  • 11. Data: 2009-02-18 11:40:38
    Temat: Re: Polbank - problem z certyfikatem
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    BK pisze:
    > hmm tylko teraz pytanie jak mam to zrobic jak komputery, na ktorych
    > byly certyfikaty ulegly fizycznemu zniszczeniu :D
    ale możesz się zalogować do systemu transakcyjnego Polbanku? Jeśli tak
    to wyślij po zalogowaniu wiadomość do banku, że prosisz o unieważnienie
    wszystkich wydanych certyfikatów. Potrwa to kilka dni - sam przerabiałem...

  • 12. Data: 2009-02-18 11:58:10
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Jacek Midura pisze:
    > Unieważniać można z dowolnego komputera. Jest tylko jeden myk - do
    > wyszukania certyfikatu należy podać imię i nazwisko. Jeśli serwis
    > napisze, że nie znalazł żadnych pasujących certyfikatów, to należy mu
    > podać znowu imię i nazwisko, ale oddzielone dwiema spacjami.
    > Ja wiem, że to głupie :) To jest sposób podany na infolinii Polbankowej
    > i przynajmniej w jednym przypadku okazał się skuteczny.
    u mnie pomogło oddzielone 5 spacjami ;-)
    Ale trzeba pamiętać hasło do odwołania certyfikatu...

  • 13. Data: 2009-02-18 12:07:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 18, 12:40 pm, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
> [...]
    > wszystkich wydanych certyfikatów. Potrwa to kilka dni - sam przerabiałem...

    E kilka dni mnie juz nie interesi - pojde jutro do oddzialu i zalatwie
    sprawe. Zostalo mi tam troche kasy i chce ja zabrac do innego banku.
    Od kiedy powypowiadalem umowy kart, kredytow i innych rachunkow to mam
    z nimi same problemy :D

    ps. cynk z oddzialu, ze 1 marca ma sie zmienic system bankowosci
    internetowej :)

  • 14. Data: 2009-02-18 15:43:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja wiem, że to głupie :) To jest sposób podany na infolinii Polbankowej i
    > przynajmniej w jednym przypadku okazał się skuteczny.

    ja po reinstalce OS pisałem do nich przez ich system
    następnego dnia certyfikat był już odwołany

  • 15. Data: 2009-02-18 17:48:20
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    BK pisze:
    > ps. cynk z oddzialu, ze 1 marca ma sie zmienic system bankowosci
    > internetowej :)

    Oni ten system zmieniają już chyba prawie rok. Czy to nie jakaś ściema,
    żeby powstrzymać trochę odpływ klientów?

  • 16. Data: 2009-02-18 20:11:00
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 16:43:27 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > ja po reinstalce OS pisałem do nich przez ich system
    > następnego dnia certyfikat był już odwołany

    Dokładnie - pisze się wewnętrzną korespondencją i w ciągu max 24h odwołują
    certyfikat.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 17. Data: 2009-02-18 20:12:23
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 04:07:20 -0800 (PST), BK napisał(a):

    > ps. cynk z oddzialu, ze 1 marca ma sie zmienic system bankowosci
    > internetowej :)

    Logowanie i obsługa jakby przyspieszała. Wiesz co było rok temu? Porażka.
    Czy Twój cynk jest taki sam jak mój: mają zniknąć certyfikaty i wejść karty
    kodów jednorazowych? :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: