  • 11. Data: 2009-06-06 08:52:28
    Temat: Re: Polbank zwiększa bezpieczeństwo
    Od: k...@o...pl

    On 5 Cze, 21:48, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Ciekawe co zrobią z osobami, które mają więcej niż jeden aktywny
    > certyfikat? Zostawią najnowszy a starsze zablokują?
    > Ponadto punkt trzeci oznacza konieczność zadzwonienia na infolinię
    > przyjamniej raz w roku (taką ważność mają certyfikaty).

    Zadałem pytanie przez pocztę wewnętrzną, odpowiedzi:
    - do końca roku planują całkiem zrezygnować z certyfikatów(bez infa co
    w zamian)
    - jeśli ktoś ma 2 certyfikaty to będą nadal działać
    -potwierdzane telefonicznie będą tylko przelewy sorbnet

  • 12. Data: 2009-06-06 09:10:02
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 6 Jun 2009 08:18:42 +0200, MK wrote:

    > Serwis bankowosci internetowej dla klientow detalicznych udostepniany przez
    > Polbank jest najbardziej zaawansowany wsrod tych wykorzystywanych przez
    > Eurobank EFG :).

    Ze strony banku matki:

    "For the *6th consecutive time*, the authors of the technology magazine RAM
    (issue February 2008) declared the department e-Banking of Eurobank <<Peak
    Performance>> in 2007."

    "The 1st award for us in 2007 came from the technology magazine PCMagazine,
    which for the *7th consecutive year* chose Eurobank service for e-Banking"

    http://preview.tinyurl.com/pumw87

    Dostępne jest demo na stronie:
    http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=7
    3&mid=467&lang=en

    Wygląda dosyć ciekawie, tylko pełno tam jakichś dziwnych znaczków ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2009-06-06 10:31:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 1...@k...goog
    legroups.com

    : Zadałem pytanie przez pocztę wewnętrzną, odpowiedzi:
    : - do końca roku planują całkiem zrezygnować z certyfikatów(bez infa co
    : w zamian)

    Co w zamian? Skąd oni mają wiedzieć, jakie banki
    będą do dyspozycji w przyszłym roku w zamian za Polbank... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-06-10 21:02:32
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 6 Jun 2009 01:52:28 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > w zamian)
    > - jeśli ktoś ma 2 certyfikaty to będą nadal działać
    > -potwierdzane telefonicznie będą tylko przelewy sorbnet

    Pisałem już kiedyś, że podobne info dostałem "po znajomości" jeszcze na
    przełomie luty/marzec. W zamian za certyfikaty wejda karty kodów
    jednorazowych.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 15. Data: 2009-06-13 12:15:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "===Tomy===" 70zir73b2lw3.1l87qzzr52wf8$....@4...net

    > Pisałem już kiedyś, że podobne info dostałem "po znajomości" jeszcze na
    > przełomie luty/marzec. W zamian za certyfikaty wejda karty kodów
    > jednorazowych.

    Bobma!! A kiedy zastąpią je kody SMS? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-06-15 18:53:11
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 14:15:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Bobma!! A kiedy zastąpią je kody SMS? :)

    Odnawiałem certyfikat i zapytałem Panią "robota" na infolinii czy to
    prawda, że niebawem mają wejśc certyfikaty. W słuchawce chwila ciszy,
    zwątpienia i niepewna odpowiedź o nieposiadaniu takiej wiedzy :) Lokalnie
    poszła plotka o karcie kodów i coraz więcej ludzi o tym przebąkuje. Co do
    SMS .. chyba pobożne życzenia. Mnie cieszy jeno fakt, że nareszcie ta
    bankowość zaczyna przypominać XXI wiek internetu a samo działanie (odpukać)
    jest do przyjęcia. Jeszcze lista stałych odbiorców z możliwością edycji i
    powinno być OK.

    PS [OT].

    Z chwilą anulowania 1 z 2 certyfikatów przez infolinię traci się 2 czynne
    certyfikaty - nie ma od tego ucieczki.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 17. Data: 2009-06-15 21:15:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "===Tomy===" 1ujod8zaslvkd$....@4...net
    > bankowość zaczyna przypominać XXI wiek internetu a samo działanie (odpukać)

    Aha... A ile lat liczy sobie jeden wiek wg Ciebie? 98, 95?...
    Albo -- kiedy wg Ciebie urodził się Chrystus? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Kupiłem latarkę za 13 złotych... Miała w nazwie słowo tytan...
    Kupiłem w Łodzi, a za jakiś czas w Białymstoku kupiłem taką
    samą za 10 złotych... Miała być idiotoodporna, udaroodporna, wodoodporna...
    Wystarczy odwrotne włożenie koszyczka z bateriami, aby latarka nie zapaliła...
    (bo ma diodki/LEDki i prostacką konstrukcję) Dziś wypadała mi z ręki jedna
    z tych latarek z wysokości pół metra... Urwała się wewnątrz sprężynka i mam
    nadal jeszcze jedną taką latarkę sprawną... ;)

    Na domiar złego trzeba w te latarki ładować po 3 małe paluszki...
    Jeden Infinium Panasonicka made in China kosztuje prawie 10 złotych...

    Napięcia na nierozładowujących się samoczynnie akumulatorkach: 1.273, 1.272,
    1.270, 1.29, 1.285, 1.282... Po pełnym naładowaniu powinno być bez obciążenia
    po 1.4 na każdym... Nawet miałem kiedyś 1.55, ale był to ewenement...

    Miałem kupić eneloopy made in Japan, ale że wpadłem do innego sklepu
    za późno, a w tym akurat były Panasonicki...

    Obaj jesteśmy wyrozumiali w tym samym stopniu?... :)

  • 18. Data: 2009-06-18 10:50:04
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 23:15:53 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Aha... A ile lat liczy sobie jeden wiek wg Ciebie? 98, 95?...
    > Albo -- kiedy wg Ciebie urodził się Chrystus? ;)

    Oj tam, czepiasz się szczegółów :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 19. Data: 2009-06-18 15:57:55
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    ===Tomy=== pisze:

    > jest do przyjęcia. Jeszcze lista stałych odbiorców z możliwością edycji i
    > powinno być OK.

    Już można. OIDP to od ~miesiąca.

  • 20. Data: 2009-06-19 20:36:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "===Tomy===" mi50ik8z0bzr$.6pulgf3yeukb$....@4...net

    > Oj tam, czepiasz się szczegółów :)

    IMO to jeden z tych nielicznych banków, w których szkoli
    się kadry :) i uczy ludzi jakiejś odpowiedzialności, ale
    ich systemy informatyczne raczej ;) przypominają szkołę
    przeżycia. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'