  • 1. Data: 2009-09-08 18:47:23
    Temat: Polbank obługa
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Z cyklu ponarzekajmy sobie :)

    Tydzień temu otwarłem sobie rachunek w Polbanku + konto mocne obyło się bez
    problemów w 15-20 min konta założone, przelałem kasiorkę i wszystko ładnie
    procentuje. Widząc że wszystko OK postanowiłem dzisiaj po pracy (godz 17)
    bank czynny do 18 otworzyć drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetową
    do konta.
    I tu 1 zonk, dostałem odpowiedź że się nie da. Wie pan ja już dzisiaj kończę
    a jest tylko jeszcze 1 koleżanka to panu jej nie wyrobimy. :P No myślę sobie
    ok trudno na razie mi ona nie potrzebna.
    To otwieramy konto i co, też się nie da. Daję dowód osobisty pani coś sobie
    klepie w komputer i prosi o ID. Małe zdziwienie ale cóż trzeba było sobie to
    przypomnieć :). Kod podany a pani chce umowę bo bez umowy się nie da
    otworzyć konta mocnego. Ponoć jeszcze nie zeskanowali podpisu i nie ma w
    systemie z czym porównać.
    Co to za bank, jakby kobitka ruszyła się i pogrzebała w papierach to by
    sobie znalazła mój podpis. Widać strasznie sie jej spieszyło do domu
    (pracuje do 18)

    Ale jak nie chcą moich pieniędzy to ja się prosić nie będę, polecą do
    Eurobanku.
    Widać te wszystkie opisy na grupie że z tym bankiem łatwo nie będzie
    zaczynają się urealniać. A myślałem że tak fajnie będzie jak przy zakładaniu
    rachunku. No cóż lekko nie będzie.

    Damian

    PS. W czasie jak czekałem było 2 klientów i składali reklamację. Ta sama
    pani to zamiast przyjąć reklamacje i ją wklepać do systemu to dała gościowi
    pustą kartkę i kazała mu sobie pisać ją na miejscu.

  • 2. Data: 2009-09-08 18:58:33
    Temat: Re: Polbank obługa
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    >[...] Widać strasznie sie jej spieszyło do domu
    > (pracuje do 18)

    ale obniżyła się jakość obsługi w bankach, jeszcze kilka lat temu
    musieliśmy obsłużyć wszystkich klientów, którzy weszli do banku przed
    zamknięciem! nie było opcji zbywania lub przesuwania na "jutro"...

    "najfajniej" było jak w sobotę o 13.58 (bank czynny do 14.00) weszło
    kilka osób i załatwiali jakieś grubsze sprawy, siedziało się do
    15.00-15.30 i nikt słowa nie powiedział!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-09-08 19:52:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > "najfajniej" było jak w sobotę o 13.58 (bank czynny do 14.00) weszło kilka
    > osób i załatwiali jakieś grubsze sprawy, siedziało się do 15.00-15.30 i
    > nikt słowa nie powiedział!

    Do czasu az PIP nie przeprowadzil nalotu ;). Zwroc uwage, ze banki teraz
    pracuja po 8 godzin, do tego dochodza jeszcze dodatkowe rzeczy, ktore trzeba
    wykonac po lub przed godzinami pracy. Okazuje sie, ze kazdy pracownik ma
    nadgodziny, oczywiscie mozna zatrudnic jeszcze jedna osobe, ale koszty
    zatrudnienia trzeba pokryc z tego co placa klienci, a oni chca placic jak
    najmniej...

    MK

  • 4. Data: 2009-09-09 07:29:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 20:47:23 +0200, Damian_niusy napisał(a):

> [...]
    > kartę debetową do konta.
    > I tu 1 zonk, dostałem odpowiedź że się nie da. (...)

    A co jeżeli Pani nie płacą nadgodzin? Poza tym o ile dobrze kojarzę z
    tego co było na grupie, nie ma takiej opcji jak karta debetowa do MO.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-09-09 16:12:57
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > A co jeżeli Pani nie płacą nadgodzin? Poza tym o ile dobrze kojarzę z
    > tego co było na grupie, nie ma takiej opcji jak karta debetowa do MO.

    A czy ja pisałem że chce do Mocnego ?. Do rachunku gotówkowego bo tak to się
    chyba nazywa chciałem. Karta ponoć niekiedy jest potrzebna jak musisz coś
    załatwić telefonicznie to maja się pytać o tą kartę lub trzeba się będzie
    logować przez tel. tego nie wiem.

    Damian

  • 6. Data: 2009-09-09 20:24:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian_niusy" h88kpg$lev$...@n...news.neostrada.pl

> [...]
    > potrzebna jak musisz coś załatwić telefonicznie to maja się pytać o tą kartę lub
    trzeba się będzie logować przez tel. tego nie

    Bierz od razu i do oszczędnego. :)

    A moc, jeśli masz za mało kasy? Lej na niepotrzebne po

    51*365/65=286,384615384615

    lub (jeśli lubisz ryzyko i balansowanie na krawędzi, ;) możesz nawet mniej.

    5*365/65=28,0769230769231

    Ja lubię spokojne życie, bez awanturnictwa, ;) bez zbędnego ryzyka finansowego,
    dlatego zamierzam polać 28.63 -- tak, mam już 3 mocne. :) Ale u mnie założenie
    trwało przysłowiową chwilę. :) Nic dziwnego -- tu prawosławie jest obecne na co
    dzień. :) Pewnie w białoruskich miejscowościach trwałoby to jeszcze krócej, ale
    chyba tam nie ma Polbanku...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-09-10 06:20:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Sep 2009 18:12:57 +0200, Damian_niusy napisał(a):

> [...]
    > musisz coś załatwić telefonicznie to maja się pytać o tą kartę lub
    > trzeba się będzie logować przez tel. tego nie wiem.

    To napisz na drugi raz wyraźniej, bo nikt tu jasnowidzem nie jest:

    "postanowiłem dzisiaj po pracy (godz 17) bank czynny do 18 otworzyć
    drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetową do konta."
    ^^^^^^

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-09-10 09:38:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" h8a5r9$hfg$...@i...gazeta.pl

    > To napisz na drugi raz wyraźniej, bo nikt tu jasnowidzem nie jest:

    -> drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetową do konta."
    -> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^

    Przecież nie napisał, że do drugiego konta. ;)
    (a zamierzał otworzyć drugie; zerowe już otworzył, a pierwsze otworzy dzisiaj)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Majtki czyli same rzeczy. ;)

    -- Dobre są te majtki?
    -- Pokazałem je ekspertce od majtek, a ta...
    -- Obejrzała?
    -- Ona jakaś ślepa jest, ale poprzytulała...
    -- I co?
    -- Powiedziała po chwili namysłu, że te majtki są do dupy...
    -- Ja jej na to: 'sama jesteś dupa'!
    -- Nie obraziła się?
    -- Co ty! Wiesz co odpowiedziała?
    -- Odwaliła jakąś ostrą ripostą? Nie dała ci w tak zwany ryj?
    -- Powiedziała spokojnym głosem: 'w rzeczy samej!'. :)