  • 1. Data: 2009-11-21 22:19:20
    Temat: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 2. Data: 2009-11-21 22:25:37
    Temat: Re: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    i bank się tym nie chwali? to nie mniejsza nowość niż odkrycie Ameryki ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-11-21 22:31:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:25:37 +0100, RobertS napisał(a):

    > i bank się tym nie chwali? to nie mniejsza nowość niż odkrycie Ameryki
    > ;-D

    Pewnie jeszcze się pochwali.

    Na podglądzie jest więcej informacji o transakcji, niż w jakimkolwiek
    innym (Alior, mBank, etc.) banku widziałem. Ba, są nawet operacje sprzed
    miesięcy -- daty, kwoty, numer operacji, terminal(!).

    Nazywa się to-to "wyciągi", ale samych wyciągów do ściągnięcia -- nie
    widzę (ale widzę potwierdzenie transakcji w PDF).

  • 4. Data: 2009-11-21 22:35:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 22:31:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > Nazywa się to-to "wyciągi", ale samych wyciągów do ściągnięcia -- nie
    > widzę (ale widzę potwierdzenie transakcji w PDF).

    Ale to lekko niezgrane z informacjami na temat kart. Na nowej karcie (parę
    dni ma) saldo w "Karta kredytowa/Informacje o karcie" jest ok, za to w
    wyciągach saldo jest 0 i nie ma transakcji. Na starszej karcie widze
    transakcje do 18.11 włącznie (dzisiejszych nie ma no ale nie spodziewałem
    się ich zobaczyć :))

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-11-21 22:37:35
    Od: Ra <a...@a...com>

    Olgierd pisze:
    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    no nie to za chwilę wpadną na pomysł nie przysyłania wyciągów papierowych

    PS tak wogóle wbrew opini pracownika na windows 7 + chrome lub firefox
    mogę sprawdzić np saldo na kk

  • 6. Data: 2009-11-21 22:42:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 23:37:35 +0100, Ra napisał(a):

    > PS tak wogóle wbrew opini pracownika na windows 7 + chrome lub firefox
    > mogę sprawdzić np saldo na kk

    To było od zawsze (pomimo tego, że kiedyś przy logowaniu pisało by
    korzystać tylko z IE), problem był z akceptowaniem przelewów.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-11-21 23:21:51
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po
    ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

  • 8. Data: 2009-11-21 23:58:33
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Tomasz Opalski pisze:
    > Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po
    > ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

    Widać.

  • 9. Data: 2009-11-22 07:24:39
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 21 Lis, 23:19, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    U mnie widać to co wcześniej czyli praktycznie nic ;(

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 10. Data: 2009-11-22 07:55:32
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Olgierd pisze:
    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    To ja 2 pytanka przy tej okazji:
    - jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,
    - czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem)
    pod Ubuntu + Opera/Firefox?

    Zadałem te pytania konsultantowi od razu po założeniu karty ale
    usłyszałem "po co panu taki dostęp skoro tam nic nie widać.." i odpuściłem..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu