  • 1. Data: 2009-12-07 15:23:59
    Temat: Polcard & VE mBanku w internecie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Czy szanowne grono posługujące się delfinem z mBanku również napotyka
    problemy z płatnością ww. plastikiem w pewnym miejscach w necie, w których
    transakcje rozlicza Polcard?

    Pozdraviam.

  • 2. Data: 2009-12-08 09:21:00
    Temat: Re: Polcard & VE mBanku w internecie
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL>

    "Valdi" <V...@v...pl> napisał(a):
    > Czy szanowne grono posługujące się delfinem z mBanku również napotyka
    > problemy z płatnością ww. plastikiem w pewnym miejscach w necie, w
> [...]

    Nie

  • 3. Data: 2009-12-08 09:46:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Camis" news:e23dfd366baaf2c4a082bc326badd072@news.home.net.
    pl

    > Nie

    No to spoko. Na blue.pl zasilę sobie konto za pomocą karty, ale np. kupno
    dziennika polskiego kończy się niepowodzeniem... może dlatego, że dotpay.pl
    jest pośrednikiem...

  • 4. Data: 2009-12-11 08:20:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Dec 2009 10:46:18 +0100, Valdi wrote:
> [...]
    >dziennika polskiego kończy się niepowodzeniem... może dlatego, że dotpay.pl

    A ja wlasnie testuje doladowania.era.pl [ przez polcard].
    Delfinek nie idzie. VE z lukasa tez nie idzie.

    Kredytowka z mbanku przechodzi .. tylko cos dojsc nie moze.

    A przelewy24.pl sie zawiesily, ech do d* to wszystko.

    J.

  • 5. Data: 2009-12-11 11:26:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "J.F." news:ehe3i5172c5d575c2s39i6mklrlhek5anu@4ax.com

    > A ja wlasnie testuje doladowania.era.pl [ przez polcard].
    > Delfinek nie idzie. VE z lukasa tez nie idzie.
    > Kredytowka z mbanku przechodzi .. tylko cos dojsc nie moze.

    A testowałeś zasilenia telefonu ery za pomocą karty w serwisie blue.pl? Tam
    też transakcja nie dochodzi do skutku?