  • 1. Data: 2009-11-30 07:54:40
    Temat: Polbank - splata KK z mocnooszczedzajacego?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Czy możliwe jest automatyczne spłacanie KK z rachunku
    mocnooszczędzającego?

    Ustawiłem sobie tak przez internet, za jakiś miesiąc się przekonam czy
    zadziała...
    W TOiP właściwie nie ma nic na ten temat, można robić bezpłatne
    przelewy na własnych rachunek
    natomiast nie można mieć zleceń stałych..a automatyczna spłata gdzie
    podpada?

  • 2. Data: 2009-11-30 08:01:15
    Temat: Re: Polbank - splata KK z mocnooszczedzajacego?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 23:54:40 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

    > Czy możliwe jest automatyczne spłacanie KK z rachunku
    > mocnooszczędzającego?

    Wiesz, automatyczne spłaty są od paru dni, raczej mało kto miał okazję je
    wypróbować :).

    > Ustawiłem sobie tak przez internet, za jakiś miesiąc się przekonam czy
    > zadziała...

    Skoro udało się ustawić to jest szansa, że zadziała.

    Zadzwoń i zapytaj ;).

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-11-30 09:23:14
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Lis, 09:01, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Wiesz, automatyczne spłaty są od paru dni, raczej mało kto miał okazję je
    > wypróbować :).
    W oddziale można ustawiać od dawna więc może ktoś już się pytał czy
    można z mocnooszczędzającego:)

  • 4. Data: 2009-11-30 22:59:09
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Czy możliwe jest automatyczne spłacanie KK z rachunku
    >mocnooszczędzającego?

    Ja bym uważał na prowizję 10 zł od ptzelewu zewnętrznego....

    Feromon