  • 1. Data: 2010-01-25 18:40:11
    Temat: Polcard - czy zgloszenie przez www jest skuteczne?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Mam problem - jeden ze sklepow (Lidl) w mojej okolicy przyjmuje
    platnosci kartami dopiero przy zakupach od 20 pln.
    Wiem (z grupy), ze jest to najprawdopodobniej niezgodne z umowa sklepu
    z Polcardem (bo on obsluguje ten sklep).

    Polcard zostal poinformowany przez formularz na www - dostalem rozniez
    odpowiedz, ze informacja zostala przekazana do opiekuna handlowego.

    I teraz pytanie: Czy w przypadku Polcardu takie cos juz wystarczy aby
    "naprostowac" sklep (tzn zeby nie bylo dziwnych ograniczen), czy
    dobrze by bylo zlozyc reklamacje w moim banku?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-01-25 19:14:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Rafal M"
    e.googlegroups.com

    > Witam

    Graba! :)

    > Mam problem - jeden ze sklepow (Lidl) w mojej okolicy przyjmuje
    > platnosci kartami dopiero przy zakupach od 20 pln.

    Nie Ty jeden masz z tym problem... niestety.

    > Wiem (z grupy), ze jest to najprawdopodobniej niezgodne z umowa sklepu
    > z Polcardem (bo on obsluguje ten sklep).

    Twoja wiedza jest poprawna.

> [...]
    > "naprostowac" sklep (tzn zeby nie bylo dziwnych ograniczen), czy
    > dobrze by bylo zlozyc reklamacje w moim banku?

    Zmartwie Cie - g... to da. Pisalem do Polcardu, podsylalem im nawet skany
    slipów, fotke planszy informujacej o limicie platnosci karta i co? i nic.
    Jak limit byl tak jest nadal.

  • 3. Data: 2010-01-25 22:15:05
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 25 sty 2010 o 20:14 GMT, Valdi napisał(a):

> [...]
    > slipów, fotke planszy informujacej o limicie platnosci karta i co? i nic.

    Ja rowniesz pisalem do polcardu, po klilku dniach sie upomnialem, dostalem
    odpoweidz ze sprawa w toku wyjasniania, narazie czekam dalej, zgloszenie
    wyslalem 15 stycznia

    Z tego co wczesniej ktos pisal, takie upomnienie skutkowalo zniesieniem
    limitu, no ale zobaczymy jak wyjdzie w praktyce, mam nadziej ze chociaz
    uzyskam rzeczowa odpowiedz co zrobili...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-01-26 08:19:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > limitu, no ale zobaczymy jak wyjdzie w praktyce, mam nadziej ze chociaz
    > uzyskam rzeczowa odpowiedz co zrobili...

    dodam tylko, że w Lidlu od zawsze limit płatności wynosi 20 zł...ciekawe
    czy uda się coś z tym zrobić?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-26 08:42:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > dodam tylko, że w Lidlu od zawsze limit płatności wynosi 20 zł...ciekawe
    > czy uda się coś z tym zrobić?

    Sprobuj moze napisac do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentow. Ja bym
    napisal, ze sklep wprowadza w blad, bo na drzwiach nakleja znaki kart
    platniczych, a w srodku informuje o dodatkowych warunkach przyjacia takiej
    platnosci :).

    MK

  • 6. Data: 2010-01-26 18:08:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" hjm8bv$8ko$...@n...interia.pl

> [...]
    ze sklep wprowadza w blad, bo na drzwiach
    > nakleja znaki kart platniczych, a w srodku informuje o dodatkowych warunkach

    W Lidlu byłem ze dwieście razy, ale w sumie wydałem tam nie więcej niż
    sto złotych. Czy tam w ogóle warto cokolwiek kupować? :) Może w małych
    miejscowościach, gdzie brak innych sklepów -- tak, ale dla mnie Lidl
    jest drogi i bezsensowny. Jeśli o mnie chodzi -- mogą nawet podnieść
    ten limit do 20 tysięcy złotych. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-01-26 19:28:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 26 Jan 2010 19:08:34 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >sto złotych. Czy tam w ogóle warto cokolwiek kupować? :) Może w małych
    >miejscowościach, gdzie brak innych sklepów -- tak, ale dla mnie Lidl
    Czekolade z migdałami 200g za chyba 5,99 a czasem taniej.
    Chlebki marcepanowe.

    A poza tym jest "po drodze" i akceptuje karty platnicze :D

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc-nad-morzem
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl