  • 31. Data: 2008-03-02 23:52:27
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ygreko" 47cb3223$0$31418$f...@m...aster.pl

    > Jesli akurat dziala dostep przez net...
    > Tam zawsze polowa funkcjonalnosci jest wylaczona, bo im sie 386SX na
    > ktorym to wszystko stoi grzeje, jak wszystko dziala. Trzeba wiedziec kiedy
    > co nie dziala i mozna jako-tako korzystac.

    Może znajdą kasę na DX... ;)

    -=-

    Ja akurat na tę obsługę nie narzekam.

    Ale czy to konto jest za free? Czy nie kosztuje 2 złote miesięcznie?
    Coś plączę? Wydawało się mi, że kosztuje 2 złote.

    TOiP nie otwiera się, co mogłoby potwierdzać smutną prawdę o połówkowym 386... ;)

    -=-

    Skrótowa ;) TOiP mówi o potrzebie wpływów. Niby na co mi konto,
    jeśli nic tam nie wpływa, ale nie odpowiada mi takie coś. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 32. Data: 2008-03-03 06:39:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Mar, 22:03, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Anty bankomat. Wkladasz tam pieniadze... one znikaja, a w zamian
    > dostajesz karteczke, ktora jest potwierdzeniem wplaty.

    Smieje sie, bo nie korzystam :))
    Na forum mbanku wystarczajaco duzo sie naczytalem o wplatomatach,
    gdzie znikaja pieniadze i nie dostaje sie karteczki ;)

    "marmurkow ci u mnie dostatek" :)

  • 33. Data: 2008-03-03 06:43:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Mar, 00:52, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Ja akurat na tę obsługę nie narzekam.
    >
    > Ale czy to konto jest za free? Czy nie kosztuje 2 złote miesięcznie?
    > Coś plączę? Wydawało się mi, że kosztuje 2 złote.

    Tu pisza czesto tacy rozni, dla ktorych zasilanie comiesieczne kwota
    5000 zwalniajaca od oplat, oznacza przekierowanie czsci wplywow na to
    konto, bez uszczerbku dla innych operacji finansowych. Pomijaja w
    wypowiedziach istnienie osob, ktore takich operacji raczen nie
    dokonaja z biezacego wynagrodzenia. No coz....

  • 34. Data: 2008-03-03 08:06:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-03, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > wypowiedziach istnienie osob, ktore takich operacji raczen nie
    > dokonaja z biezacego wynagrodzenia. No coz....

    Hm. Ja mam bezpłatne na pół roku + bezpłatne dalej przy warunku wpływów
    1500 miesięcznie. Tzn. na początku założyłem CitiKonto Plus, czy jakoś
    tak (właśnie to konto miało takie limity darmowości), ale że tam było
    coś płatne (chyba dostęp do CitiPhone dla pełnomocnika), to zmieniłem
    na Citi One Direct, ale promocyjna taryfa opłat za konto się nie
    zmieniła. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 35. Data: 2008-03-03 08:19:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Mar, 09:06, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]

    > coś płatne (chyba dostęp do CitiPhone dla pełnomocnika), to zmieniłem
    > na Citi One Direct, ale promocyjna taryfa opłat za konto się nie

    Masz racje - zapomnialem o tej promocji.

  • 36. Data: 2008-03-03 09:17:34
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisal:
    > ING Śląski wprowadził konto za free -- nie wieszano się tam.

    No nie do konca za free (cos mi swita, ze cos z karta, jakies przymusowe
    transakcje?)

    > W mBanku też jest już konto za free.

    To fakt, od 5 II przelewy za darmo. Ale nie ma rozy bez kolcow: 4 eMax+ to
    tylko 4 przelewy w miesiacu, no i 5.05% < 5.5% w Polbanku.

    > W pewnym sensie i w eurobanku jest za free. Ja nie mam telefonu
    > z javką, więc dla mnie nie jest za free, bo nie mogę przelewać
    > pieniędzy, a jednak konto bez możliwości przelewania -- to jakby
    > nie konto, ale coś kontopodobnego.

    No wlasnie; niby za free, ale nie za free ;)

    > W BPH też można mieć konto za free. :)

    O, to dla mnie cos nowego: podaj szczegoly, prosze.

    > I pewnie w wielu innych.

    Np w jakich jeszcze? Mnie do glowy przychodzi jeszcze tylko Getin, ale bez
    karty (bo ona nie za free).
    Samo prowadzenie za free to nie wszystko, jak na czyms innym bank Cie
    skubie (karta, przelewy itp).
    Wiec?

    pozdr.
    ls

  • 37. Data: 2008-03-03 10:14:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 02 Mar 2008 20:45:44 +0100, w <fqf03b$3j9$1@news.onet.pl>, Mithos
    <f...@a...pl> napisał(-a):

    > Dlatego wlasnie nalezy miec konto w Multibanku :) Tam wplatomat dziala.
    > W ciagu ostatniego miesiaca korzystalem chyba z 4 razy.

    Jeśli pójdę do mbankowego w godzinach rannych, to też pewnie będzie działał :)

  • 38. Data: 2008-03-03 13:42:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" fqgfrg$90r$...@a...icm.edu.pl

    > O, to dla mnie cos nowego: podaj szczegoly, prosze.

    Ponoć do karty kredytowej dają na rok za free.
    KK oczywiście też za free, choć być może są jakieś
    wymogi typu trzy operacje miesięcznie. Przenoszę
    tam kartę z Lukas, gdy spraktykuję, opiszę. :)

    > Np w jakich jeszcze? Mnie do glowy przychodzi jeszcze tylko Getin, ale bez
    > karty (bo ona nie za free).
    > Samo prowadzenie za free to nie wszystko, jak na
    > czyms innym bank Cie skubie (karta, przelewy itp).

    No tak.

    > Wiec?

    Nie wiem -- ale banków ci u nas dostatek.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 39. Data: 2008-03-03 13:45:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" b...@p...goo
    glegroups.com

    : Smieje sie, bo nie korzystam :))
    : Na forum mbanku wystarczajaco duzo sie naczytalem o wplatomatach,
    : gdzie znikaja pieniadze i nie dostaje sie karteczki ;)

    Hm... Czyli pracują poprawnie w 50%... ;)

    "marmurkow ci u mnie dostatek" :)

    Ale mBankowe marmurki (przynajmniej w Białymstoku) nie przyjmują pieniędzy.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 40. Data: 2008-03-03 17:09:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    ls napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >transakcje?)
    >[...]
    >Samo prowadzenie za free to nie wszystko, jak na czyms innym bank Cie

    Banki prowadząc rachunki i realizując usługi np. przelewy ponoszą
    tego choćby minimalne koszty. Jeżeli to będzie za darmo to ktoś za
    to zapłaci - wiecej zapłacą kredytobiorcy (wyższe odsetki) lub mniej
    zysskją oszczędzający (niższe odsetki).
    Mnie co innego trochę dziwi. Brak opłaty za prowadzenie uzależniony
    od minimalnego salda (Inteligo) da się wytłumaczyć, czy ew. regularnych
    wpływów (to już nieco trudniej). Natomiast uzależnienie braku opłaty
    od wykonania np. minimalnej ilości (bezpłatnych!) przelewów jest już
    kuriozalne. Bank dostaje premię za wykonanie przelewu wychodzacego? :)
    Płatność kartami - rozumiem, ale tu?
    Cy też "płaci" za nadzieję, że "aktywny" klient skorzysta z płatnego
    produktu?
    Kiedyś zadziwił mnie tym Lukas i uzależnienie opłaty za token do konta
    od wykonanych przelewów.

    Arek