  • 1. Data: 2008-07-25 09:02:36
    Temat: Polbank24
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Ile czasu średnio trzeba czekać na konsultanta? Czekam już 1h i dalej nic.
    Stać ich na finansowanie tak długich oczekiwań?

  • 2. Data: 2008-07-25 09:31:33
    Temat: Re: Polbank24
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    sensei <n...@n...pl> napisał(a):
    > Ile czasu średnio trzeba czekać na konsultanta? Czekam już 1h i dalej nic.
    > Stać ich na finansowanie tak długich oczekiwań?

    Było już kilkakrotnie we wcześniejszych wątkach.

    Szczęśliwcom udało się nawet po 16min, mnie jakoś po 24min.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2008-07-25 09:41:27
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2008 09:31:33 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > Było już kilkakrotnie we wcześniejszych wątkach.

    Tak było, na infolini pracują trzy osoby z tego dwie są na urlopie
    zadzwoń we wrześniu będzie szybciej.

    > Szczęśliwcom udało się nawet po 16min, mnie jakoś po 24min.
    min 18 min. max trzydzieści kilka, niech się wpjsójom ;)

  • 4. Data: 2008-07-25 12:38:33
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    quwert pisze:
    > min 18 min. max trzydzieści kilka, niech się wpjsójom ;)
    u mnie ponad 2 godziny. Ale pomogło zadzwonić w niedzielę o 8 rano ;-)

  • 5. Data: 2008-07-26 20:30:44
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "sensei" g6c4rn$6uk$...@i...gazeta.pl

    > Ile czasu średnio trzeba czekać na konsultanta?

    Ja zazwyczaj nie czekam ani minuty, ale ja nie jestem aż tak głupi (przepraszam)
    aby tam dzwonić. ;) Idę tam i jestem obsługiwany bez oczekiwania. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-07-27 08:46:43
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Ja zazwyczaj nie czekam ani minuty, ale ja nie jestem aż tak głupi (przepraszam)
    > aby tam dzwonić. ;) Idę tam i jestem obsługiwany bez oczekiwania. ;)

    Podobnie. Polbank ma teraz te zaletę, że oddzialiki są rozsiane po
    całkiem niedużych miejscowościach i można załatwić swoje bez straty
    czasu na infolinii.

    pzdr MMart

  • 7. Data: 2008-07-27 09:22:01
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Polbank ma teraz te zaletę, że oddzialiki są rozsiane po
    > całkiem niedużych miejscowościach i można załatwić swoje bez straty
    > czasu na infolinii.

    Polimeryzował bym

    Przy wyrabianiu kk właśnie za pośrednictwem takiego małego oddziału w
    całkiem niedużej miejscowości coś poszło nie tak i karta nie działała (nie
    autoryzowała się). Na moją reklamacje dostałem słuchawkę do ręki i
    usłyszałem prośbę/polecenie-
    - proszę rozmawiać na infolinii, my jesteśmy placówką partnerską i nie
    możemy nic zrobić.
    W sumie (kilka połączeń) około dwóch godzin straciłem na oczekiwaniu na
    konsultanta

    krótko bank z gatunku CCC (cena cyni cuda)

  • 8. Data: 2008-07-27 18:54:47
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    mmartyn pisze:
    > Podobnie. Polbank ma teraz te zaletę, że oddzialiki są rozsiane po
    > całkiem niedużych miejscowościach i można załatwić swoje bez straty
    > czasu na infolinii.
    w placówce niewiele mogą - spychają na infolinię...

  • 9. Data: 2008-07-28 12:55:49
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > w placówce niewiele mogą - spychają na infolinię...
    Trochę narozrabiałem i miła obsługa w K. mi bardzo pomogła. Mam
    nadzieję, ze to jest własnie norma, ale pewnie Wy macie rację.