  • 1. Data: 2008-09-14 08:36:23
    Temat: Polbank przez www
    Od: t...@g...com

    witam

    czy mozna otworzyc konto przez net. wiem ze ma fatalny podglad ale
    chce miec tam konto ze wzgledu na dobre lokaty i przeliczniki za
    granicą.

    czy mozna otworzyc konto przez net?

    czy jest prawda ze sa problemy z przelewami przez net czy to tylko mit?

  • 2. Data: 2008-09-14 08:52:48
    Temat: Re: Polbank przez www
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    >czy mozna otworzyc konto przez net?
    nie

    >czy jest prawda ze sa problemy z przelewami przez net czy to tylko mit?
    tak

    Tomek

  • 3. Data: 2008-09-14 10:09:48
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    Witam!

    Przez net nie można otworzyć konta, ale ja z przelewami nie miałem większych
    problemów. Interfejs jest nadal fatalny.

    Płaciłem karą debetową w Niemczech. Nie wszędzie akceptują Visę elektron.
    Przelicznik jest b.dobry. Dwa tygodnie temu 1 euro=3,3 zł. Ale niestety mam
    jeszcze zablokowane środki na koncie za prawdopodobnie jedną nierozliczoną
    transakcję. Dwa tygodnie to trochę długo i nie wiem co zrobić z tym fantem.
    W banku panienki są tak przerażone, gdy przychodzi się z jakimś problemem,
    że go nie załatwiają. Miałem już sytuację, że 3 razy prosiłem o zwiększenie
    kwoty limitu dziennego przelewu, ale tylko panieneczka udawała, że już kwota
    jest zwiększona. Gdy przychodziłem do domu to wszystko było po staremu.
    Wreszczcie się udało.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 4. Data: 2008-09-14 10:45:33
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 14-09-2008 o 10:36:23 <t...@g...com> napisał(a):
    > czy mozna otworzyc konto przez net. wiem ze ma fatalny podglad ale
    > chce miec tam konto ze wzgledu na dobre lokaty i przeliczniki za
    > granicą.
    >
    > czy mozna otworzyc konto przez net?

    Chyba nie.

    > czy jest prawda ze sa problemy z przelewami przez net czy to tylko mit?

    Już nieprawda. Tzn. działa bezproblemowo pod Vistą (ale musisz używać MS
    IE; pod innymi przeglądarkami zalogujesz się na konto, ale przelewu nie
    wykonasz).
    pwz

  • 5. Data: 2008-09-14 14:40:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    pwz wrote:

    > Już nieprawda. Tzn. działa bezproblemowo pod Vistą (ale musisz używać
    > MS IE; pod innymi przeglądarkami zalogujesz się na konto, ale
    > przelewu nie wykonasz).

    Czy to znaczy, że jeżeli około 21:00 zleciłbym przelew na dzień następny, to
    zostanie on wykonany zamiast miesiącami mieć status "przesłany do
    realizacji"? Jeżeli tak to naprawdę wielki postęp.

  • 6. Data: 2008-09-14 14:44:56
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >czy jest prawda ze sa problemy z przelewami przez net czy to tylko mit?

    Lepiej nie wykonywać przelewów między 20.00 - 8.00.
    Wtedy trwa przetwarzanie i przelewy złożone w tych godzinach są pożerane
    przez czarna dziurę z CERN-u.

    MichalL

  • 7. Data: 2008-09-14 17:58:21
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik t...@g...com napisal:
    > witam
    > czy mozna otworzyc konto przez net?
    > czy jest prawda ze sa problemy z przelewami przez net czy to tylko mit?

    Z przelewami mozliwe sa problemy wieczorami - raz mi sie zdarzylo i wiecej
    nie probowalem.
    Staram sie natomiast wykonywac przelewy miedzy 7 a 8 rano - i jak do tej
    pory, pieniadze do celu zawsze trafiaja tego samego dnia.
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2008-09-14 18:12:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ls pisze:

    > Staram sie natomiast wykonywac przelewy miedzy 7 a 8 rano - i jak do tej
    > pory, pieniadze do celu zawsze trafiaja tego samego dnia.

    Wiekszosc osob wtedy pracuje i nie kazdy ma chec czy nawet uprawnienia,
    zeby na sluzbowym komputerze instalowac certyfikaty.

  • 9. Data: 2008-09-14 19:58:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Wiekszosc osob wtedy pracuje i nie kazdy ma chec czy nawet uprawnienia,
    > zeby na sluzbowym komputerze instalowac certyfikaty.

    A ja mam klopot. Wyekspirowal mi stary certyfikat i nie zamienilem na
    nowy. I co teraz mam zrobic? Infolinia zazwyczaj nie odbiera jak
    wydzwaniam :(

  • 10. Data: 2008-09-14 20:05:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > A ja mam klopot. Wyekspirowal mi stary certyfikat i nie zamienilem na
    > nowy. I co teraz mam zrobic? Infolinia zazwyczaj nie odbiera jak
    > wydzwaniam :(

    Ja nawet pierwszego nie uaktywnilem bo nie korzystam z IE.
    Konto usilowalem wykorzystac do podgladu KK, ale poniewaz "kon jaki jest
    kazdy widzi" nawet sie juz nie loguje.

    Z nowinek - do infolini telefonicznej dodali obecnie PIN do uslug -
    trzeba zamawiac wysylke - nie rozeslali obligatoryjnie do klientow, ani
    nie powiadomili przy okazji wyciagow. Bez pinu nie rozlozy sie np.
    transakcji karcianej na raty (tj. jest to mozliwe po awanturze).