  • 21. Data: 2009-05-10 05:25:11
    Temat: Re: OT: Polbank - problem z przelewem
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > On się mnie coś zapytał. I zaoferował: wyślij UTF-coś tam albo wyślij
    > mimo to. Nie wczytując się zbytnio w treść klikłem wyślij mimo to.

    I to był Twój błąd - zapytał pewnie o to że użyłeś znaków nie
    istniejących w zadeklarowanym kodowaniu i czy ma zadeklarować UTF-8, czy
    też wysłać tak jak jest - oczywiście powinieneś kliknąć to "wyślij
    UTF-coś tam", i wtedy byłoby wszystko OK.

  • 22. Data: 2009-05-10 21:43:43
    Temat: Re: Polbank - problem z przelewem
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > czy już skończyly się u nich transakcje wirtualne wieczorami?
    > tzn. definiuję przelew a jutro sprawdzam i nie ma śladów

    Ależ skąd :) Powiem więcej: Ostatnio miła pani na partyline wyjaśniła
    mi, że praktycznie każdy przelew zlecony o dowolnej porze również może
    zostać tak potraktowany. To zależy od tego, czy nieszczęśnik trafi na
    jakąś "sesję przetwarzania" a takowa może się zdarzyć kiedykolwiek. Nie
    tylko wieczorem.
    Wynika z tego dosyć smutna konstatacja: Zlecając przelew w Polbanku
    _nigdy_ nie masz pewności, czy zostanie on zrealizowany.

    Myślę, że podejście jakie wyżej zaproponował Piotr Gralak jest jedynym
    słusznym: Założyć, że w tym badziewiu nie ma przelewów albo co najwyżej
    traktować je jako eksperyment.

    Piotr Hołda

  • 23. Data: 2009-05-10 21:47:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr Hołda" news:gu7hqg$rpe$1@inews.gazeta.pl

    [wyciąłem]

    Pytanie z innej beczki. Czy w Grecji podobnie jak Polbank działa większość
    banków?

  • 24. Data: 2009-05-12 18:33:56
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Piotr Hołda pisze:
    > Myślę, że podejście jakie wyżej zaproponował Piotr Gralak jest jedynym
    > słusznym...
    Sorry, ale to bicie piany i nic więcej. Jakoś robię przelewy o różnych
    godzinach (w tym wieczornych) i dochodzą....

    A jak jakiś kiedyś nie dojdzie to od tego jest reklamacja. I tak jest w
    każdym banku...

  • 25. Data: 2009-05-13 08:37:17
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Radzik pisze:
> [...]
    > godzinach (w tym wieczornych) i dochodzą....
    >
    > A jak jakiś kiedyś nie dojdzie to od tego jest reklamacja. I tak jest w

    Uhm. Pogadamy jak Ci kiedyś nie pójdzie przelew i przyjdzie płacić karne
    odsetki albo trafisz do jakiegoś rejestru dłużników.
    Ja tam wolę mieć pewność, że jak bank mi pisze w systemie transakcyjnym,
    że przyjął zlecenie przelewu to je zrealizuje a nie oleje.

    Piotr Hołda

  • 26. Data: 2009-05-13 10:00:23
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Piotr Hołda pisze:
> [...]
    > Ja tam wolę mieć pewność, że jak bank mi pisze w systemie transakcyjnym,
    > że przyjął zlecenie przelewu to je zrealizuje a nie oleje.
    tego żaden bank nie zagwarantuje, wszędzie może się pojawić jakiś bug...

  • 27. Data: 2009-05-13 13:26:32
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Radzik pisze:
    > tego żaden bank nie zagwarantuje, wszędzie może się pojawić jakiś bug...

    Bug owszem. W sytuacji nadzwyczajnej. Ale Polbank uznaje coś takiego za
    normalne działanie.

    Piotr Hołda