  • 11. Data: 2008-09-14 21:08:17
    Temat: Re: Polbank przez www
    Od: Thomas <t...@g...com>

    On 14 Wrz, 21:58, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > A ja mam klopot. Wyekspirowal mi stary certyfikat i nie zamienilem na
    > nowy. I co teraz mam zrobic? Infolinia zazwyczaj nie odbiera jak
    > wydzwaniam :(

    Odbierają... tylko trzeba poczekac kilkanascie minut :)
    Jak ci się skończył stary to musisz unieważnic ten stary... i stworzyc
    nowy. Do wydania nowego potrzebne Ci bedzie hasło2 z koperty, którą
    dostałeś rok temu. Jeśli koperte wyrzuciłeś - czeka Cię wizyta w
    oddziale. :)

    Nawiązując do dziennych limitów przez net - też próbowałem zwiększyc.
    Mam nawet potwierdzenie na piśmie, że zwiększą - z pieczątką i
    podpisem banku. Mineło 2 tygodnie i nadal mam standardowe limity.
    Ciekawe czy nie dało by się teraz ich ścignąc o to, że nie wykonali
    tego pisemnego polecenia, przez to poniosłem udokumentowane straty i
    teraz proszę o odszkodowanie... :)

    Ostatnio zaczynam myślec, że wymagam jednak wyższego poziomu usług, i
    nawet te dodatkowe procenty czy darmowa kk w PolBanku mi tego nie
    rekompensują...

  • 12. Data: 2008-09-15 12:47:39
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 14-09-2008 o 21:58:25 Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał(a):
    > A ja mam klopot. Wyekspirowal mi stary certyfikat i nie zamienilem na
    > nowy. I co teraz mam zrobic? Infolinia zazwyczaj nie odbiera jak
    > wydzwaniam :(

    To elementarne.
    https://www.polbank24.pl/pki/client/userEnrollMS.htm
    Albo inaczej: logujesz się do konta, -> Certyfikaty -> Wydaj nowy
    certyfikat -> wchodzisz na stronę firmy certyfikującej, znajdujesz stary
    certyfikat (nawet po swoim imieniu i nazwisku - jest wyszukiwarka),
    odwołujesz go (musisz pamiętać hasło jego odwołania!), po czym występujesz
    o wydanie nowego i już masz nowy :-)
    pwz

  • 13. Data: 2008-09-15 12:49:37
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 14-09-2008 o 16:40:13 Bogdan B. <b...@w...pl> napisał:

    > Czy to znaczy, ?e je?eli oko?o 21:00 zleci?bym przelew na dzien
    > nastepny, to
    > zostanie on wykonany zamiast miesi?cami mieae status "przes?any do
    > realizacji"? Je?eli tak to naprawde wielki postep.

    Mogę jedynie napisać, że _ja_ nie miałem dotąd problemu z wykonaniem
    przelewu. Został on wykonany z dnia na dzień.
    pwz

  • 14. Data: 2008-09-16 18:55:10
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > Wiekszosc osob wtedy pracuje i nie kazdy ma chec czy nawet uprawnienia,
    > zeby na sluzbowym komputerze instalowac certyfikaty.

    Nie bardzo wiem, do czego zmierzasz.
    Napisalem, co ja robie, zeby uzyskac pozadany efekt: dotarcie kaski do
    adresata w tym samym dniu.
    A skoro ktos zaczyna prace o 7, moze wysylac przelewy o 6 - ja akurat tego
    nie sprawdzalem, wiec nie wiem, jaki jest efekt, ale przypuszczam, ze ten
    sam.
    --
    pozdr.
    ls

  • 15. Data: 2008-09-16 20:19:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ls pisze:

> [...]
    > A skoro ktos zaczyna prace o 7, moze wysylac przelewy o 6 - ja akurat
    > tego nie sprawdzalem, wiec nie wiem, jaki jest efekt, ale przypuszczam,

    Jak ktos pracuje od 7-ej, to przelewy puszcza z innego banku - takiego,
    gdzie moze to zrobic wieczorem - do tego zmierzam.

  • 16. Data: 2008-09-17 19:01:42
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > Jak ktos pracuje od 7-ej, to przelewy puszcza z innego banku - takiego,
    > gdzie moze to zrobic wieczorem - do tego zmierzam.

    Racja - to nawet lepsze wyjscie, niz wczesniejsze wstawanie.
    --
    pozdr.
    ls

  • 17. Data: 2008-09-17 19:11:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ls pisze:

    > Racja - to nawet lepsze wyjscie, niz wczesniejsze wstawanie.

    I dlatego jak widac na zalaczonych obrazkach, korzystajacy z bankowosci
    internetowej uciekaja - zwlaszcza, ze Polbank nie ma opisanych w
    instrukcji swoich wad i kolejni pechowcy ucza sie na beldach, gdy chca
    cos zrobic a nie wychodzi (zwlaszcza mylace przelewy zatwierdzone a
    niewykonane).
    Citi przynajmniej podaje jasno godzine od ktorej ma nocne przetwarzanei
    i niewpuszcza do systemuu.

  • 18. Data: 2008-09-17 19:20:16
    Od: "ls" <n...@n...pl>

> [...]
    > instrukcji swoich wad i kolejni pechowcy ucza sie na beldach, gdy chca
    > cos zrobic a nie wychodzi (zwlaszcza mylace przelewy zatwierdzone a

    I dobrze - niech uciekaja.
    Dzieki temu PB bedzie sie dalej musial starac o nowych klientow: zapewne
    dalej bedzie darmowy, moze podwyzsza % na KO?
    A ponadto nie bedzie kolejek w oddzialach, wplatomaty nie beda sie szybko
    psuly itd.
    Fakt, ze system maja toporny. Ale jakos sobie z nim radze i w pracy i w
    domu. Jesli tylko wieczorem nie puszczam przelewow, wszystko gra ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2008-09-17 19:31:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    ls pisze:

> [...]
    > dalej bedzie darmowy, moze podwyzsza % na KO?
    > A ponadto nie bedzie kolejek w oddzialach, wplatomaty nie beda sie

    Kolejki beda poniewaz Polbank w tej chwili dziala glownie jako marmurek
    a kiepski system nie umozliwia odciazenia poprzez przeniesienie operacji
    na internet.

    Sadze, ze dziala juz u nich paragraf 22. "Nie rozwijamy systemu
    internetowegoi bo malo osob korzysta" - a to, ze malo osob korzysta, bo
    system nie jest rozwijany, pomijaja juz milczeniem.

    > Fakt, ze system maja toporny. Ale jakos sobie z nim radze i w pracy i w
    > domu. Jesli tylko wieczorem nie puszczam przelewow, wszystko gra ;)

    Mnie mile zaskoczyl system Eurobanku, gdzie przenioslem wiekszosc
    operacji. Sadze, ze wdrazajac uczyli sie na Polbankowym.

  • 20. Data: 2008-09-18 18:56:38
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > Kolejki beda poniewaz Polbank w tej chwili dziala glownie jako marmurek
    > a kiepski system nie umozliwia odciazenia poprzez przeniesienie operacji
    > na internet.

    Z tego, co widzialem w "moim" oddziale, do okienek ustawiaja sie glownie
    ludzie starsi.
    Sa tez jacys mlodsi klienci, ktorzy splacaja jakies raty kredytow - ale
    tym sie akurat dziwie (czemu nie robia tego przelewem, niekoniecznie z
    Polbanku?)
    System jest kiepski, ale nie przesadzajmy: mozna w nim robic podstawowe
    operacje - definiowanie odbiorcow, przelewy, takze z data przyszla.
    Tylko wieczorami (mniej wiecej po osmej) sa problemy z przelewami. Jesli
    ktos wlasnie wtedy musi przelewac kase, to rzeczywiscie moze pomyslec o
    zalozeniu konta do przelewow gdzie indziej.
    Nie ma co demonizowac, systemu PB uzywam od prawie roku i po opanowaniu
    podstawowej myszkologii, nie mam z nim klopotow, a nie uwazam sie za
    Einsteina.
    Mam porownanie z m. in. Citkiem i z VW (tym sprzed paru lat, wiec to moze
    byc nieaktualne) i jak na moj gust, te trzy sa rownie nedzne. Nie daja
    przyjemnosci z uzywania, ale dzialaja.

    > Sadze, ze dziala juz u nich paragraf 22. "Nie rozwijamy systemu
    > internetowegoi bo malo osob korzysta" - a to, ze malo osob korzysta, bo
    > system nie jest rozwijany, pomijaja juz milczeniem.

    A ja to sie nawet z tego ciesze.
    Teraz wszyscy wieszaja psy na PB, niezadowoleni ludzie odchodza...
    Dzieki temu jest szansa, ze dalej bede mial darmowa skarbonke po drugiej
    stronie ulicy.
    A jakby zmodernizowali system, klientow by im przybylo, jeszcze by im
    wpadlo do glowy wprowadzic jakies oplaty... - nie, nie.
    Wole obecny status quo, bo ja akurat z tego, co PB oferuje za 0zl, jestem
    zadowolony :)

    > Mnie mile zaskoczyl system Eurobanku, gdzie przenioslem wiekszosc
    > operacji. Sadze, ze wdrazajac uczyli sie na Polbankowym.

    O widzisz, prawidlowo: jak komus PB nie odpowiada, ma Eurobanki, mBanki,
    Citi Directy itd.
    Po co tracic nerwy w banku, ktory nam nie pasuje?
    Ja mam konta w kilku bankach(z wyjatkiem jednego, wszystkie darmowe).
    Z kazdego z nich staram sie brac najlepsza czastke: przelewy tu, KK tam,
    KO gdzie indziej.
    Kto powiedzial, ze wszystko ma byc w jednym miejscu? Zadne z moich kont
    nie jest doskonale, ale nie narzekam.
    I nie musze sie bac, ze gdzies cos nie dziala, byle net dzialal. A nawet,
    gdyby i on padl, mam blisko oddzial.
    Jak sie odpowiednio wczesniej wszystko przemysli, mozna obyc sie bez
    zszarganych nerwow, czego wszystkim klientom bankow, a zwlaszcza
    grupowiczom, zycze :)
    --
    pozdr.
    ls