  • 1. Data: 2010-03-19 22:42:26
    Temat: Polbank - przetwarzanie nocne
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Dzisiaj, około 21:00 loguję się do PB, aby sprawdzić kwotę KK do
    spłaty i co ? System uparcie twierdzi, że nic nie wie, jakobym miał
    jakąś kartę !
    Sprawdzam na karcie żony - i to samo...

    Więc na dezinfolinię. A tam po objaśnieniu sprawy przełączają mnie
    na obsługę dostępu internetowego. Relacjonuję zdarzenie i co też
    słyszę ? Po paru zająknięciach: "Mamy przetwarzanie nocne i wtedy
    właśnie niestety tego nie widać" :-( Smutek w pani głosie jest
    wyraźny i nieutulony, ale oczywiście (zgodnie z instrukcjami...)
    tłumaczy, że tak być musi, a ja podstępnie wyciągam z niej, że to
    czasami dopiero o 21 a czasem o 20 się zaczyna, a kończy czasem
    nawet przed dwunastą, ale zwykle później...

    Ponieważ do tej pory to mi się nie zdarzało - zapytuję grupowiczów,
    czy tak rzeczywiście było od zawsze, czy też "nowe przyszło", a
    jeśli tak to może ma związek z hasłami SMSowymi, albo z delikatną
    presją na klientów, żeby brali wyciągi elektroniczne ?

    witrak()

  • 2. Data: 2010-03-19 23:07:48
    Temat: Re: Polbank - przetwarzanie nocne
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 23:42:26 +0100, witrak() napisał(a):

> [...]
    > tak rzeczywiście było od zawsze, czy też "nowe przyszło", a jeśli tak to
    > może ma związek z hasłami SMSowymi, albo z delikatną presją na klientów,

    Tam chyba tak od zawsze i w ogóle, to kiedyś była zapodana na grupie taka
    dobra praktyka, że www działa dobrze w godzinach pracy banku a po
    godzinach to już różnie ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-03-19 23:15:18
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    W dniu 2010-03-19 23:42, witrak() pisze:
> [...]
    > tak rzeczywiście było od zawsze, czy też "nowe przyszło", a jeśli tak to
    > może ma związek z hasłami SMSowymi, albo z delikatną presją na klientów,

    Dzisiaj zaskoczyło mnie dokładnie to samo. Nigdy wcześniej nie zdarzyło
    się coś takiego, choć trzeba przyznać, kartę mam od niedawna.

    pozdr

  • 4. Data: 2010-03-20 09:19:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    > Dzisiaj, około 21:00 loguję się do PB, aby sprawdzić kwotę KK do
    > spłaty i co ? System uparcie twierdzi, że nic nie wie, jakobym miał

    Ja mam smieszniej. Automatyczna spłata z mocnooszczędzającego wypada na
    22.03 (poniedziałek). Kasa z salda zlazła w nocy a w historii rachunku mam
    datę księgowania i transakcji 22.03. W informacjach o karcie saldo jest tak
    jak po spłacie. W historii transakcji na karcie data księgowania spłaty
    jest 19.03.
    Teraz zostaje poczekać do zaksięgowania odsetek za weekend.
    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-03-20 09:36:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:19:58 +0100, Robert Kois napisał(a):

> [...]
    > księgowania spłaty jest 19.03.
    > Teraz zostaje poczekać do zaksięgowania odsetek za weekend.

    Wiesz, to wszystko dlatego, aby łatwiej można było się połapać o co
    chodzi ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-03-20 09:40:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 09:36:40 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Wiesz, to wszystko dlatego, aby łatwiej można było się połapać o co
    > chodzi ;)

    Jak odsetki za weekend będą ok to nie zamierzam marudzić ale jak będą
    niższe to niestety kolejna reklamacja ;).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2010-03-21 09:11:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:40:23 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Jak odsetki za weekend będą ok to nie zamierzam marudzić ale jak będą
    > niższe to niestety kolejna reklamacja ;).

    Wszystko z odsetkami będzie dobrze.

    Są i inne ciekawostki dotyczące tego banku. Nie wiem czy zawsze jest tak,
    czy tylko ja miałem pecha.

    1. W ostatni dzień roboczy miesiąca przetwarzanie trwa od 18 do 6.

    2. W weekend robię przelew z mocnego na oszczędzający. Jest wykonany z
    datą poniedziałkową, ale w internecie skutek widać od razu. Niestety
    bankomaty (ani Polbank ani Euronet) jeszcze w poniedziałek o godz. 13
    skutków tego przelewu nie widzą kasy wypłacić nie mogę.

    3. Wpłata w weekend w bankomacie - pieniądze pojawiają się na rachunku
    dopiero po przetwarzaniu w nocy z poniedziałku na wtorek. Oczywiście z
    datą poniedziałkową. Wiem, że co da daty, to jest to zgodne z ichnim
    regulaminem.