  • 1. Data: 2009-09-19 08:12:53
    Temat: Polbank zmiany
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Patrzę i widzę że od 21.09:

    rachunek gotówkowy - 0%
    oszczędzający - 4,25%
    Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%

    przelewy wew z mocno - 0 zł.

    Po co komu Polbank?

    Michall

  • 2. Data: 2009-09-19 08:34:11
    Temat: Re: Polbank zmiany
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MichalL pisze:
    > Patrzę i widzę że od 21.09:

    [...]

    > przelewy wew z mocno - 0 zł.

    Rzeczywiście. Ichni system chyba faktycznie nie potrafi rozróżnić który
    w kolejności jest to przelew w miesiącu, bo wszystkie są gratis. Ale
    nadal tylko pierwsza wypłata gotówki z kasy pozostała bezpłatna. Widzi
    ktoś w tym jakąś logikę? ;-)

  • 3. Data: 2009-09-19 08:34:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:12:53 +0200, MichalL napisał(a):

    > Patrze i widze ?e od 21.09:
    >
    > rachunek gotówkowy - 0%
    > oszczedzaj?cy - 4,25%
    > Mocno oszczedzaj?cy - do 5000 6,5%, powy?ej 5000 5,%

    To jest już od 14.09

    > przelewy wew z mocno - 0 z?.

    A to rewelacja. Z tabeli wynika, że wszystkie, nie tylko pierwszy w
    miesiącu. Czy ktoś może to potwierdzić?

    > Po co komu Polbank?

    Nie rozumiem pytania.

  • 4. Data: 2009-09-19 08:34:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]

    To jest już od 14.09

    > przelewy wew z mocno - 0 z?.

    A to rewelacja. Z tabeli wynika, że wszystkie, nie tylko pierwszy w

    Nie rozumiem pytania.

  • 5. Data: 2009-09-19 08:44:22
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    jureq pisze:

    > To jest już od 14.09

    Od 14 września 6,5% na Mocno Oszczędzającym jest tylko do kwoty 5000 PLN ???

    BTW Amrowy kalkulator jest do przeróbki. Jaka teraz wychodzi kwota
    graniczna, żeby nie była pobierana belka?

  • 6. Data: 2009-09-19 08:48:49
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MichalL" news:h923qt$c6b$1@achot.icm.edu.pl

    > Po co komu Polbank?

    Nie do mnie to pytanie :) Ale odnoszę dziwne wrażenie, że eurobank znowu
    górą :)

  • 7. Data: 2009-09-19 09:00:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:44:22 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Od 14 września 6,5% na Mocno Oszczędzającym jest tylko do kwoty 5000 PLN
    > ???

    Zmiany granicy po prostu nie zauważyłem.

  • 8. Data: 2009-09-19 09:48:13
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Patrzę i widzę że od 21.09:
    >
    > rachunek gotówkowy - 0%
    > oszczędzający - 4,25%
    > Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%
    >
    > przelewy wew z mocno - 0 zł.
    >
    > Po co komu Polbank?

    A na stronie głównej coś takiego:
    zarabiasz jak na lokacie, bo konto jest wyjątkowo wysoko oprocentowane
    - 6,5% dla kwot do 5 tys. zł
    i 5% dla kwot powyżej 20 tys. zł;

    A co od 5 tyś do 20 tyś ?

  • 9. Data: 2009-09-19 09:56:10
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h923qt$c6b$1@achot.icm.edu.pl...
    > Patrzę i widzę że od 21.09:
    >
    > rachunek gotówkowy - 0%
    > oszczędzający - 4,25%
    > Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%
    >
    > przelewy wew z mocno - 0 zł.
    >
    > Po co komu Polbank?

    I mała zmiana jeszcze tutaj:
    jest

    9.5. Maksymalna liczba Rachunków Mocno Oszczędzających, które mogą być
    dołączone do Rachunku Gotówkowego

    lub Rachunku Bankowości Osobistej - 3

    będzie od 21:

    9.5. Maksymalna liczba Rachunków Mocno Oszczędzających, które mogą być
    otwarte dla jednego Klienta

    (do Rachunku Gotówkowego lub Rachunku Bankowości Osobistej) - 3

    Czy ta zmiana cos wnosi to otwierania tych rachunków

  • 10. Data: 2009-09-19 11:07:09
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Damian_niusy pisze:
> [...]
    >
    > (do Rachunku Gotówkowego lub Rachunku Bankowości Osobistej) - 3
    >

    > Czy ta zmiana cos wnosi to otwierania tych rachunków

    Z tego co rozumiem do tej pory można było mieć 6 kont - 3 do Rachunku
    Gotówkowego i 3 do Rachunku Bankowości Osobistej.

    Pozdrawiam, argothiel