Posiadam u Państwa kartę kredytową Polbank-Era (teraz jest to T-Mobile) i
> chciałbym ją zamienić na Państwa kartę prestiżową. Czy jest taka
> możliwość?
>
> BANK:
> "Szanowny Panie
>
> uprzejmie informuję iż jeśli karta działa poprawnie nie ma możliwości
> wymiany karty, gdy ta karta straci ważność następna karta będzie już z
> napisem T-Mobile"
>
> może mają jakiś najazd praktykantów/stażystów albo po prostu to jest
> wesoła ekipa ;)
Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy
złożyć odpowiednią dyspozycję.
-
10. Data: 2011-12-19 18:16:00
Temat: Re: Polbank - nonsensowna odpowiedz-wiadomosc
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Sun, 18 Dec 2011 14:05:42 +0100, Bankier napisał(a):
> Nieźle trafiłeś - a wracając do tematu - jest taka możliwość, wystarczy
> złożyć odpowiednią dyspozycję.
Hmmm z tego co pamiętam to u nich jest tak, że trzeba zamknąć jedną kartę
i złożyć wniosek o drugą ale czy drugą się dostanie, to już ciężko
powiedzieć ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide