  • 1. Data: 2008-10-08 10:20:36
    Temat: Polbank wstrzymal sprzedaz kredytow hipotecznych?
    Od: Amrest <t...@g...com>

    Z tego co sie orientuje to banki znacznie wydluzyly czas zatwierdzania
    kredytow hipotecznych. tlumacza to oficjalnie popytem ale prawda jest
    chyba gdzie indziej. Obawiaja sie coraz mocniej kryzysu i probuja na
    nowo szacowac ryzyko.

    Znalazlem(właściwie żona znalazła) taka wiadomosc na innym forum,
    brzmi ciekawie.

    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=78853&w=856
    74614&v=2&s=0

  • 2. Data: 2008-10-08 11:03:47
    Od: k...@o...pl

    On 8 Paź, 12:20, Amrest <t...@g...com> wrote:
    > Z tego co sie orientuje to banki znacznie wydluzyly czas zatwierdzania
    > kredytow hipotecznych. tlumacza to oficjalnie popytem ale prawda jest
    > chyba gdzie indziej.
    Gorzej jakby wstrzymały wypłaty z kont:P

  • 3. Data: 2008-10-08 11:32:32
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Dostało mu się od nadzoru i w sumie słusznie, bo rozdawał na lewo i prawo.

  • 4. Data: 2008-10-08 17:30:03
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:48ec9b9a@news.home.net.pl...
    > Dostało mu się od nadzoru i w sumie słusznie, bo rozdawał na lewo i prawo.

    Polbank nie podlega KNF bo to oddzial banku greckiego i podlega
    pod tamten nadzor.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2008-10-09 16:38:46
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > Polbank nie podlega KNF bo to oddzial banku greckiego i podlega
    > pod tamten nadzor.

    jest gdzie lista bankow, ktore w polsce sa samodzielnymi bankami i podlegaja
    pod KNF, a ktore sa oddzialami bankow zagranicznych i podlegaja pod kontrole
    ze swojego kraju?

    jaki bank, poza polbankiem, z tych wiekszych jest jeszcze oddzialem?

  • 6. Data: 2008-10-09 17:21:43
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 9 Oct 2008 18:38:46 +0200, pitero wrote:

    > jest gdzie lista bankow, ktore w polsce sa samodzielnymi bankami i podlegaja
    > pod KNF, a ktore sa oddzialami bankow zagranicznych i podlegaja pod kontrole
    > ze swojego kraju?

    Część banków znajdujących się na liście NBP ma dopisek "Oddział w Polsce".
    To są chyba te działające właśnie jako oddział.

    http://nbp.pl/liban.aspx?L=B

    > jaki bank, poza polbankiem, z tych wiekszych jest jeszcze oddzialem?

    Osobiście słyszałem tylko o Polbanku, ale na ww. liście banków określonych
    jako oddziały jest więcej.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-10-10 05:57:35
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > Osobiście słyszałem tylko o Polbanku, ale na ww. liście banków określonych
    > jako oddziały jest więcej.

    Oczywiscie ze jest ich wiecej ale wiekszosc to egzotyka jak te Bialoruskie

    Tutaj masz wszystko najciemniej pod latarnia ?

    http://www.knf.gov.pl/sektor_bankowy/Podmioty_nadzor
    owane/Banki_w_Polsce/index.html

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 8. Data: 2008-10-10 06:49:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Jan Strybyszewski schrieb:

    > Oczywiscie ze jest ich wiecej ale wiekszosc to egzotyka jak te Bialoruskie
    >
    > Tutaj masz wszystko najciemniej pod latarnia ?
    >
    > http://www.knf.gov.pl/sektor_bankowy/Podmioty_nadzor
    owane/Banki_w_Polsce/index.html

    Hmm, Polbanku nie ma na zadnej z trzech list na tej stronie, czy zle patrze?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2008-10-10 22:57:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    owane/Banki_w_Polsce/index.html

    > Hmm, Polbanku nie ma na zadnej z trzech list na tej stronie, czy zle
    > patrze?

    EFG Eurobank Ergasias S.A. SA Oddział w Polsce
    ul. Mokotowska 19
    00-560 Warszawa