  • 11. Data: 2009-09-19 11:10:44
    Temat: Re: Polbank zmiany
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    MichalL pisze:
    > Po co komu Polbank?

    A to nie jest tak, że 15000 lepiej trzymać w Polbanku na trzech kontach,
    a resztę w np. Eurobanku?

    > Michall

    Pozdrawiam, argothiel

  • 12. Data: 2009-09-19 11:12:24
    Od: g...@o...pl

    EB po czterech miesiącach obniżył o 0,3 punkta, a tutaj 1,5 punkta po miesiącu???
    Co za dynamiczna oferta. Ech ci gorący południowcy ;)

    Bo inaczej już od poniedziałku potrzebowaliby DUZO gotówki.

  • 13. Data: 2009-09-19 11:21:29
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Rzeczywiście. Ichni system chyba faktycznie nie potrafi rozróżnić który
    > w kolejności jest to przelew w miesiącu, bo wszystkie są gratis. Ale nadal
    > tylko pierwsza wypłata gotówki z kasy pozostała bezpłatna. Widzi ktoś w
    > tym jakąś logikę? ;-)

    Może już maja dość klientów którzy przychodzą po 100 zł aby nie wejść w
    belkę co 40 dni :)
    Z tym że teraz to raczej już takich klientów nie będzie zacznie się
    odchudzanie kont do 4950 zł a reszta do Eurobanku jak na razie.

    Mam pytanie w takim razie nowa TOiP będzie obowiązywać od poniedziałku, to
    czy mogę już dzisiaj poustawiać sobie przelewy z mocnych na zwykłe na
    poniedziałek i nie pobiorą opłaty ?

    Damian

  • 14. Data: 2009-09-19 11:36:51
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Użytkownik "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie w takim razie nowa TOiP będzie obowiązywać od poniedziałku, to czy mogę
    już dzisiaj
    > poustawiać sobie przelewy z mocnych na zwykłe na poniedziałek i nie pobiorą opłaty
    ?

    Ważna jest data realizacji zlecenia a nie jego złożenie.
    Niemniej pamiętać należy, że jest to Polbank, więc pewności nie masz.

  • 15. Data: 2009-09-19 17:28:08
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Ważna jest data realizacji zlecenia a nie jego złożenie.
    > Niemniej pamiętać należy, że jest to Polbank, więc pewności nie masz.

    A więc zleciłem 1 przelew na 21 i już się nawet wykonał z data 21 zobaczymy
    co z tego będzie

    Damian

  • 16. Data: 2009-09-20 11:41:49
    Od: "Karolek2x" <n...@n...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Patrzę i widzę że od 21.09:
    >
    > rachunek gotówkowy - 0%
    > oszczędzający - 4,25%
    > Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%
    >
    > przelewy wew z mocno - 0 zł.
    >
    > Po co komu Polbank?
    >
    > Michall

    Polbank potrzebny jest po to, aby mieć tam
    Mocno Oszczędzające, na każdym lekko poniżej 5k
    i mieć przelewy wewnętrzne za zero zł.
    Być może są jeszcze jakieś inne plusy ?

  • 17. Data: 2009-09-21 07:06:30
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Wrz, 13:42, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > kk polbank era 1%
    w tym najtańsze przeliczniki a także bezpłątna karta do wypłat duzych
    kwot za granicą

  • 18. Data: 2009-09-21 08:02:10
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 19 Wrz, 10:12, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > Patrzę i widzę że od 21.09:
    >
    > rachunek gotówkowy - 0%
    > oszczędzający - 4,25%
    > Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%
    > przelewy wew z mocno - 0 zł.

    Uff, dzięki za info!
    Przelew do EB poszedł - zawsze to parę grosiaków więcej :)

    > Po co komu Polbank?

    Nie bój nic - jeść nie woła, a zawsze do czegos sie moze przydać

    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2009-09-21 08:59:58
    Od: "WitKo" <x...@x...pl>

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Uff, dzięki za info!
    > Przelew do EB poszedł - zawsze to parę grosiaków więcej :)

    2 przelewy z Polbanku do Eurobanku poszły.
    Jutro będą nastepne (ach, te limity).
    Ciekawe jak długo Eurobank to wytrzyma ?
    Dokąd bedziemy przenosić się nastepnie ?

  • 20. Data: 2009-09-21 09:43:20
    Od: luc <b...@g...net>

    On 21 Wrz, 10:59, "WitKo" <x...@x...pl> wrote:
    > Jutro będą nastepne (ach, te limity).
    > Ciekawe jak długo Eurobank to wytrzyma ?
    > Dokąd bedziemy przenosić się nastepnie ?

    Limity operacji w Polbanku możesz podnieść - nie pamiętam do ilu
    złotych max - chyba 100k pln, ale udało mi się to załatwić przez
    telefon. Tak samo wypłaty z karty debetowej też można ograniczyć/
    podwyższyć. Tylko dla kredytówki, mimo wielokrotnego nagabywania, nie
    udało się nic uzyskać... w razie czego będę testował ich obsługę
    reklamacji karcianych ;-)

    pzdrwm
    luc