  • 21. Data: 2009-11-22 22:17:07
    Temat: Re: Polbank rewitalizacja ;-)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:25:59 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > Mam jakieś dziwne waluty DR i CR zamiast PLN. Może to skrót cos
    > oznaczający?

    Waluta jest po przeciwnej stronie liczby ;-) CR i DR to symbole
    rozróżniające "obciążenie" i "uznanie" rachunku. Ale też pierwszy raz
    widzę takie symbole.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2009-11-23 04:37:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 14:11:50 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > zainstaluj inną wersję javy.

    Albo druga możliwość: Poczekaj z klikaniem na przycisku z zatwierdzaniem
    przelewu (nie pamiętam dokładnej nazwy - ten po którym pojawia się lista
    certyfikatów) aż obok niego wyświetli kłódkę i jeszcze 5 sekund dłużej.

  • 23. Data: 2009-11-23 07:15:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 14:30:22 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca,

    Ja na zamkniętej mam od kwietniowego wyciągu. Wygląda, że pół roku jest.

    > Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę
    > także kartę dodatkową.

    Ja widze swoje obie ale nowa VISA która jeszcze nie miała generowanego
    wyciągu nie ma transakcji na "Otwartym". Saldo w informacjach o karcie jest
    ok.

    > Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może
    > wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam,
    > chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

    Z tego co usłyszałem kiedyś w oddziale to pdfy miały być wysyłane na maila
    _zamiast_ papierowych wyciągów i miało się nie dać i jednych i drugich
    mieć. Ale ludzie w oddziale nie dokońca byli poinformowani jak to będzie
    wygladać (i się do tego grzecznie przyznali).

    No to teraz czekamy na podgląd blokad ;).

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2009-11-23 13:41:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 21 Nov 2009 22:19:20 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    Przeoczyłem -- jest też możliwość wyklikania sobie otrzymywania wniosków
    w postaci elektronicznej "Nie chcę otrzymywać korespondencji papierowej
    związanej z posiadanymi przeze mnie produktami w Polbank EFG. Chcę
    otrzymywać korespondencję w formie elektronicznej za pośrednictwem
    systemu Polbank24."

    Wprawdzie zapisałem się na to telefonicznie, ale chyba nie wzięli ode
    mnie adresu ;-) zaraz się zapiszę w systemie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 25. Data: 2009-11-23 13:49:51
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Lis, 14:41, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > związanej z posiadanymi przeze mnie produktami w Polbank EFG. Chcę
    > otrzymywać korespondencję w formie elektronicznej za pośrednictwem
    To ma być "po logowaniu sobie sprawdzisz" czy mailem?

    To pierwsze jest mało ciekawe bo jak się zablokuje dostęp internetowy
    (co w tym banku się zdarza) to się traci dostęp do wyciągu.

  • 26. Data: 2009-11-23 13:54:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 05:49:51 -0800, Krzysiek napisał(a):

    > To ma być "po logowaniu sobie sprawdzisz" czy mailem?

    Na pocztę. Po to przynajmniej chyba trzeba podać adres pocztowy (trzeba
    też numer telefonu, więc może esemesem przysyłać będą ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 27. Data: 2009-11-23 15:22:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Nov 2009 22:31:34 +0000 (UTC), w
    <n...@n...problem> napisał(-a):

    > Na podglądzie jest więcej informacji o transakcji, niż w jakimkolwiek
    > innym (Alior, mBank, etc.) banku widziałem. Ba, są nawet operacje sprzed
    > miesięcy -- daty, kwoty, numer operacji, terminal(!).

    No, ale dla równowagi można tylko z ostatnich 6 miesięcy...

  • 28. Data: 2009-11-23 17:20:36
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Olgierd pisze:
    > Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
    > zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

    Swoja drogą powiedzcie prosze Panowie i Panie w jaki sposób moge sie
    dowiedziec jaka suma z tych moich pieniazków wraca na karte poprzez
    mechanizm cashback.

    Wg strony powinno to byc zapisane na wyciągu:
    "Kwota zwrotu zostanie automatycznie wyliczona i zwrócona na rachunek
    Twojej karty, a informacja o wysokości zwrotu znajdzie się na Twoim
    wyciągu."
    Ale patrze na ten wyciag, patrze i nic nie widze.

    Jak to u Was wyglada?

  • 29. Data: 2009-11-23 18:25:12
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 18:20:36 +0100, spammtrapp napisał(a):

> [...]
    > wyciągu."
    > Ale patrze na ten wyciag, patrze i nic nie widze.

    Jest na pierwszej stronie wyciągu. Na pewno masz kartę objętą promocją? Bo
    stare nie są i trzeba wymienić na nowe (najpierw spłacając i zamykając
    starą).

    --
    Kojer

  • 30. Data: 2009-11-23 18:27:50
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Robert Kois pisze:
    > Jest na pierwszej stronie wyciągu. Na pewno masz kartę objętą promocją? Bo
    > stare nie są i trzeba wymienić na nowe (najpierw spłacając i zamykając
    > starą).

    No i wszystko jasne. Dzieki.