  • 11. Data: 2008-11-28 12:00:28
    Temat: Re: Polbank - powolna bankowość internetowa
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia 27 Nov 2008 18:48:38 GMT, Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > terror@cartel:~$ whois 91.200.23.67 | grep address
    > address: Panagouli, Athens 2004 Building Z, 14234
    > address: EUROBANK EFG
    > address: Petmeza 13, Athens
    > address: Greece

    Nie wpadłem na skorzystanie z opcji whois ;)

    Swoją drogą krew człowieka zalewa - dzisiaj znowu nie idzie się dobić na
    ich serwer, porażka :/

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 12. Data: 2008-11-29 09:47:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Nov 2008 16:57:33 +0100, ===Tomy=== napisał(a):

    > Czy u innych Polbankowców jest podobnie?

    Powiem tak:
    'Bankowość internetowa Polbanku' to jest jeden z lepszych oksymoronów
    jaki znam!!!

    Xenocide